Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний,конверт немаркований
Очікувана вартість
240 369,20 UAH
UA-2019-04-19-002845-c b1e3d17d1be948489fec57175efc668d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Юров

+380633797017 lg.mtz@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 39591445
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Контактна особа: Денис Юров
+380633797017
lg.mtz@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 20:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 21:00
Очікувана вартість: 240 369,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 201,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2486 пачка
Папір офісний (формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1614 штука
Конверт немаркований С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
21795 штука
Конверт немаркований С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 19:09
Додаток 2_тех_умови - Зміни.doc
24 квітня 2019 19:09
Зміни.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 4_відвід_ст17.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 3_відповід_16ст.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 6_проект_договору.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 5_Інші документи.doc
19 квітня 2019 20:47
Тендерна документація - Бумага_конверти 2019.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 1_тендерна пропозиція.doc
24 квітня 2019 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 20:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 19:09
Додаток 2_тех_умови - Зміни.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 2_тех_умови.doc
24 квітня 2019 19:09
Зміни.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 4_відвід_ст17.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 3_відповід_16ст.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 6_проект_договору.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 5_Інші документи.doc
19 квітня 2019 20:47
Тендерна документація - Бумага_конверти 2019.doc
19 квітня 2019 20:47
Додаток 1_тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 квітня 2019 09:05
Дата відповіді: 24 квітня 2019 19:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Предмет закупівлі повинен відповідати необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, що визначені у додатку 2 до тендерної документації (зі змінами).
2) До закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, в т.ч. неплатники ПДВ, які відповідають встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (додаток 3 до тендерної документації). Оцінювання тендерної пропозиції проводиться електронною системою з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі податку на додану вартість (ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 222 156,48
UAH з ПДВ
222 156,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 18:59
ТП та довідки.pdf
06 травня 2019 18:59
Аналогічні договори.pdf
06 травня 2019 18:59
Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 травня 2019 21:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій