Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду будівлі лікарні за адресою: вул. Хіміків , 1 м. Южного Одеської області
Очікувана вартість
9 172 536,00 UAH
UA-2019-04-19-002607-c 9fff86d68d124c47809fb0a657cb8719
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Возьянова

+380677109777 anna.kasper.kzyml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Южненська міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 34592230
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, вул. ХІМІКІВ, 1
Контактна особа: Анна Возьянова
+380677109777
anna.kasper.kzyml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2019 09:00
Початок аукціону: 15 травня 2019 14:57
Очікувана вартість: 9 172 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 172,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду будівлі лікарні за адресою: вул. Хіміків , 1 м. Южного Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, вул. Хіміків, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 17:04
Тендерна документація_Фасад_нова редакція.pdf
19 квітня 2019 16:52
Тендерна документаці ФАСАД капремонт.pdf
06 травня 2019 17:04
Перелік змін_до ТД_Фасад.pdf
06 травня 2019 17:04
Тендерна документація _ ФАСАД_нова редакція_закреслена.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікату
Дата подання: 26 квітня 2019 14:05
Дата відповіді: 29 квітня 2019 12:44
Відповідно до п.п.20 п.1. Розділу 3 ТД, Замовником вимагається надання копію сертифікату на систему управління якістю (у разі наявності). Чи вірно ми розуміємо, що у разі відсутності сертифікату, можливе надання листа-пояснення про це, та це не призведе до відхилення пропозиції?
Відповідь: Відповідно до пп.1.1 п.1 Розділу 3 тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Про рахунок
Дата подання: 26 квітня 2019 14:08
Дата відповіді: 29 квітня 2019 12:45
Відповідно до п.п.20 п.1. Розділу 3 ТД, Замовником вимагається надання довідки про відкриття поточного рахунку в органах Казначейства. Просим надати роз'яснення, чи не призведе до відхилення пропозиції відсутність даного рахунку на етапі участі в закупівлі? Які документи Учасник має надати на заміну довідки, якщо в нього відсутній рахунок в органах Казначейства? Чи можливо надання авансу, за умови, що Учасник відкриє необхідний рахунок в органах Казначейства до підписання Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розгляд тендерних пропозицій відбувається виключно на підставі документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п.4 частини 2 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до пп.1.1 п.1 Розділу 3 тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Інформація по статті 17
Дата подання: 26 квітня 2019 14:29
Дата відповіді: 29 квітня 2019 12:45
Чи можливе надання інформації, передбаченої Додатком 3 (стаття 17) однією довідкою по всім пунктах та чи не буде це порушенням вимог Замовника?
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо способу оформлення документального підтвердження відсутності обставин, передбачених частинами 1 та 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (однією довідкою чи окремими).
Щодо працівників
Дата подання: 26 квітня 2019 14:32
Дата відповіді: 29 квітня 2019 12:45
Просимо надати роз'яснення щодо працівників Учасника. 1. Якщо працівник працює в Учасника за сумісництвом, які саме документи необхідно надати для пітвердження, та чи потрібно взагалі? 2. Якщо працівник субпідрядника залучається до виконання робіт - він зазначається лише в довідці від субпідрядника? 3. Посвідчення верхолазів повинні бути у працівників Учасника, або саме в тих працівниких, які будуть виконувати роботи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до вимог п.2.2 Додатку 2 тендерної документації наявність штатних працівників підтверджується копією штатного розкладу (розпису). 2. Відповідно до п.7 Розділу 3 тендерної документації у разі залучення субпідрядної організації до виконання робіт учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки субпідрядної організації, підготовлені відповідно до форм Додатків 9.1, 9.2 до цієї тендерної документації, підписані її керівником і скріплені відбитком печатки (за наявності). 3. Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 2 тендерної документації копії документів, що підтверджують атестацію працівників на проведення відповідних видів робіт та скановані копії документів про проходження техніки безпеки (копія посвідчення або протоколу про перевірку знань) надаються на працівників, які будуть виконувати роботи.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 26 квітня 2019 14:40
Дата відповіді: 29 квітня 2019 12:48
Просимо надати роз'яснення відповідно до Додатку 4 (Технічного завдання), а саме деяких його пукнтів: п. 10-11 - яке саме штукатурення, високоякісне? п. 18 - яким саме матеріалов передбачене армування?
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо штукатурення та матеріалів армування. Разом з тим, тендерна пропозиція учасника повинна бути сформована з урахуванням діючих будівельних норм.
Щодо коефіціентів та формування ціни
Дата подання: 26 квітня 2019 14:43
Дата відповіді: 29 квітня 2019 12:51
Просимо надати роз'яснення, які саме коефіціенти доцільно враховувати при складанні кошторису? Чи допускається застосування коефіціенту 1,2 (роботи в будівлях, що експлуатуються)? Інші коефіціенти? 2. Чи потрібне складання кошторису лише в останній версії АВК? Або достатьньо передостанньої? 3. Чи доцільно враховувати витрати на інфляційні та інші ризики (з урахуванням переходу робіт в інший рік) 4. Договірна ціна тверда? Чи можливо встановити динамічну ціну?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.1-3. Тендерна документація не містить вимог щодо вказаних показників/вимог. Разом з тим, тендерна пропозиція учасника повинна бути сформована з урахуванням діючих будівельних норм.
П.4. Відповідно до п.3.1 Додатку 5 тендерної документації загальна вартість Робіт визначена на основі договірної ціни (динамічна), що є невід’ємною частиною Договору.
Працівники та обладнання субпідрядника
Дата подання: 26 квітня 2019 14:45
Дата відповіді: 29 квітня 2019 12:52
У разі залучення субпідрядника, чи потрібно надавати оборотносальдову відомість виписку про його обладнання (якщо воно йому належить), або ця вимога відноситься тільки до Учасника? Чи потрібно надавати трудові угоди працівників субпідрядника та інші підтверджуючі документи, копія аналогічного договору, відгук про субпідрядника, тощо?
Відповідь: Відповідно до п.1.2 Додатку 2 тендерної документації у разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми Додатку 8 тендерної документації. З урахуванням викладеного, вимога стосується матеріально-технічної бази та обладнання, що є власністю учасника.
Вимоги щодо надання документів та інформації стосовно субпідрядної організації викладені у пп.17 п.1.1 Розділу 3 тендерної документації, п.7 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації
Щодо технічного завдання
Дата подання: 26 квітня 2019 14:52
Дата відповіді: 29 квітня 2019 12:53
Просимо надати роз'яснення відповідно до Додатку 4 (Технічного завдання), а саме деяких його пукнтів: п. 102 - розбирання яких саме покриттів? п. 110 - яких саме покрівель, з якого матеріалу, надайте будь ласка детальні характеристики
Відповідь: Детальна інформація наведена у Додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-27-000021 ● edf66e408c7c4c4fb0203a7cf93f3e5a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2019 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2019 Одеса № 169

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Самокіш С. від 27.05.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.05.2019 № 169
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-04-19-002607-c 19.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-29 16:43:39

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт фасаду будівлі лікарні за адресою: вул. Хіміків, 1 м. Южного Одеської області» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2019-04-19-002607-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРХОС» умовам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель довідку в довільній формі від 06.05.2019 № 9/05 про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, які будуть використовуватися під час виконання робіт, в якій відсутні будівельні люльки?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРХОС» умовам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель довідку в довільній формі від 06.05.2019 № 10/05 про кваліфікацію та досвід керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 до ТД без інформації щодо спеціальності зазначених працівників?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРХОС» умовам підпункту 3.2.1 пункту 3 Додатку 2 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель договір підряду від 12.09.2018 № 160, про який йдеться у довідці в довільній формі від 06.05.2019 № 12/05 про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, не у повному обсязі, а саме: відсутня кошторисна документація, яка є додатком та невід’ємною частиною цього договору (відповідно до п. 1.2 розділу 2 договору підряду від 12.09.2018 № 160 додатками до цього договору є кошторисна документація. Такі документи підписуються сторонами і є невід’ємною частиною даного договору)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-03 17:53:45

Відповідь на запит

Відповідь на запит завантажено.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-20 14:17:31

Аргументовані заперечення до висновку

Аргументовані заперечення до висновку

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХОС" 8 458 453,00
UAH з ПДВ
8 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 8 460 000,00
UAH з ПДВ
8 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЯЛИК 8 713 147,07
UAH з ПДВ
8 713 147,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 18:33
Електронний підпис
20 травня 2019 18:31
Додаток 3.pdf
20 травня 2019 18:30
Довідка МВС.pdf
20 травня 2019 18:30
Довідка ДПІ.pdf
13 травня 2019 12:26
Електронний підпис
13 травня 2019 12:22
Додаток 2.pdf
13 травня 2019 12:22
Ліцензія банка.zip
13 травня 2019 12:22
Гарантия 2670.zip
13 травня 2019 12:22
додаток 3.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 04:44
Електронний підпис
06 травня 2019 14:59
1. Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2019 14:59
0. Реєстр документів.pdf
06 травня 2019 14:58
11. Витяг.pdf
06 травня 2019 14:58
Ліцензія 2019.zip
06 травня 2019 14:58
Гарантия 10168.zip
06 травня 2019 14:58
10. Довідки з банків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХОС"

ТОВ Укрбудконстракшн

ПП ЯЛИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХОС"
#42306712
Переможець 8 189 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 16:51

Документи

16 травня 2019 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХОС"
#42306712
8 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 16:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 12:07
Договір Капремонт фасаду Архос.pdf укладений
04 червня 2019 12:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 189 000,00
UAH