Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Южненська міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 34592230 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, вул. ХІМІКІВ, 1 |
Контактна особа: |
Анна Возьянова +380677109777 anna.kasper.kzyml@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2019 14:57 |
Очікувана вартість: | 9 172 536,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 172,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2019 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2019 17:04 |
Тендерна документація_Фасад_нова редакція.pdf | |
06 травня 2019 17:04 |
Перелік змін_до ТД_Фасад.pdf | |
06 травня 2019 17:04 |
Тендерна документація _ ФАСАД_нова редакція_закреслена.pdf |
06 травня 2019 17:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 травня 2019 17:04 |
Тендерна документація_Фасад_нова редакція.pdf
|
||||||
06 травня 2019 17:04 |
Перелік змін_до ТД_Фасад.pdf
|
||||||
06 травня 2019 17:04 |
Тендерна документація _ ФАСАД_нова редакція_закреслена.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п.4 частини 2 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до пп.1.1 п.1 Розділу 3 тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
П.4. Відповідно до п.3.1 Додатку 5 тендерної документації загальна вартість Робіт визначена на основі договірної ціни (динамічна), що є невід’ємною частиною Договору.
Вимоги щодо надання документів та інформації стосовно субпідрядної організації викладені у пп.17 п.1.1 Розділу 3 тендерної документації, п.7 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-27-000021 ● edf66e408c7c4c4fb0203a7cf93f3e5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2019 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2019 Одеса № 169
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Самокіш С. від 27.05.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.05.2019 № 169
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-04-19-002607-c 19.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-29 16:43:39
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт фасаду будівлі лікарні за адресою: вул. Хіміків, 1 м. Южного Одеської області» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2019-04-19-002607-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРХОС» умовам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель довідку в довільній формі від 06.05.2019 № 9/05 про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, які будуть використовуватися під час виконання робіт, в якій відсутні будівельні люльки?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРХОС» умовам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель довідку в довільній формі від 06.05.2019 № 10/05 про кваліфікацію та досвід керівників та ІТР згідно форми Додатку 9.1 до ТД без інформації щодо спеціальності зазначених працівників?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРХОС» умовам підпункту 3.2.1 пункту 3 Додатку 2 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель договір підряду від 12.09.2018 № 160, про який йдеться у довідці в довільній формі від 06.05.2019 № 12/05 про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, не у повному обсязі, а саме: відсутня кошторисна документація, яка є додатком та невід’ємною частиною цього договору (відповідно до п. 1.2 розділу 2 договору підряду від 12.09.2018 № 160 додатками до цього договору є кошторисна документація. Такі документи підписуються сторонами і є невід’ємною частиною даного договору)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-03 17:53:45
Відповідь на запит
Відповідь на запит завантажено.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-20 14:17:31
Аргументовані заперечення до висновку
Аргументовані заперечення до висновку
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2019 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХОС" |
8 458 453,00
UAH з ПДВ
|
8 189 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укрбудконстракшн |
8 460 000,00
UAH з ПДВ
|
8 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЯЛИК |
8 713 147,07
UAH з ПДВ
|
8 713 147,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХОС" #42306712 |
Переможець |
8 189 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 12:07
|
Договір Капремонт фасаду Архос.pdf | укладений |
04 червня 2019 12:07
|