Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розробка схеми організації дорожнього руху)
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2019-04-19-002307-c 240d8a24b8f14e2c800842b1a9d14d33
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171878 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171878
tend2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом Департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради згідно річного плану закупівель на 2019 рік 15 березня 2019 року було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлі послуг за кодом ДК 021-2015: «71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розробка схеми організації дорожнього руху», ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-002567-a. Подача пропозицій була назначена до 01.04.2019 16:00. Проте аукціон не відбувся, так як подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом було повторно оголошено закупівлю послуг за кодом ДК 021-2015: «71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розробка схеми організації дорожнього руху» 01 квітня 2019 року було оголошено процедуру відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-02-002275-b. Подача пропозицій була назначена до 18.04.2019 16:00. Проте аукціон не відбувся, так як подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, єдиним учасником даної закупівлі було ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
Після двох закупівель, які не відбулись, причиною того що було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників запропоновано провести переговорну процедуру згідно п.4, ч.2, cт.35 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 15:42
Оскарження наміру укласти договір: 30 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розробка схеми організації дорожнього руху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, місто
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 травня 2019  —  16 травня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

19 квітня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 15:39
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Швацька Тетяна Володимирівна
#2135808449
Переможець 321 840,00
UAH
19 квітня 2019 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 15:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Швацька Тетяна Володимирівна
#2135808449
321 840,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:13
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2019 13:13
Додаткова угода 1 до договору 25.19.pdf зміни до договору
10 травня 2019 13:13
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 15:24
Додатки до договору 25.19.pdf укладений
06 травня 2019 15:22
Договір 25.19.pdf укладений
06 травня 2019 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна місця надання послуг
Номер договору про закупівлю: 25/19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до договору 25/19 від 06.05.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 321 840,00
UAH