Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-04-19-001164-a 92ef36ba2a8048cf939d78d9622c824e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербак Леся Петрівна

380442879020 scherbak2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет харчових технологій
Код ЄДРПОУ: 02070938
Вебсайт: http://nuft.edu.ua
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, буд.68
Контактна особа: Щербак Леся Петрівна
380442879020
scherbak2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 11:00
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


папір 14 найменувань в кількості 2527 одиниць (пачки, ящики, рулони)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2527 Одиниця
папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київська область, Київ, вул. Володимирська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 16:07
протокол №100 від 23.04.2019 р..pdf
19 квітня 2019 14:54
Додаток 5 - Проект договору .doc
19 квітня 2019 14:54
ТД папір.doc
23 квітня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 16:07
протокол №100 від 23.04.2019 р..pdf
19 квітня 2019 14:54
Додаток 5 - Проект договору .doc
19 квітня 2019 14:54
ТД папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 квітня 2019 10:23
Дата відповіді: 23 квітня 2019 11:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п.6.3 розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та п.3 ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатка 4 до тендерної документації на закупівлю паперу, затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.04.2019 р. (протокол №97) будь-яке посилання в цій документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі «або еквівалент».
2) Відповідно до ч. 1 статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
Тому відповідно до п.5 розділу І. Загальних положень тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до п.1.2. розділу V ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з врахуванням всіх податків та зборів, у тому числі ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 319 335,90
UAH з ПДВ
319 335,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 14:48
Статут завірений .rar
02 травня 2019 14:48
Сертифікати.rar
02 травня 2019 14:48
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 травня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій