Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пішохідного тротуару по вул. Первомайська м. Попасна Луганської області
Очікувана вартість
4 864 658,40 UAH
UA-2019-04-19-001066-a 7959f733e99346b8bbf415f194d72bf4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Віталій Петрович

380647420389 vuconcom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОПАСНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04051744
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, вул. Мічуріна, буд. 1
Контактна особа: Коваленко Віталій Петрович
380647420389
vuconcom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 15:49
Очікувана вартість: 4 864 658,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 404,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пішохідного тротуару по вул. Первомайська м. Попасна Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Первомайська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 14:32
Додаток 3.doc
19 квітня 2019 14:31
Додаток 2.doc
19 квітня 2019 14:30
Додаток 1.doc
19 квітня 2019 14:30
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000050 ● 3725f235796c478488ccf41789415371
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.06.2019 № 27
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.06.2019 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-19-001066-a 19.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що порушення встановлені за результатами моніторингу закупівлі за ідентифікатором: UA-2019-04-19-001066-a на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт пішохідного тротуару по вул. Первомайська м. Попасна Луганської області» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) усунуті, що підтверджується наступним. 1. Щодо виявленого порушення: «ПП «Вітар-Груп» до розділу II Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів включено машини і механізми наявність яких не підтверджується довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт, та не відповідає вимогам пункту 5 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації. Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПП «Вітар-Груп», яка не відповідала вимогам тендерної документації, та за результатами розгляду (протокол засідання від 14.05.2019 № 14) тендерної пропозиції ПП «Вітар-Груп» визнав його переможцем торгів». ПП «Вітар-Груп» на вимогу Замовника було усунуто це порушення шляхом приведення у відповідність Підсумкової відомості ресурсів, в якій виключено машини і механізми, наявність яких не підтверджується довідкою про наявність обладнання (копія додається). Але, звертаємо Вашу увагу на те, що за результатами проведеного аукціону, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «Вітар-Груп», з підстав невідповідності довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт оскільки Підсумкова відомість ресурсів була завантажена в систему «Прозорро» ПП «Вітар-Груп» після визнання його переможцем торгів, про що свідчить фіксація дати та часу завантаження документів в електронну систему. Тобто, документи (тендерна пропозиція) для участі у торгах ПП «Вітар-Груп» було подано (завантажено у електронну систему - 03.05.2019 р. А вже після визнання його переможцем торгів, ПП «Вітар-Груп» було завантажено в електронну систему 14.05.2019 р. о 15 год. 51 хв. Підсумкому відомість ресурсів. Згідно пункту 2.6 Тендерної документації, для дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону «Про публічні закупівлі», уникнення порушення статті 37 Закону, Переможець, в строк 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, надає Замовнику перераховану (розраховану) ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону. Таким чином, Замовник не мав можливості відхилити пропозицію ПП «Вітар-Груп» з цієї підстави. 2. Щодо порушення: «При цьому, аналізом встановлено, що ПП «Вітар-Груп» у складі тендерної пропозиції надано довідку (№ 59 від 02.05.2019) на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, яка не відповідає умовам пункту 6 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації, а саме довідка не містить інформацію в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (термін служби, екологічна чистота)». Це порушення усунуто шляхом надання довідки учасником ПП «Вітар-Груп» в довільній формі з зазначенням терміну служби, екологічної чистоти (копія додається) з додаванням сертифікату якості. Проте звертаємо Вашу увагу на наступне. Підпунктом 3 п.6.3 р.6 ТД вимагалося надання учасником інформації в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватися при виконанні робіт. Слід окремо звернути увагу на те, що в цьому пункті ТД в дужках було зазначено: «(термін служби, екологічна чистота)», що було вказано як приклад того, що учасник може зазначити в цій довідці. Натомість, учасник закупівлі – ПП «Вітар-Груп» надав довідку в довільній формі (вих.№ 59 від 02.05.2019 р.), де зазначив, що якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт, відповідають чинним нормам законодавства України. 3. Щодо порушення: «За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником-переможцем інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону». Аргументоване заперечення Замовника щодо цього. Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінації учасників. Також, згідно з ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію. Підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі є інформація, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону). Замовником не включено до тендерної документації вимоги щодо надання учасниками інформації про відсутність підстав, визначених п. 2 частини першої статті 17 Закону, оскільки інформація щодо притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником, до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua) та інформація щодо того чи визнаний учасник банкрутом та чи відкрита стосовно нього ліквідаційна процедура (https://kap.minjust.gov.ua/services/registry) є у відкритому доступі. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з пунктом 5.5 розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, що «інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Однак, частиною 3 статті 17 Закону встановлено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Наведене узгоджується з судовою практикою (рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 02 липня 2019 р. по справі № 620/1150/19). З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, що твердження ДАСУ щодо порушення Замовником вимог норми частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону є хибними. Дякуємо за співпрацю.

2019-07-16 15:29:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в суді. Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 18 листопада 2019 р. по справі № 360/3337/19, яке набрало законної сили 26 грудня 2019 р. визнано протиправним і скасовано висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 11.07.2019 № 105 про результати моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт пішохідного тротуару по вул. Первомайська м. Попасна Луганської області".
Дата публікації: 03 січня 2020

Документи:

03 січня 2020 17:44
Електронний підпис
03 січня 2020 17:40
Рішення суду 360.3337.19.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТАР-ГРУП" 4 400 000,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-СТРОЙ" 4 742 755,61
UAH з ПДВ
4 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 4 824 000,00
UAH з ПДВ
4 824 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 16:02
Електронний підпис
14 травня 2019 15:51
Тендерна пропозиція.PDF
14 травня 2019 15:51
Розрах.коштор.приб.PDF
14 травня 2019 15:51
Розрах.адмін.витрат.PDF
14 травня 2019 15:51
Локальний кошторис.PDF
14 травня 2019 15:51
Договірна ціна.PDF
14 травня 2019 15:51
Довідка (2).zip
14 травня 2019 15:50
Електронний підпис
14 травня 2019 15:50
Тендерна пропозиція.PDF
14 травня 2019 15:50
Розрах.коштор.приб.PDF
14 травня 2019 15:50
Розрах.адмін.витрат.PDF
03 травня 2019 11:16
Електронний підпис
03 травня 2019 11:13
Електронний підпис
03 травня 2019 11:12
Технічні харак-ки.PDF
03 травня 2019 11:12
Тендерна пропозиція.PDF
03 травня 2019 11:12
Статут.PDF
03 травня 2019 11:12
Повноваження пос.ос.PDF
03 травня 2019 11:12
Підписаний_Licenz.pdf
03 травня 2019 11:12
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
03 травня 2019 11:12
Підписаний_gar1818.pdf
03 травня 2019 11:12
Листи-згоди.PDF
03 травня 2019 11:12
Лист-відгук.PDF
03 травня 2019 11:12
Згода з проек.дог.PDF
03 травня 2019 11:12
Відомості про пос.ос.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТАР-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-СТРОЙ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТАР-ГРУП"
#37503949
Переможець 4 400 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТАР-ГРУП"
#37503949
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 14:04
Додаткова угода № 2 від 29.05.2019р..pdf зміни до договору
29 травня 2019 14:03
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2019 15:54
Додаткова угода № 1 від 28.05.2019р..pdf зміни до договору
28 травня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 08:44
Договір №1073_2019_Т_ЖКГ від 27.05.2019.pdf укладений
27 травня 2019 08:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки у пункті 3.4. та пункті 4.3. Договору
Номер договору про закупівлю: 1073/2019/Т/ЖКГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1073/2019/Т/ЖКГ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки у пункті 3.4. Договору
Номер договору про закупівлю: 1073/2019/Т/ЖКГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1073/2019/Т/ЖКГ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 400 000,00
UAH