Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОПАСНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04051744 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, вул. Мічуріна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Коваленко Віталій Петрович 380647420389 vuconcom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2019 15:49 |
Очікувана вартість: | 4 864 658,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 404,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,44% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2019 14:32 |
Додаток 3.doc | |
19 квітня 2019 14:31 |
Додаток 2.doc | |
19 квітня 2019 14:30 |
Додаток 1.doc | |
19 квітня 2019 14:30 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-19-000050 ● 3725f235796c478488ccf41789415371
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2019 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.06.2019 № 27
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.06.2019 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-19-001066-a 19.04.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що порушення встановлені за результатами моніторингу закупівлі за ідентифікатором: UA-2019-04-19-001066-a на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт пішохідного тротуару по вул. Первомайська м. Попасна Луганської області» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) усунуті, що підтверджується наступним. 1. Щодо виявленого порушення: «ПП «Вітар-Груп» до розділу II Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів включено машини і механізми наявність яких не підтверджується довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт, та не відповідає вимогам пункту 5 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації. Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ПП «Вітар-Груп», яка не відповідала вимогам тендерної документації, та за результатами розгляду (протокол засідання від 14.05.2019 № 14) тендерної пропозиції ПП «Вітар-Груп» визнав його переможцем торгів». ПП «Вітар-Груп» на вимогу Замовника було усунуто це порушення шляхом приведення у відповідність Підсумкової відомості ресурсів, в якій виключено машини і механізми, наявність яких не підтверджується довідкою про наявність обладнання (копія додається). Але, звертаємо Вашу увагу на те, що за результатами проведеного аукціону, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «Вітар-Груп», з підстав невідповідності довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт оскільки Підсумкова відомість ресурсів була завантажена в систему «Прозорро» ПП «Вітар-Груп» після визнання його переможцем торгів, про що свідчить фіксація дати та часу завантаження документів в електронну систему. Тобто, документи (тендерна пропозиція) для участі у торгах ПП «Вітар-Груп» було подано (завантажено у електронну систему - 03.05.2019 р. А вже після визнання його переможцем торгів, ПП «Вітар-Груп» було завантажено в електронну систему 14.05.2019 р. о 15 год. 51 хв. Підсумкому відомість ресурсів. Згідно пункту 2.6 Тендерної документації, для дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону «Про публічні закупівлі», уникнення порушення статті 37 Закону, Переможець, в строк 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, надає Замовнику перераховану (розраховану) ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону. Таким чином, Замовник не мав можливості відхилити пропозицію ПП «Вітар-Груп» з цієї підстави. 2. Щодо порушення: «При цьому, аналізом встановлено, що ПП «Вітар-Груп» у складі тендерної пропозиції надано довідку (№ 59 від 02.05.2019) на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, яка не відповідає умовам пункту 6 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації, а саме довідка не містить інформацію в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (термін служби, екологічна чистота)». Це порушення усунуто шляхом надання довідки учасником ПП «Вітар-Груп» в довільній формі з зазначенням терміну служби, екологічної чистоти (копія додається) з додаванням сертифікату якості. Проте звертаємо Вашу увагу на наступне. Підпунктом 3 п.6.3 р.6 ТД вимагалося надання учасником інформації в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватися при виконанні робіт. Слід окремо звернути увагу на те, що в цьому пункті ТД в дужках було зазначено: «(термін служби, екологічна чистота)», що було вказано як приклад того, що учасник може зазначити в цій довідці. Натомість, учасник закупівлі – ПП «Вітар-Груп» надав довідку в довільній формі (вих.№ 59 від 02.05.2019 р.), де зазначив, що якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт, відповідають чинним нормам законодавства України. 3. Щодо порушення: «За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником-переможцем інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону». Аргументоване заперечення Замовника щодо цього. Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінації учасників. Також, згідно з ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію. Підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі є інформація, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону). Замовником не включено до тендерної документації вимоги щодо надання учасниками інформації про відсутність підстав, визначених п. 2 частини першої статті 17 Закону, оскільки інформація щодо притягнення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником, до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua) та інформація щодо того чи визнаний учасник банкрутом та чи відкрита стосовно нього ліквідаційна процедура (https://kap.minjust.gov.ua/services/registry) є у відкритому доступі. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з пунктом 5.5 розділу ІІІ Тендерної документації, зазначено, що «інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Однак, частиною 3 статті 17 Закону встановлено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Наведене узгоджується з судовою практикою (рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 02 липня 2019 р. по справі № 620/1150/19). З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, що твердження ДАСУ щодо порушення Замовником вимог норми частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону є хибними. Дякуємо за співпрацю.
2019-07-16 15:29:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді. Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 18 листопада 2019 р. по справі № 360/3337/19, яке набрало законної сили 26 грудня 2019 р. визнано протиправним і скасовано висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 11.07.2019 № 105 про результати моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт пішохідного тротуару по вул. Первомайська м. Попасна Луганської області". |
Дата публікації: | 03 січня 2020 |
Документи:
03 січня 2020 17:44
|
Електронний підпис |
03 січня 2020 17:40
|
Рішення суду 360.3337.19.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2019 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТАР-ГРУП" |
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-СТРОЙ" |
4 742 755,61
UAH з ПДВ
|
4 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" |
4 824 000,00
UAH з ПДВ
|
4 824 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТАР-ГРУП" #37503949 |
Переможець |
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2019 14:04
|
Додаткова угода № 2 від 29.05.2019р..pdf | зміни до договору |
29 травня 2019 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2019 15:54
|
Додаткова угода № 1 від 28.05.2019р..pdf | зміни до договору |
28 травня 2019 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2019 08:44
|
Договір №1073_2019_Т_ЖКГ від 27.05.2019.pdf | укладений |
27 травня 2019 08:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки у пункті 3.4. та пункті 4.3. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1073/2019/Т/ЖКГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1073/2019/Т/ЖКГ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки у пункті 3.4. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1073/2019/Т/ЖКГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1073/2019/Т/ЖКГ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |