Поточний ремонт доріг по вул. Київська ( від ж/д переїзду до перехрестя вул. Київська-пров. Штагера- вул. Снайпера) , вул. Перемоги ( від будинку вчителя до площадки "Спорттовари") , перехрестя вул. Шевченка-вул. Батюка- пров. Г. Чикала , вул. Сумська ( від лікарні до пров. Миру) , вул. Ярославського (від вул. Незалежності до вул. Батюка та пл. Торгова) , пров. Г. Чикала ( від вул. Шевченка до вул. Широка) в м. Охтирка Сумської області )
Очікувана вартість
13 268 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000598-a 0a87f0973b7142a695f293cf5eef5ac0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бацало Інна Володимирівна

+380544625859 zkhfin@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40516392
Місцезнаходження замовника: 42700, Україна, Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а
Контактна особа замовника: Бацало Інна Володимирівна
+380544625859
zkhfin@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 12:01
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 12:01
Початок аукціону: 06 травня 2019 12:10
Очікувана вартість: 13 268 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт доріг по вул. Київська ( від ж/д переїзду до перехрестя вул. Київська-пров. Штагера- вул. Снайпера) , вул. Перемоги ( від будинку вчителя до площадки "Спорттовари") , перехрестя вул. Шевченка-вул. Батюка- пров. Г. Чикала , вул. Сумська ( від лікарні до пров. Миру) , вул. Ярославського (від вул. Незалежності до вул. Батюка та пл. Торгова) , пров. Г. Чикала ( від вул. Шевченка до вул. Широка) в м. Охтирка Сумської області )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, місто Охтирка, вул.Київська,вул.Перемоги,перехрестя вул.Шевченко-пров.Г.Чикала-вул.Батюка, вул.Ярославського,пров.Г.Чикала
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2019  —  01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 квітня 2019 12:18
Електронний цифровий підпис
19 квітня 2019 11:56
тенд.докум.pdf
19 квітня 2019 11:56
Проект договору (5) 18.04..doc
19 квітня 2019 11:56
ТД Пот ремонт дороги по 2019 18_04_2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-23-000051 ● b24d56323b3c49278321d732cd2014d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-23 17:11:37
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.04.2019 № 14

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.04.2019 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-04-19-000598-a 19.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

В тендерній документації були допущені помилки щодо додаткового оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, надання довідки в довільній формі про залучення субпідрядних організацій ( ця довідка надається при виконанні робіт) та змін про істотні умови договору, в частині зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни зазначеного товару на ринку ( застосовується якщо предметом закупівлі є товари), все було виявлено вже після оприлюднення інформації про закупівлю, тому керуючись частиною 2 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з причини виявлення помилок в тендерній документації та неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, є необхідність відмінити процедуру закупівлі Прцедура відмінена..

2019-04-25 14:00:40

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради, 40516392, Україна, місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт доріг по вул. Київська ( від ж/д переїзду до перехрестя вул. Київська-пров. Штагера- вул. Снайпера) , вул. Перемоги ( від будинку вчителя до площадки "Спорттовари") , перехрестя вул. Шевченка-вул. Батюка- пров. Г. Чикала , вул. Сумська ( від лікарні до пров. Миру) , вул. Ярославського (від вул. Незалежності до вул. Батюка та пл. Торгова) , пров. Г. Чикала ( від вул. Шевченка до вул. Широка) в м. Охтирка Сумської області ), 13268000UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 0a87f0973b7142a695f293cf5eef5ac0, 2019-04-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: дотримання Управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 19.04.2019 б/н). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог частини четвертої статті 10 Закону Замовник додатково не оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі (19.04.2019), перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро (для послуг). На порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника містить вимогу про надання довідки в довільній формі, що містить інформацію про субпідрядні організації, які учасник планує залучити для виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, тоді як зазначена інформація повинна вимагатися у разі закупівлі робіт, при цьому предметом даної закупівлі є послуги. Пунктом 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, зокрема, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни зазначеного товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, зазначеної в договорі, що суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, оскільки підстави зміни істотних умов договору про закупівлю, визначені пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону, можуть застосовуватись замовниками виключно в разі, якщо предметом закупівель є товари, а не послуги та роботи., 24 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог частини четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

З метою усунення виявлених порушень законодавства Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі.

2019-05-07 14:49:18

Інформація про відміну

Дата скасування
25 квітня 2019 13:55
Причина скасування
В тендерній документації були допущені помилки щодо додаткового оприлюднення оголошення англійською мовою, керуючись частиною 2 пункту1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" з причини виявлення помилок в тендерній документації та неможливості усунення порушень ,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель є необхідність відмінити процедуру закупівель.
Документи
25 квітня 2019 13:55 протокол

Актуальні тендери

До пошуку