Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки Lenovo V330-15)
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000488-b ● 4840509f5f0b49e8bcf618148a6b39e3
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Енергоринок |
Код ЄДРПОУ: | 21515381 |
Вебсайт: | http://www.er.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
Контактна особа: |
Сушко Людмила Володимирівна +380445945972 voz@er.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2019 14:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 72 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Постачання еквівалентного Обладнання не передбачається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ноутбуки Lenovo V330-15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 27, к .425
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 50% від суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Решта вартості Договору у розмірі 50% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2019 14:12 |
Документація ЕЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 квітня 2019 10:25
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:34
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженого Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-19-000488-b.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 15 травня 2019 09:39
Вважаємо нашу дискваліфікацію безпідставною
Шановний Замовник!
Ми не згодні з підставами нашої дискваліфікації, викладеними в Протоколі №47/05ТК-Е3/Дк14-4 від 14.05.2019 (надалі - Протокол) з наступних причин. В Протоколі стверджується, що «надана у складі пропозиції Учасника «Комерційна пропозиція» не відповідає формі Додатку №1 Документації та запропоновані до постачання 6 окремих одиниць обладнання: окремо 2 ноутбуки, окремо 2 примірники програмного забезпечення, окремо 2 сумки для ноутбуку, а згідно Документації зазначеної закупівлі, предметом закупівлі є 2 одиниці Обладнання, а саме: 2 ноутбуки, кожен із яких має в комплекті примірник програмного забезпечення та сумку. Отже, пропозиція не відповідає вимогам, встановленим у документації». Ми не згодні з Вашими висновками, наведеними у цій цитаті з Протоколу.
По-перше, в Документації ніде не вимагається, щоб Учасники не відступали від форми комерційної пропозиції. Отже, навіть якби ми відступили від цієї форми, у Вас не було б юридичних підстав дискваліфікувати нас за це, оскільки Ви прямо не заборонили цього.
По-друге, ми вважаємо, що наша пропозиція повністю відповідає формі Додатку №1. Поняття форми визначається як зовнішній вираз певного змісту або як спосіб впорядкування або організації змісту. В цьому сенсі форма нашої цінової пропозиції повністю співпадає з формою Додатку №1 Вашої Документації. Є лише відмінності у змісті, а саме: Ви обліковуєте товари, що є предметом закупівлі, як дві одиниці, що складаються з ноутбуку, програмного забезпечення і сумки, а ми обліковуємо ці ж товари по-іншому. Чи мають право постачальник і покупець по-різному обліковувати товар, що є предметом закупівлі? Чинне законодавство України дозволяє це робити і це, на нашу думку, правильно, оскільки якби законодавство забороняло відмінності в назві товарів у постачальників і покупців, тоді господарюючі суб’єкти змушені були б постійно витрачати час на узгодження назв товарів і, - що найгірше, - створювати все нові й нові версії назви одного і того ж товару в своїх бухгалтерських програмах, щоб задовольнити вимоги своїх контрагентів.
Сподіваємося, що Ви не будете заперечувати, що фізично товари, перелічені в нашій ціновій пропозиції, повністю співпадають з товарами, які Ви збираєтеся придбати: ми пропонуємо Вам два ноутбуки, два дистрибутива програмного забезпечення і дві сумки для ноутбуків, торгові марки та моделі яких повністю співпадають з торговими марками і моделями, вказаними у Вашій Документації. А от обліковувати їх ми маємо з Вами право по-різному. Так, згідно зі ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV (далі – Закон №996) первинний документ це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Первинні документи повинні мати, зокрема, такий обов'язковий реквізит як зміст, обсяг та одиниця виміру господарської операції (для придбаних та проданих товарів це їх найменування, кількість та їх одиниця виміру) (ст. 9 Закон №996). Основним документом, що регламентує облік товарів (запасів) на підприємстві, є Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 «Запаси», затверджене наказом Мінфіну від 20.10.1999 № 246 (надалі – Стандарт).У пункті 7 Стандарту передбачено, що одиницею бухгалтерського обліку запасів є їх найменування або ОДНОРІДНА ГРУПА (ВИД). Відповідно до п. 1.4 Методичних рекомендацій з обліку запасів, затверджених наказом Мінфіну від 10.01.2007 р. №2, в цілях організації бухгалтерського обліку запасів розпорядчим документом, затвердженим власником підприємства, визначаються: 1) правила документообігу і технологія обробки облікової інформації; 2) порядок контролю за рухом запасів і відповідальність посадових осіб; 3) порядок аналітичного обліку запасів; 4) одиниця натурального виміру запасів для кожної одиниці бухгалтерського обліку.
Отже, чинне законодавство України передбачає ведення обліку товарів і запасів як за їх найменуванням, так і за ОДНОРІДНОЮ ГРУПОЮ (ВИДОМ). Керуючись цим законодавством, покупець створює розпорядчий документ (наприклад, наказ у вигляді таблиці відповідності найменувань товару як додаток до наказу про облікову політику), в якому відображає та об'єднує в однорідні групи отримані від постачальників товари з різними найменуваннями. Наприклад, Ви отримуєте від ТОВ «Екопром Сістем» за видатковою накладною шість товарних позицій, а саме: два ноутбука, два дистрибутива з програмним забезпеченням і дві сумки для ноутбуків, але маєте право, - створивши відповідний розпорядчий документ, - оприбуткувати і в подальшому обліковувати ці товари як дві товарні одиниці, а саме: два комплекти, що складаються з ноутбука, програмного забезпечення і сумки для ноутбука.
«Цей розпорядчий документ, затверджений керівником підприємства, і буде підставою для присвоєння власних найменувань товарам, придбаним у постачальника (про що також варто видавати за кожним таким перейменуванням окремий документ – не обов’язково наказ, бо він на підприємстві вже буде, а бухгалтерську довідку, акт тощо), та підтверджуватиме відповідність товару, найменування якого вказано у прибуткових документах від постачальників, та найменування, зазначеного у видаткових документах» (Джерело цитати: https://consulting.dtkt.ua/accounting/primary-documents/6646).
У зв’язку з вище викладеним, просимо скасувати нашу дискваліфікацію як безпідставну.
З повагою,
ТОВ «Екопром Сістем».
Розгорнути
Згорнути
Ми не згодні з підставами нашої дискваліфікації, викладеними в Протоколі №47/05ТК-Е3/Дк14-4 від 14.05.2019 (надалі - Протокол) з наступних причин. В Протоколі стверджується, що «надана у складі пропозиції Учасника «Комерційна пропозиція» не відповідає формі Додатку №1 Документації та запропоновані до постачання 6 окремих одиниць обладнання: окремо 2 ноутбуки, окремо 2 примірники програмного забезпечення, окремо 2 сумки для ноутбуку, а згідно Документації зазначеної закупівлі, предметом закупівлі є 2 одиниці Обладнання, а саме: 2 ноутбуки, кожен із яких має в комплекті примірник програмного забезпечення та сумку. Отже, пропозиція не відповідає вимогам, встановленим у документації». Ми не згодні з Вашими висновками, наведеними у цій цитаті з Протоколу.
По-перше, в Документації ніде не вимагається, щоб Учасники не відступали від форми комерційної пропозиції. Отже, навіть якби ми відступили від цієї форми, у Вас не було б юридичних підстав дискваліфікувати нас за це, оскільки Ви прямо не заборонили цього.
По-друге, ми вважаємо, що наша пропозиція повністю відповідає формі Додатку №1. Поняття форми визначається як зовнішній вираз певного змісту або як спосіб впорядкування або організації змісту. В цьому сенсі форма нашої цінової пропозиції повністю співпадає з формою Додатку №1 Вашої Документації. Є лише відмінності у змісті, а саме: Ви обліковуєте товари, що є предметом закупівлі, як дві одиниці, що складаються з ноутбуку, програмного забезпечення і сумки, а ми обліковуємо ці ж товари по-іншому. Чи мають право постачальник і покупець по-різному обліковувати товар, що є предметом закупівлі? Чинне законодавство України дозволяє це робити і це, на нашу думку, правильно, оскільки якби законодавство забороняло відмінності в назві товарів у постачальників і покупців, тоді господарюючі суб’єкти змушені були б постійно витрачати час на узгодження назв товарів і, - що найгірше, - створювати все нові й нові версії назви одного і того ж товару в своїх бухгалтерських програмах, щоб задовольнити вимоги своїх контрагентів.
Сподіваємося, що Ви не будете заперечувати, що фізично товари, перелічені в нашій ціновій пропозиції, повністю співпадають з товарами, які Ви збираєтеся придбати: ми пропонуємо Вам два ноутбуки, два дистрибутива програмного забезпечення і дві сумки для ноутбуків, торгові марки та моделі яких повністю співпадають з торговими марками і моделями, вказаними у Вашій Документації. А от обліковувати їх ми маємо з Вами право по-різному. Так, згідно зі ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV (далі – Закон №996) первинний документ це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Первинні документи повинні мати, зокрема, такий обов'язковий реквізит як зміст, обсяг та одиниця виміру господарської операції (для придбаних та проданих товарів це їх найменування, кількість та їх одиниця виміру) (ст. 9 Закон №996). Основним документом, що регламентує облік товарів (запасів) на підприємстві, є Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 «Запаси», затверджене наказом Мінфіну від 20.10.1999 № 246 (надалі – Стандарт).У пункті 7 Стандарту передбачено, що одиницею бухгалтерського обліку запасів є їх найменування або ОДНОРІДНА ГРУПА (ВИД). Відповідно до п. 1.4 Методичних рекомендацій з обліку запасів, затверджених наказом Мінфіну від 10.01.2007 р. №2, в цілях організації бухгалтерського обліку запасів розпорядчим документом, затвердженим власником підприємства, визначаються: 1) правила документообігу і технологія обробки облікової інформації; 2) порядок контролю за рухом запасів і відповідальність посадових осіб; 3) порядок аналітичного обліку запасів; 4) одиниця натурального виміру запасів для кожної одиниці бухгалтерського обліку.
Отже, чинне законодавство України передбачає ведення обліку товарів і запасів як за їх найменуванням, так і за ОДНОРІДНОЮ ГРУПОЮ (ВИДОМ). Керуючись цим законодавством, покупець створює розпорядчий документ (наприклад, наказ у вигляді таблиці відповідності найменувань товару як додаток до наказу про облікову політику), в якому відображає та об'єднує в однорідні групи отримані від постачальників товари з різними найменуваннями. Наприклад, Ви отримуєте від ТОВ «Екопром Сістем» за видатковою накладною шість товарних позицій, а саме: два ноутбука, два дистрибутива з програмним забезпеченням і дві сумки для ноутбуків, але маєте право, - створивши відповідний розпорядчий документ, - оприбуткувати і в подальшому обліковувати ці товари як дві товарні одиниці, а саме: два комплекти, що складаються з ноутбука, програмного забезпечення і сумки для ноутбука.
«Цей розпорядчий документ, затверджений керівником підприємства, і буде підставою для присвоєння власних найменувань товарам, придбаним у постачальника (про що також варто видавати за кожним таким перейменуванням окремий документ – не обов’язково наказ, бо він на підприємстві вже буде, а бухгалтерську довідку, акт тощо), та підтверджуватиме відповідність товару, найменування якого вказано у прибуткових документах від постачальників, та найменування, зазначеного у видаткових документах» (Джерело цитати: https://consulting.dtkt.ua/accounting/primary-documents/6646).
У зв’язку з вище викладеним, просимо скасувати нашу дискваліфікацію як безпідставну.
З повагою,
ТОВ «Екопром Сістем».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
67 866,00
UAH з ПДВ
|
54 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
60 492,00
UAH з ПДВ
|
55 281,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
56 999,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТКАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
57 000,00
UAH з ПДВ
|
57 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне Українсько-Австрійське підприємство “Астрал-Київ ЛТД”, |
69 300,00
UAH з ПДВ
|
63 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
66 882,00
UAH з ПДВ
|
64 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мошура І.Г. |
68 600,00
UAH з ПДВ
|
66 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
54 450,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 17:21
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
55 281,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 17:24
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
56 999,76
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 17:25
|
ФОП ТКАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #3074011554 |
Відхилено |
57 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 17:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне Українсько-Австрійське підприємство “Астрал-Київ ЛТД”, #14324806 |
Відхилено |
63 300,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 17:29
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
64 700,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 17:32
|
ФОП Мошура І.Г. #3130905355 |
Відхилено |
66 500,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 17:34
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій