Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки Lenovo V330-15)
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000488-b 4840509f5f0b49e8bcf618148a6b39e3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 14:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 23:59
Початок аукціону: 03 травня 2019 12:46
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Постачання еквівалентного Обладнання не передбачається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ноутбуки Lenovo V330-15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 27, к .425
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 50% від суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Решта вартості Договору у розмірі 50% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 14:12
Документація ЕЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 квітня 2019 10:25
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:34
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженого Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-19-000488-b.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 15 травня 2019 09:39
Вважаємо нашу дискваліфікацію безпідставною
Шановний Замовник!

Ми не згодні з підставами нашої дискваліфікації, викладеними в Протоколі №47/05ТК-Е3/Дк14-4 від 14.05.2019 (надалі - Протокол) з наступних причин. В Протоколі стверджується, що «надана у складі пропозиції Учасника «Комерційна пропозиція» не відповідає формі Додатку №1 Документації та запропоновані до постачання 6 окремих одиниць обладнання: окремо 2 ноутбуки, окремо 2 примірники програмного забезпечення, окремо 2 сумки для ноутбуку, а згідно Документації зазначеної закупівлі, предметом закупівлі є 2 одиниці Обладнання, а саме: 2 ноутбуки, кожен із яких має в комплекті примірник програмного забезпечення та сумку. Отже, пропозиція не відповідає вимогам, встановленим у документації». Ми не згодні з Вашими висновками, наведеними у цій цитаті з Протоколу.
По-перше, в Документації ніде не вимагається, щоб Учасники не відступали від форми комерційної пропозиції. Отже, навіть якби ми відступили від цієї форми, у Вас не було б юридичних підстав дискваліфікувати нас за це, оскільки Ви прямо не заборонили цього.
По-друге, ми вважаємо, що наша пропозиція повністю відповідає формі Додатку №1. Поняття форми визначається як зовнішній вираз певного змісту або як спосіб впорядкування або організації змісту. В цьому сенсі форма нашої цінової пропозиції повністю співпадає з формою Додатку №1 Вашої Документації. Є лише відмінності у змісті, а саме: Ви обліковуєте товари, що є предметом закупівлі, як дві одиниці, що складаються з ноутбуку, програмного забезпечення і сумки, а ми обліковуємо ці ж товари по-іншому. Чи мають право постачальник і покупець по-різному обліковувати товар, що є предметом закупівлі? Чинне законодавство України дозволяє це робити і це, на нашу думку, правильно, оскільки якби законодавство забороняло відмінності в назві товарів у постачальників і покупців, тоді господарюючі суб’єкти змушені були б постійно витрачати час на узгодження назв товарів і, - що найгірше, - створювати все нові й нові версії назви одного і того ж товару в своїх бухгалтерських програмах, щоб задовольнити вимоги своїх контрагентів.
Сподіваємося, що Ви не будете заперечувати, що фізично товари, перелічені в нашій ціновій пропозиції, повністю співпадають з товарами, які Ви збираєтеся придбати: ми пропонуємо Вам два ноутбуки, два дистрибутива програмного забезпечення і дві сумки для ноутбуків, торгові марки та моделі яких повністю співпадають з торговими марками і моделями, вказаними у Вашій Документації. А от обліковувати їх ми маємо з Вами право по-різному. Так, згідно зі ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV (далі – Закон №996) первинний документ це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Первинні документи повинні мати, зокрема, такий обов'язковий реквізит як зміст, обсяг та одиниця виміру господарської операції (для придбаних та проданих товарів це їх найменування, кількість та їх одиниця виміру) (ст. 9 Закон №996). Основним документом, що регламентує облік товарів (запасів) на підприємстві, є Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 «Запаси», затверджене наказом Мінфіну від 20.10.1999 № 246 (надалі – Стандарт).У пункті 7 Стандарту передбачено, що одиницею бухгалтерського обліку запасів є їх найменування або ОДНОРІДНА ГРУПА (ВИД). Відповідно до п. 1.4 Методичних рекомендацій з обліку запасів, затверджених наказом Мінфіну від 10.01.2007 р. №2, в цілях організації бухгалтерського обліку запасів розпорядчим документом, затвердженим власником підприємства, визначаються: 1) правила документообігу і технологія обробки облікової інформації; 2) порядок контролю за рухом запасів і відповідальність посадових осіб; 3) порядок аналітичного обліку запасів; 4) одиниця натурального виміру запасів для кожної одиниці бухгалтерського обліку.
Отже, чинне законодавство України передбачає ведення обліку товарів і запасів як за їх найменуванням, так і за ОДНОРІДНОЮ ГРУПОЮ (ВИДОМ). Керуючись цим законодавством, покупець створює розпорядчий документ (наприклад, наказ у вигляді таблиці відповідності найменувань товару як додаток до наказу про облікову політику), в якому відображає та об'єднує в однорідні групи отримані від постачальників товари з різними найменуваннями. Наприклад, Ви отримуєте від ТОВ «Екопром Сістем» за видатковою накладною шість товарних позицій, а саме: два ноутбука, два дистрибутива з програмним забезпеченням і дві сумки для ноутбуків, але маєте право, - створивши відповідний розпорядчий документ, - оприбуткувати і в подальшому обліковувати ці товари як дві товарні одиниці, а саме: два комплекти, що складаються з ноутбука, програмного забезпечення і сумки для ноутбука.
«Цей розпорядчий документ, затверджений керівником підприємства, і буде підставою для присвоєння власних найменувань товарам, придбаним у постачальника (про що також варто видавати за кожним таким перейменуванням окремий документ – не обов’язково наказ, бо він на підприємстві вже буде, а бухгалтерську довідку, акт тощо), та підтверджуватиме відповідність товару, найменування якого вказано у прибуткових документах від постачальників, та найменування, зазначеного у видаткових документах» (Джерело цитати: https://consulting.dtkt.ua/accounting/primary-documents/6646).
У зв’язку з вище викладеним, просимо скасувати нашу дискваліфікацію як безпідставну.
З повагою,
ТОВ «Екопром Сістем».
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 67 866,00
UAH з ПДВ
54 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 60 492,00
UAH з ПДВ
55 281,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 60 000,00
UAH з ПДВ
56 999,76
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТКАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 57 000,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне Українсько-Австрійське підприємство “Астрал-Київ ЛТД”, 69 300,00
UAH з ПДВ
63 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 66 882,00
UAH з ПДВ
64 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мошура І.Г. 68 600,00
UAH з ПДВ
66 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2019 15:30
ПРОПОЗИЦІЯ_54450_00.pdf
02 травня 2019 23:22
Електронний підпис
02 травня 2019 23:21
Договір_71.12.zip
02 травня 2019 23:21
Уставні_завірені.zip
02 травня 2019 23:21
01.44.zip
02 травня 2019 23:21
Досвід.pdf
02 травня 2019 23:21
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 10:30
Електронний підпис
02 травня 2019 10:25
Цінова пропозиція Lenovo.pdf
02 травня 2019 10:25
Технічна специфікація.pdf
02 травня 2019 10:25
Статут ТОВ ВКП ВСЕСВІТ.pdf
02 травня 2019 10:25
ПДВ.pdf
02 травня 2019 10:25
наказ+протокол.pdf
02 травня 2019 10:25
Ліцензування.pdf
02 травня 2019 10:25
ЕДРПОУ.pdf
02 травня 2019 10:25
ДСЕЕ Lenovo.pdf
02 травня 2019 10:25
Гарантійній лист.pdf
02 травня 2019 10:25
Відповідність Lenovo.pdf
02 травня 2019 10:25
Витяг _ДРПОУ 13.02.19.pdf
02 травня 2019 10:25
Анкета учасника.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 15:23
Електронний підпис
02 травня 2019 15:21
Паспорт.pdf
02 травня 2019 15:21
Виписка.pdf
02 травня 2019 15:21
ІПН.pdf
02 травня 2019 15:21
Копія договір ноутбук.pdf
02 травня 2019 15:21
Пропозиція.pdf
02 травня 2019 15:21
Витяг.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 12:40
Електронний підпис
02 травня 2019 12:39
Договір ноутбук.pdf
01 травня 2019 13:52
Протокол.jpg
01 травня 2019 13:52
Пропозиція ноутбук.jpg
01 травня 2019 13:36
Статут.rar
01 травня 2019 13:35
Наказ.jpg

Публічні документи

02 травня 2019 17:38
Електронний підпис
02 травня 2019 17:22
Статут_11.03.2019.pdf
02 травня 2019 17:22
Протокол_11.03.2019.pdf
02 травня 2019 17:22
Витяг ПДВ_11.03.2019.pdf
02 травня 2019 17:22
Витяг з ЄДРПОУ_29.04.2019_.pdf
02 травня 2019 17:22
Виписка_11.03.2019.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 10:38
Електронний підпис
26 квітня 2019 09:28
Уставні ФОП Мошура І.Г.pdf
26 квітня 2019 09:28
Щодо захисту довкілля.pdf
26 квітня 2019 09:27
Сумка для ноутбука .pdf
26 квітня 2019 09:27
Проект Договору.pdf
26 квітня 2019 09:27
Лист-повідомлення.pdf
26 квітня 2019 09:27
Комерційна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 09:27
Інформація.pdf
26 квітня 2019 09:27
Інструкція.pdf
26 квітня 2019 09:27
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
26 квітня 2019 09:27
Висновок СЄС.pdf
26 квітня 2019 09:27
Аналог дог та відгуки.pdf
26 квітня 2019 09:27
Lenovo_V330-15.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП ТКАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне Українсько-Австрійське підприємство “Астрал-Київ ЛТД”,

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП Мошура І.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 54 450,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 17:21
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 55 281,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 17:24
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 56 999,76
UAH з ПДВ
14 травня 2019 17:25
ФОП ТКАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3074011554
Відхилено 57 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 17:27
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне Українсько-Австрійське підприємство “Астрал-Київ ЛТД”,
#14324806
Відхилено 63 300,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 17:29
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 64 700,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 17:32
ФОП Мошура І.Г.
#3130905355
Відхилено 66 500,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 17:34

Документи

14 травня 2019 17:21
Електронний підпис
14 травня 2019 17:19
Протокол

Документи

14 травня 2019 17:23
Електронний підпис
14 травня 2019 17:22
Протокол

Документи

14 травня 2019 17:25
Електронний підпис
14 травня 2019 17:24
Протокол

Документи

14 травня 2019 17:26
Електронний підпис
14 травня 2019 17:26
Протокол

Документи

14 травня 2019 17:29
Електронний підпис
14 травня 2019 17:27
Протокол

Документи

14 травня 2019 17:32
Електронний підпис
14 травня 2019 17:30
Протокол

Документи

14 травня 2019 17:33
Електронний підпис
14 травня 2019 17:32
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій