ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34110000-1 - легкові автомобілі (легковий автомобіль)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-04-19-000056-c ae3140be253d4290a890bb66db0c0f69
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КРАСНОЛУЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04381915
Місцезнаходження замовника: 37315, Україна, Полтавська обл., Гадяцький р-н., с. Красна Лука
Контактна особа замовника: ОЛЕНА ВОЛИНКІНА
+380535457437
yakovenko.marina@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 20:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:16
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37315, Україна, Полтавська область, с. Красна Лука, вул. Миру, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 квітня 2019 08:41
Електронний цифровий підпис
19 квітня 2019 08:40
ТД авто.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-15-000002 ● 4d1e454cba2444e3acd54531cdaf1ae4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-15 12:41:11
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.05.2019 № 23
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 15.05.2019 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-04-19-000056-с 19.04.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про результати моніторингу закупівлі, керуючись абзацом третім частини 1 статті 31 Закону України "Про державні закупівлі", замовником 06 червня 2019 року прийнято рішення відмінити закупівлю за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34110000-1 - легкові автомобілі (легковий автомобіль), № закупівлі UA-2019-04-19-000056-c, оскільки неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-06-06 17:13:17

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 31 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 15 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КРАСНОЛУЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 04381915, Україна, Гадяцький р-н., с. Красна Лука
  2. Інформація про предмет закупівлі: Легковий автомобіль, 420000UAH, 34110000-1, ДК021, 1, одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: ae3140be253d4290a890bb66db0c0f69, 2019-04-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 15 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.04.2019 № 8 (далі – тендерна документація), протокол засідання тендерного комітету № 16 від 11.05.2018 (вказану дату відображено в протоколі), тендерна пропозиція переможця ТОВ «Соллі Плюс Полтава»; повідомлення про намір укласти договір. В ході питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що замовник обрав переможцем учасника ТОВ «Соллі Плюс Полтава» (далі - переможець). Так, переможцем запропоновано предмет закупівлі - легковий автомобіль Renault Lоgan MCV 2019 року випуску з ціною пропозиції 419700,00 грн. (з ПДВ). Проведеним аналізом встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації. 1) Замовником в тендерній документації (Додаток № 1) встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції «оригіналу гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого транспортного засобу (автомобіля) в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією (надати оригінал такого гарантійного листа)». У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Соллі Плюс Полтава» не подано оригінал гарантійного листа виробника, що вимагався тендерною документацією. 2) Замовником в тендерній документації (Додаток № 5) встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції «Довідки у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». В тендерній пропозиції ТОВ «Соллі Плюс Полтава» не подана вищевказана довідка, що вимагалась тендерною документацією. Слід відмітити, що замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 1 Розділу ІV тендерної документації визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 05.05.2019. Отже, у вказаний кінцевий строк подання тендерних пропозицій переможцем у складі тендерної пропозиції не подано повного переліку документів, що вимагались тендерною документацією, а саме: «оригіналу гарантійного листа виробника (оскільки ТОВ «Соллі Плюс Полтава» не є виробником товару), або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого транспортного засобу (автомобіля) в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією» та «Довідки у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Соллі Плюс Полтава» не відповідає умовам тендерної документації замовника. Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо не відповідає умовам тендерної документації, про що свідчить пункт 4 частини першої статті 30 Закону. В порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Соллі Плюс Полтава», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Натомість, тендерний комітет замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції зазначив, що вона відповідає вимогам тендерної документації та визнав ТОВ «Соллі Плюс Полтава» переможцем (протокол засідання тендерного комітету від 11.05.2018 № 16). Вказане допущено тендерним комітетом у складі осіб, які підписали протокол засідання тендерного комітету № 16 від 11.05.2018, а саме: голова тендерного комітету – Волинкіна О.М., секретар тендерного комітету – Крамаренко А.Л. та члени тендерного комітету – Рубан В.В., Тюжина Т.Д., Завгородня Є.В. Окремо слід відмітити, що замовником датовано визначення переможця 11.05.2018 в протоколі № 16, в той час як оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-04-19-000056-c оприлюднено 19.04.2019. Щодо технічних характеристик предмету закупівлі окремо необхідно зазначити, що замовник передбачив комплектацію в легковому автомобілі окрім іншого наступними технічними параметрами: - магнітола (радіо, Bluetooth, USB, управління на рульовій колонці); - бортовий комп’ютер; - білий колір; - система допомоги при старті на підйомі; - рік виробництва не раніше 2019 року. Таким чином, вимоги до предмету закупівлі сформовані не орієнтуючись на принцип максимальної економії та ефективності, закріплений статтею 3 Закону. Окремо слід зазначити, що в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону., 30 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатом розгляду питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Також встановлено не дотримання принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено не дотримання принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено не дотримання принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником розміщено документи та інформацію в електронній системі закупівель, згідно яких процедура закупівель відмінена через неможливість усунення порушень.

2019-06-10 14:34:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА 419 700,00
UAH з ПДВ
419 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 09:31
Довідка реєстр
14 травня 2019 09:31
Довідка з податкової
14 травня 2019 09:31
Довідка несудимість
04 травня 2019 11:15
sign.p7s
04 травня 2019 11:10
Аналогічний Договір.pdf
04 травня 2019 11:10
Сертифікат 2.pdf
04 травня 2019 11:10
Сертифікат типу.pdf
04 травня 2019 11:10
статут.pdf
04 травня 2019 11:10
уповноважена особа.pdf
04 травня 2019 11:10
уполномоч.pdf
04 травня 2019 11:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 12:55
sign.p7s
02 травня 2019 12:53
Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2019 12:53
Статут ч.2.pdf
02 травня 2019 12:53
Статут ч.1.pdf
02 травня 2019 12:53
Дилерська угода.pdf
02 травня 2019 12:53
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 травня 2019 12:53
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
02 травня 2019 12:53
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА
#36120662
Переможець 419 700,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 14:11

Документи

13 травня 2019 14:11
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА
#36120662
419 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 14:11
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
06 червня 2019 09:40
Причина скасування
За результатами розгляду висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про результати моніторингу закупівлі, керуючись абзацом третім частини 1 статті 31 Закону України "Про державні закупівлі", замовником 06 червня 2019 року прийнято рішення відмінити закупівлю за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34110000-1 - легкові автомобілі (легковий автомобіль), № закупівлі UA-2019-04-19-000056-c, оскільки неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства
Документи
06 червня 2019 09:30 протокол авто.pdf
06 червня 2019 09:30 повідомлення.pdf
06 червня 2019 09:40 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку