Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стоматологічні інструменти та матеріали ортопедичного профілю
Очікувана вартість
570 425,00 UAH
UA-2019-04-18-002245-a a5af7e4ff5db4c0cb18fa41abd8e73ef
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поштарюк Оксана Василівна

+380372520097 okspcv1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Чернівецька обласна консультативна стоматологічна поліклініка
Код ЄДРПОУ: 01529139
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Головна,135
Контактна особа: Поштарюк Оксана Василівна
+380372520097
okspcv1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
КУ «Чернівецька обласна консультативна стоматологічна поліклініка», відповідно до покладених на неї зобов'язань та з метою забезпечення її належного функціонування, без порушень строків та основних принципів добросовісної конкуренції проведено дві процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю стоматологічних інструментів та матеріалів ортопедичного профілю (Код ЄЗС 021-2015 33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади), очікуваною вартістю закупівлі 570425,00грн.: 1) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-001621-a. Закупівля за лотом №2 не відбулась. Причина відміни – пропозиції учасників не відповідають вимогам тендерної документації та підлягають відхиленню, дискваліфікація всіх поданих пропозицій відповідно до п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-26-002684-b. Закупівля не відбулась. Причина відміни – торги визнані такими, що не відбулися у зв’язку із недостатньою кількістю зареєстрованих пропозицій, відповідно п.1 ч.4 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, є підстава провести по закупівлі Код ЄЗС 021-2015 33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (Стоматологічні інструменти та матеріали ортопедичного профілю) переговорну процедуру відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 16:22
Оскарження наміру укласти договір: 29 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 найменувань
Стоматологічні інструменти та матеріали ортопедичного профілю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Головна, 135
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33130000-0 — Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади

Тендерна документація

18 квітня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-10-000028 ● 92056830666e450da177269feb04d845
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019 09:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.05.2019 № 24

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Л. БОЙЧУК

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 10.05.2019 року № 24
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-04-18-002245-a від 18.04.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу від 14.05.2019р. та відповідно до встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель тендерним комітетом КУ "Чернівецька обласна консультативна стоматологічна поліклініка" прийнято рішення щодо внесення змін до договору в частині зменшення обсягів закупівлі та повторно провести відкриті торги на дану закупівлю. Повідомлення про внесення змін до договору, звіт про виконання договору та протокол про рішення оприлюднений в електронній системі закупівель.

2019-05-20 12:25:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

.

2019-05-24 16:22:13

Ризики, що спрацювали

RISK1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кеца Світлана Петрівна
#2858918248
Переможець 565 320,00
UAH
18 квітня 2019 16:22

Документи

18 квітня 2019 16:22
Електронний підпис
18 квітня 2019 16:19
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 16:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кеца Світлана Петрівна
#2858918248
565 320,00
UAH
Документи

Документи

18 квітня 2019 16:22
Електронний підпис
18 квітня 2019 16:19
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 12:11
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 10:02
дод.угода 101.pdf зміни до договору
17 травня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 11:45
договір укладений
02 травня 2019 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 54 295,00
UAH