Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт (реставраційний) учбового корпусу Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (Інв. № 103000108), а саме: покрівля будівлі (коригування) (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний № 18) (Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015-45453000-7).
Очікувана вартість
6 498 000,00 UAH
UA-2019-04-18-001955-a 9bade39738d64b19b9bb9bd7bd4bbad1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Єськов

+380577052251
+380675923152
snab@karazin.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Код ЄДРПОУ: 02071205
Вебсайт: http://www.univer.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., м. Харьков, майдан Свободи, 4
Контактна особа: Володимир Єськов
+380577052251,+380675923152
snab@karazin.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 08:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 13:37
Очікувана вартість: 6 498 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32490 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт (реставраційний) учбового корпусу Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, вул. Мироносицька, 1 (Інв. № 103000108), а саме: покрівля будівлі (коригування) (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний № 18)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Мироносицька, 1, Київський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 2 до ТД Квалiфiкацiйнi критерii.doc
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 3 до ТД Проект договору.doc
18 квітня 2019 15:30
Тендерна документація.docx
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект 3_ЗПЗ_Мироносицкая_1.pdf
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект 2131_07_ОКС-БЗ.С (Специфікація) (Блискавкозахист).doc
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект Блисковкозахист.pdf
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект Ведомость обемов работ.docx
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект Зоны_молнии.jpg
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект ОК, АБ.pdf
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект ПОС_ записка.pdf
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект ПОС_-ген.план.pdf
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект Пояснительная к ССР.pdf
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект раздел ОВОС.pdf
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект Сиренькая_сертиф_210918.png
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект Титул АБ_ОК_ТВР.doc
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект Титул БЗ.doc
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект Титул ЗПЗ.doc
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект Титул ПОС.doc
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект Титул_ОВОС.doc
18 квітня 2019 15:30
Додаток № 1 до ТД Проект УЗИП.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання Учасником Проекту Договору
Дата подання: 22 квітня 2019 16:52
Дата відповіді: 26 квітня 2019 10:51
Доброго дня! У відповідності до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з проектом договору, який повинен бути заповнений стороною договору – Підрядником (учасником) (за виключенням полів договору з ціною), підписаний уповноваженою особою учасника. Згідно з пунктом 3 розділу 6 тендерної документації Проект договору (Додаток № 3 до тендерної документації) складається Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Додаток № 3 до тендерної документації містить проект договору. У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати роз’яснення з наступних питань: 1) чи необхідно для виконання вищезазначених вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації завантажити файл з проектом договору, який повинен бути заповнений стороною договору – Підрядником (учасником) (за виключенням полів договору з ціною), підписаний уповноваженою особою учасника, саме у відповідності до Додатку № 3 до тендерної документації; 2) умовами розділу 13 Проекту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) встановлено, що невід’ємною частиною цього договору є: - Договірна ціна, локальні кошториси з розрахунками ( Додаток № 1 до Договору); - Календарний графік виконання робіт ( Додаток № 2 до Договору); - Проект виконання робіт ( Додаток № 3 до Договору). 2.1. Чи необхідно для виконання вищезазначених вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, завантажити файл з проектом договору разом із заповненими стороною договору – Підрядником (учасником), додатками № 1 - № 3 до Договору? При цьому пункт 1 розділу 3 тендерної документації не містить вимог щодо завантаження файлу з проектом договору разом із заповненими стороною договору – Підрядником (учасником), додатками до Договору. 2.2. У разі, якщо необхідно завантажити файл з проектом договору разом із заповненими стороною договору – Підрядником (учасником), додатками № 1 - № 3 до Договору, чи вважати, що Договірна ціна, локальні кошториси з розрахунками ( Додаток № 1 до Договору), це є виключення для заповнення стороною договору – Підрядником (учасником), - як поля договору з ціною? 2.3. Чи необхідно заповнювати, у випадку необхідності на Вашу думку, завантаження файлу з проектом договору разом із заповненими стороною договору – Підрядником (учасником), додатками № 1 - № 3 до Договору, Календарний графік виконання робіт ( Додаток № 2 до Договору), оскільки нікому невідомо, коли за результатами даної процедури закупівлі буде укладено договір про закупівлю, та відповідно, - розпочаті роботи (пункт 5.1 Проекту договору (Додаток № 3 до тендерної документації)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Учаснику торгів необхідно завантажити файл з проектом договору, який повинен бути заповнений стороною договору­Підрядником (учасником) (за виключенням полів договору з ціною), підписаний уповноваженою особою учасника, саме у відповідності до Додатку № 3 до тендерної документації, в тому числі Календарний графік робіт.
В календарному графіку виконання робіт потрібно вказати кількість календарних днів для виконання видів робіт. Також потрібно вказати загальний строк виконання робіт.
Вказувати дати виконання робіт не вимагається. Дата укладання договору буде датою початку робіт.
2. Учаснику торгів необхідно завантажити файл з проектом договору разом із заповненими стороною договору -Підрядником (учасником), додатками № 1 - № 2 до Договору. Додаток № З до договору виконується та надається Замовнику переможцем відкритих торгів після його визначення.
3. Учаснику торгів необхідно завантажити файл з проектом договору разом із заповненими стороною договору -Підрядником (учасником), додатками до договору: № 1 (Договірна ціна, локальні кошториси з розрахунками та № 2 (Календарний графік виконання робіт), за виключенням полів договору з ціною.
4. Учаснику торгів необхідно завантажити файл з проектом договору разом із заповненими стороною договору-Підрядником (учасником), додатками № 1 - № 2 до Договору, Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору).
В календарному графіку виконання робіт потрібно вказати кількість календарних днів для виконання видів робіт. Також потрібно вказати загальний строк виконання робіт.
Вказувати дати виконання робіт не вимагається.
Дата укладання договору буде датою початку робіт.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЄВРОБУД" 6 459 763,20
UAH з ПДВ
6 427 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" 6 491 955,60
UAH з ПДВ
6 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 14:24
Електронний підпис
03 травня 2019 14:20
Статут.pdf
03 травня 2019 14:20
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЄВРОБУД"

ТОВ "ДОБРОБУДЪ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЄВРОБУД"
#31344085
Переможець 6 427 272,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 14:07

Документи

10 травня 2019 14:07
Електронний підпис
10 травня 2019 14:06
Протокол № 21-2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЄВРОБУД"
#31344085
6 427 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 14:07
Електронний підпис
10 травня 2019 14:06
Протокол № 21-2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 10:24
Додаткова угода № 3 до Договору № 10 ОКС.PDF зміни до договору
31 січня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:12
Додаткова угода № 2 до Договору № 10-ОКС.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 14:11
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 08:38
Доп. угода № 1 до Договору № 10-ОКС.PDF укладений
21 листопада 2019 08:37
Доп. угода № 1 до Договору № 10-ОКС.PDF зміни до договору
21 листопада 2019 08:34
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 16:55
Договірна ціна 10 ОКС.pdf укладений
27 травня 2019 14:46
Договір № 10-ОКС.pdf укладений
27 травня 2019 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку звиникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження,без збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 10/ОКС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл ціни Договору на 2019 та 2020 роки
Номер договору про закупівлю: 10/ОКС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відкориговані реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 10/ОКС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 5 147 493,60
UAH (в тому числі ПДВ 857 915,60 UAH)