Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення апаратної частини Терміналу для оплати послуг з паркування ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання
The manufacturer of the hardware payment device (terminal) for parking service 021:2015 (CPV) 32440000-9 Telemetric and terminal equipment
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-04-18-001663-b 6f646613f33f4449bdff1138d8c667d2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазаренко Інна Леонідівна

380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Додаткові контактні особи: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Inna Lazarenro
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Additional contacts: Lazarenko Inna Leonidivna
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 15:00
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 18 квітня 2019 17:58
Enquiries until: 10 травня 2019 15:00
Complaints submission until: до 16 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 травня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання


Scope of the procurement

Тендерна документація

18 квітня 2019 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 19:05
INVITATION.pdf
18 квітня 2019 19:05
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
18 квітня 2019 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 19:05
INVITATION.pdf
18 квітня 2019 19:05
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-18-001663-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 08 травня 2019 11:44
Лот 1: Проект договору
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.

Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2019 10:50
Доброго дня! Вашу вимогу задоволено, в проект договору будуть внесені відповідні зміни, про необхідність внесення яких йдеться в тексті вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001663-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 08 травня 2019 11:44
Лот ": Проект договору
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.

Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 травня 2019 11:51
Причина: Коригування
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001663-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 08 травня 2019 11:52
Лот 2: Проект договору
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.

Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2019 10:51
Доброго дня! Вашу вимогу задоволено, в проект договору будуть внесені відповідні зміни, про необхідність внесення яких йдеться в тексті вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001663-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФЕТПЕЙМЕНТС, Код ЄДРПОУ:38172204
Дата подання: 10 травня 2019 12:47
Невідповідність форми тендерної пропозиції вимогам проекту договору.
Згідно з формою тендерної пропозиції, учасником повинно бути надані послуги по «виготовленню АЧ автомату» (п.1 таблиці) з окремою ціною, та окремо повинно бути виконано «постачання замовнику» продукції (п.2 таблиці), але згідно з проектом договору, повинно бути виконано саме «постачання».
Це також стосується календарного плану постачання товару, де в заголовку колонки вказано «Вартість послуг».
Просимо привести відповідність форми тендерної пропозиції та календарного плану до вимог проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 16:33
Предметом закупівлі є «Виготовлення апаратної частини…», далі по тексту договору визначено як Товар. Порядок постачання Товару є невід’ємною частиною договору. Вимога щодо ціни постачання вказана помилково, відповідні зміни буде внесено в документацію.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001663-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФЕТПЕЙМЕНТС, Код ЄДРПОУ:38172204
Дата подання: 10 травня 2019 12:48
Невідповідність форми тендерної пропозиції вимогам проекту договору.
Згідно з формою тендерної пропозиції, учасником повинно бути надані послуги по «виготовленню АЧ автомату» (п.1 таблиці) з окремою ціною, та окремо повинно бути виконано «постачання замовнику» продукції (п.2 таблиці), але згідно з проектом договору, повинно бути виконано саме «постачання».
Це також стосується календарного плану постачання товару, де в заголовку колонки вказано «Вартість послуг».
Просимо привести відповідність форми тендерної пропозиції та календарного плану до вимог проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 16:34
Предметом закупівлі є «Виготовлення апаратної частини…», далі по тексту договору визначено як Товар. Порядок постачання Товару є невід’ємною частиною договору. Вимога щодо ціни постачання вказана помилково, відповідні зміни буде внесено в документацію.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001663-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФЕТПЕЙМЕНТС, Код ЄДРПОУ:38172204
Дата подання: 10 травня 2019 14:20
Лот 1: Невідповідність змісту проекту договору тендерній документацій.
Згідно з пунктом 6.2.6 проекту договору, Покупець має право:

«Вимагати від Постачальника, до виконання Постачальником замовлення товару, надання взірців товару, що поставлятиметься, в кількості не менше 1-єї одиниці та в односторонньому порядку розірвати даний Договір, у разі ненадання взірця товару продовж 2-х робочих днів, наступних за днем отримання вимоги, чи надання взірця товару, якість яких не відповідає умовам даного Договору.»

Вважаємо, що данні вимоги проекту договору не відповідають змісту та вимогам тендерної документації, та можуть бути джерелом додаткового впливу на постачальника з боку Покупця. (Покупець може виконати запит взірців у кількості 100000 одиниць товару (що відповідає – «не менше 1-єї одиниці») з доставкою в продовж 2 робочих днів, що буде неможливо виконати з боку Постачальника та бути причиною розірвання договору в односторонньому порядку з боку Покупця)

Просимо виключити п. 6.2.6 та 6.3.7 з проекту договору як невідповідні змісту тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 16:36
У пункт 6.2.6 будуть внесені зміни щодо точної кількості взірців – а саме «один взірець». Пункт 6.3.7 в такому разі змін не вимагає.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001663-b.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФЕТПЕЙМЕНТС, Код ЄДРПОУ:38172204
Дата подання: 10 травня 2019 14:21
Лот 2: Невідповідність змісту проекту договору тендерній документацій.
Згідно з пунктом 6.2.6 проекту договору, Покупець має право:

«Вимагати від Постачальника, до виконання Постачальником замовлення товару, надання взірців товару, що поставлятиметься, в кількості не менше 1-єї одиниці та в односторонньому порядку розірвати даний Договір, у разі ненадання взірця товару продовж 2-х робочих днів, наступних за днем отримання вимоги, чи надання взірця товару, якість яких не відповідає умовам даного Договору.»

Вважаємо, що данні вимоги проекту договору не відповідають змісту та вимогам тендерної документації, та можуть бути джерелом додаткового впливу на постачальника з боку Покупця. (Покупець може виконати запит взірців у кількості 100000 одиниць товару (що відповідає – «не менше 1-єї одиниці») з доставкою в продовж 2 робочих днів, що буде неможливо виконати з боку Постачальника та бути причиною розірвання договору в односторонньому порядку з боку Покупця)

Просимо виключити п. 6.2.6 та 6.3.7 з проекту договору як невідповідні змісту тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 16:35
У пункт 6.2.6 будуть внесені зміни щодо точної кількості взірців – а саме «один взірець». Пункт 6.3.7 в такому разі змін не вимагає.

Документи подані скаржником

08 травня 2019 11:51
Електронний підпис

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Термінал для оплати послуг з паркування платіжними картками та готівкою, призначений для прийому платежів за послуги паркування з можливістю прив’язки платежу до державного реєстраційного номеру транспортного засобу і передачі даних на сервер з використанням дротового або бездротового модемного зв'язку для обліку проведених операцій у відповідності до чинного законодавства на момент поставки
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 6 468 401,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 50 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH


Title: Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 32440000-9 Telemetric and terminal equipment Payment terminal for parking service by pay cards and cash - is for an intake fixed charges for parking service with possibility to contact with cars number and send information to main server with using wired or wireless modem connection for monitor these working
Current status: Cancelled
Estimated total value: 6 468 401,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 25 червня 2019 14:40
Auction planned date: 25 червня 2019 14:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 шт
Термінал для оплати послуг з паркування платіжними картками та готівкою, призначений для прийому платежів за послуги паркування з можливістю прив’язки платежу до державного реєстраційного номеру транспортного засобу і передачі даних на сервер з використанням дротового або бездротового модемного зв'язку для обліку проведених операцій у відповідності до чинного законодавства на момент поставки
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-А
Дата доставки: 26 грудня 2019

Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 32440000-9 Telemetric and terminal equipment Payment terminal for parking service by pay cards and cash - is for an intake fixed charges for parking service with possibility to contact with cars number and send information to main server with using wired or wireless modem connection for monitor these working
Розгорнути Згорнути
CPV: 32440000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Питання по Лот 1
Дата подання: 02 травня 2019 15:38
Дата відповіді: 06 травня 2019 13:44
Добрий день! У нас є кілька питань: По Лот 1: 1. Цитата: п.3, Окремі вимоги: "Рішення повинно бути розроблене в Україні з можливістю подальшого додаткового доопрацювання та масштабування (перевага надаватиметься програмному забезпеченню, створеному за концепцією Free and Open Source Software (FOSS))" Питання: Чи можуть міжнародні компанії брати участь в тендері? 2. Додаток 4 п.2.2.1, таблиця 1 - напруга живлення 220 В. Чи можна подавати пропозицію з використанням сонячних батарей (без підключення електричної мережі 220 В) ? 3. Додаток 4 п.2.4.1, п.ї: "знак відповідності технічним регламентам, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1184.Маркування терміналу нанесене на металеву табличку" Питання: в разі міжнародного товару як бути з цим знаком? 4. Додаток 4 п.2.2.2.1, таблиця 2 Можливо, щоб діагональ екрану була 9,7” ? 5. Додаток 4 п.2.2.4 Можливо, щоб система працювала на Android ? 6. Додаток 4 п.2.2.2.2, таблиця 3 Можливо, щоб зовнішній носій був меньше 60 Гб ? 7. Додаток 4 п. 2.1.4 та п.2.2.2.5 не меньше 1000 купюр або 1200 купюр ? Питання: Можливо на 1000 купюр ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповіді на Ваші запитання:
Лот : 1. Цитата: п.3, Окремі вимоги: "Рішення повинно бути розроблене в Україні з можливістю подальшого додаткового доопрацювання та масштабування перевага надаватиметься програмному забезпеченню, створеному за концепцією Free and Open Source Software (FOSS))"
Питання: Чи можуть міжнародні компанії брати участь в тендері?
Відповідь: Можуть, при забезпечені сервісного обслуговування на території України, та відкриття сервісного центру у м. Києві.
2. Додаток 4 п.2.2.1, таблиця 1 - напруга живлення 220 В.
Питання: Чи можна подавати пропозицію з використанням сонячних батарей (без підключення електричної мережі 220 В) ?
ВІдповідь: Не доцільно, у зв’язку з зменшенням вандалозахисту. Крім того встановлення виробів планується і в приміщеннях
3. Додаток 4 п.2.4.1, п.ї: "знак відповідності технічним регламентам, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1184.Маркування терміналу нанесене на металеву табличку"
Питання: в разі міжнародного товару як бути з цим знаком?
Відповідь:При постачанні в Україну, виріб має бути сертифіковано, та отриманий відповідний знак
4. Додаток 4 п.2.2.2.1, таблиця 2
Питання: Можливо, щоб діагональ екрану була 9,7” ?
Відповідь: Не можливо. Бо на сьогоднішній день, на балансі підприємства, вже є подібне обладнання, і для спрощення експлуатації у подальшому, бажано взаємозамінними елементами
5. Додаток 4 п.2.2.4
Питання: Можливо, щоб система працювала на Android ?
Відповідь: Не можливо. Бо ПЗ, яке заплановано встановити на виріб, не підтримує Андроід
6. Додаток 4 п.2.2.2.2, таблиця 3
Питання: Можливо, щоб зовнішній носій був меньше 60 Гб ?
Відповідь:Ні,
7. Додаток 4 п. 2.1.4 та п.2.2.2.5 не меньше 1000 купюр або 1200 купюр ?
Питання: Можливо на 1000 купюр ?
ВІдповідь: можливо
Стосовно наявності вандолостійкої клавіатури як окремого пристрою
Дата подання: 10 травня 2019 12:22
Дата відповіді: 14 травня 2019 16:14
Технічними вимогами тендерної документації п. № 2.1.11 вимагається наявність вандолостійкої клавіатури як окремого пристрою. Сучасні моделі терміналів самообслуговування не містять в себе клавіатури як окремого пристрою, замість цього, за допомогою монітору та сенсорного екрану реалізується віртуальна клавіатура, зокрема для введення інформації про платника послуг на різних мовах (наприклад – українська, англійська – для іноземних громадян, …). Просимо, вимоги щодо обов’язкової наявності окремого пристрою клавіатури виключити або зазначити можливість використання сенсорного екрану с монітором для реалізації функцій клавіатури.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сенсорні екрани не спрацьовують для введення інформації у рукавичках, тому необхідний окремий засіб введення номеру автомобіля та часу паркування.
Ті ж типи екранів, які могли б спрацьовувати при введенні у рукавичках не стійкі до кліматичних умов використання на вулично-дорожній мережі – краплі дощу, снігу, частки пилу, пух та листя дерев викликатимуть хибні спрацювання аж до втрати працездатності.
Товщина скла дисплею
Дата подання: 10 травня 2019 12:23
Дата відповіді: 14 травня 2019 16:15
Технічними вимогами тендерної документації п 2.2.2.1 вимагається наявність дисплею типу TFT у комплекті з антивандальним сенсорним склом товщиною 6 мм. Просимо, в цілях розширення конкуренції зазначити можливість використання скла товщиною не менше ніж 6 мм.
Відповідь: Вимога приймається, будуть внесені зміни в документацію щодо товщини скла не менше 6 мм.
Постачання програмного забезпечення виконавцем у складі автомату.
Дата подання: 10 травня 2019 12:25
Дата відповіді: 14 травня 2019 16:31
Згідно з пунктом №3 технічної частини тендерної документації вимагається, «Апаратне рішення є технологічною частиною Автомату, повинно забезпечувати сумісність із ПЗ, яке буде відповідати таким вимогам» тобто, вимагається тільки сумісність з програмним забезпеченням, але надалі, зазначені вимоги до програмного забезпечення «Програмна частина рішення повинна відповідати або забезпечувати такі вимоги…» Просимо уточнити, чи повинно бути включено (поставлено) виконавцем до складу автомату програмне забезпечення чи ні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Програмне забезпечення, яке буде встановлюватися Замовником на Терміналу, має забезпечувати певний функціонал, для чого апаратне наповнення повинно бути придатне. Тому перелік вимог до програмного забезпечення є необхідний для належного виконання умов предмета закупівлі.
Постачальник не надає програмне забезпечення для комерційного використання. Постачальник лише надає програмне забезпечення, яке дозволяє протестувати всі елементи Терміналу.
Зазначення версій програмного забезпечення
Дата подання: 10 травня 2019 12:27
Дата відповіді: 14 травня 2019 16:24
Просимо зазначити конкретні версії програмного забезпечення Windows або Linux (п.2.2.4), з огляду на наступне, що сучасне обладнання не підтримує застарілі версії операційних систем, що більше не підтримуються виробниками. Не зазначення версій операційних систем у технічних вимогах та їх погодження після проведення тендеру може привести до несумісності на рівні драйверів взаємодії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні вимоги будуть внесені до технічних вимог в обох лотах. Зокрема Windows не нижче версій 7 чи 10, Linux-подібні з ядром не нижче 4.4
Постачання програмного забезпечення
Дата подання: 10 травня 2019 14:47
Дата відповіді: 14 травня 2019 16:21
В технічних вимогах тендерної документації наведені вимоги до програмного забезпечення та його розробки. Просимо роз’яснити, чи повинен постачальник розробити/надати програмне забезпечення для автомату?
Відповідь: Програмне забезпечення, яке буде встановлюватися Замовником на Термінал, має забезпечувати певний функціонал, для чого апаратне наповнення повинно бути придатне. Тому перелік вимог до програмного забезпечення є необхідний для належного виконання умов предмета закупівлі.
Постачальник не надає програмне забезпечення для комерційного використання. Постачальник лише надає програмне забезпечення, яке дозволяє протестувати всі елементи Терміналу.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-18-001663-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 08 травня 2019 11:44
Лот 1: Проект договору
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.

Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2019 10:50
Доброго дня! Вашу вимогу задоволено, в проект договору будуть внесені відповідні зміни, про необхідність внесення яких йдеться в тексті вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001663-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФЕТПЕЙМЕНТС, Код ЄДРПОУ:38172204
Дата подання: 10 травня 2019 12:47
Невідповідність форми тендерної пропозиції вимогам проекту договору.
Згідно з формою тендерної пропозиції, учасником повинно бути надані послуги по «виготовленню АЧ автомату» (п.1 таблиці) з окремою ціною, та окремо повинно бути виконано «постачання замовнику» продукції (п.2 таблиці), але згідно з проектом договору, повинно бути виконано саме «постачання».
Це також стосується календарного плану постачання товару, де в заголовку колонки вказано «Вартість послуг».
Просимо привести відповідність форми тендерної пропозиції та календарного плану до вимог проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 16:33
Предметом закупівлі є «Виготовлення апаратної частини…», далі по тексту договору визначено як Товар. Порядок постачання Товару є невід’ємною частиною договору. Вимога щодо ціни постачання вказана помилково, відповідні зміни буде внесено в документацію.
Номер вимоги: UA-2019-04-18-001663-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФЕТПЕЙМЕНТС, Код ЄДРПОУ:38172204
Дата подання: 10 травня 2019 14:20
Лот 1: Невідповідність змісту проекту договору тендерній документацій.
Згідно з пунктом 6.2.6 проекту договору, Покупець має право:

«Вимагати від Постачальника, до виконання Постачальником замовлення товару, надання взірців товару, що поставлятиметься, в кількості не менше 1-єї одиниці та в односторонньому порядку розірвати даний Договір, у разі ненадання взірця товару продовж 2-х робочих днів, наступних за днем отримання вимоги, чи надання взірця товару, якість яких не відповідає умовам даного Договору.»

Вважаємо, що данні вимоги проекту договору не відповідають змісту та вимогам тендерної документації, та можуть бути джерелом додаткового впливу на постачальника з боку Покупця. (Покупець може виконати запит взірців у кількості 100000 одиниць товару (що відповідає – «не менше 1-єї одиниці») з доставкою в продовж 2 робочих днів, що буде неможливо виконати з боку Постачальника та бути причиною розірвання договору в односторонньому порядку з боку Покупця)

Просимо виключити п. 6.2.6 та 6.3.7 з проекту договору як невідповідні змісту тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 16:36
У пункт 6.2.6 будуть внесені зміни щодо точної кількості взірців – а саме «один взірець». Пункт 6.3.7 в такому разі змін не вимагає.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 травня 2019 15:31
Коментар щодо відміни: На підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг"