Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту будівель ОК «Альбатрос» (спальний комплекс інв. № 8860)
Очікувана вартість
1 996 658,19 UAH
UA-2019-04-18-001460-b 566fd403857e4eb6b95369c7573aaee5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрюков Олексій Олександрович

+380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іллічівська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація Іллічівського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Стрюков Олексій Олександрович
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 23:59
Початок аукціону: 14 травня 2019 13:10
Очікувана вартість: 1 996 658,19 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з поточного ремонту будівель ОК «Альбатрос» (спальний комплекс інв. № 8860)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту будівель ОК «Альбатрос» (спальний комплекс інв. № 8860)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 16:38
План будівлі.pdf
18 квітня 2019 16:32
ТД поточний ремонт фасаду НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
06 травня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 16:38
План будівлі.pdf
18 квітня 2019 16:32
ТД поточний ремонт фасаду НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл
Дата подання: 25 квітня 2019 11:48
Дата відповіді: 03 травня 2019 09:48
Відповідно до вимог п.10 Таблиці 2 Додатку 2, Учасник надає: Чинні Дозволи та/або Декларації, передбачені Постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 (зі змінами), на виконання робіт підвищеної небезпеки: Декларації на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, або дозвіл на роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5-метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників. У разі залучення субпідрядника, Учасником у складі пропозиції надаються дозвільні документи, безпосереднього виконавця (субпідрядника) в частині робіт (послуг), що стосується даного виконавця (субпідрядника). Просимо надати роз'яснення, якщо надання окремих видів робіт доручається субпідряднику, та вимагається надання дозвільних документів такого субпідрядника, чи потрібно, в такому разі, надавати дозвільні документи самого Учасника, або будет достатньо дозвільних документів безпосередьно виконавця робіт? Просимо також уточнити, в якому вигляді надаються дозвільні документи субпідрядника, чи мають вони бути завірені безпосередньо субпідрядником, або буде достатньо надання копії, завіреної Учасником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі залучення субпідрядника на виконання окремих видів робіт з ремонту фасаду спального корпусу ОК «Альбатрос», Учасником у складі пропозиції надаються дозвільні документи, безпосереднього виконавця (субпідрядника) в частині робіт (послуг), що стосується даного виконавця (субпідрядника). Всі визначені тендерною документацією документи оформляються відповідно Розділу 3 п.1 Тендерної документації на закупівлю
Технічне завдання
Дата подання: 25 квітня 2019 12:00
Дата відповіді: 03 травня 2019 09:49
Просимо надати роз'яснення щодо врахування окремих видів робіт в Технічному завданню. При візуальному огляді фасаду об'єкту будівель ОК «Альбатрос» (спальний комплекс інв. № 8860) було виявлено: 1. Наявний штукатурний шар на будівлі, який потребує демонтажу для виконання робіт з оздоблення, передбачних Технічним завданням. Роботи з демонтажу штукатурного шару в Техніному завданню не зазначені, проте їх виконання є необхідним для якісного виконання робіт з оздоблення. Просимо надати роз'яснення, яким чином буде враховане виконання цих робіт Учасником, чи Замовник своїми силами виконає роботи з демонтажу наявного штукатурного шару? Якщо ні, просимо внести відповідні зміни у Технічне завдання, та врахувати вартість виконання робіт з демонтажу штукатурки у вартості закупівлі. 2. На фасаді будівлі наявна декоративна штукатурка, по якій, відповідно до ТЗ, необхідно виконувати шпаклювання. Шпаклювання, що зазначене в ТЗ, передбачено виконувати по склосітці (п.46 ТЗ), при тому, що по декоративній штукатурці необхідне шпаклювання по маяках. Просимо внести відповідні зміни у Технічне завдання для коректного розрахунку вартості виконання робіт. 3. Нижня частина фасаду на поточний момент вкрита грибком. Роботи з очищення фасаду Технічним завдання не передбачені. Просимо надати роз'яснення, яким чином буде враховане виконання цих робіт Учасником, чи Замовник своїми силами виконає роботи з очищення? Якщо ні, просимо внести відповідні зміни у Технічне завдання, та врахувати вартість виконання робіт з очищення фасаду у вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вище зазначені роботи включені в Технічне завдання Тендерної документації, саме:
1. Роботи з демонтажу відшарованого штукатурного шару входять в п.24 – ремонт штукатурки фасаду.
2. Фасад будівлі спального корпусу не має оздоблення з декоративної штукатурки. Наразі оздоблення фасаду включає до себе фарбування фасадними фарбами по штукатурці. Шпаклювання фасаду товщ. шару 1-2мм недоцільно та неможливо виконувати по маякам. Всі роботи по оздобленню фасаду враховані в п. 23-31 Технічного завдання Тендерної документації.
3. Місця ураження фасаду грибком відсутні. Нижня частина фасаду має забруднення після випадіння атмосферних опадів. Роботи з очищення фасаду передбачені в п.23 Технічного завдання Тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 25 квітня 2019 12:28
Дата відповіді: 03 травня 2019 09:50
Просимо надати роз'яснення щодо розділу "Покрівля малого крила" Технічного завдання (ДОДАТОК 4 до ТД), а саме: п.15. - який саме колір передбачено використовувати при фарбування? Надайте, будь ласка, інформацію про колір відповідно до міжнародного коду RAL. Наголошуємо, що вартість колеру залежить від кольору та відтінка та напряму впливає на вартість фарби, отже, для коректного розрахунку вартості виконання робіт, необхідно розуміти, який саме колер буде використаний (за номером RAL). Ця інформація є необхідною для коректного розрахунку ціни пропозицію та правильного врахування цін матеріалів та робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роботи з фарбування зовнішніх поверхонь акриловими фасадними фарбами виконувати з додаванням кольору RAL 9002- світло сірий.
Технічне завдання
Дата подання: 03 травня 2019 20:11
Дата відповіді: 06 травня 2019 16:42
Просимо надати роз'яснення щодо деяких пунктів ТЗ: п. 24 - чим саме виконувати ремонт: розчином чи готовою сумішю? п. 46 - зазначена робота шпаклювання по склосітці, при цьому п. 68 - чи нема помилки в одиниці вимірювання? Дійсно потрібно виконати мурування окремих ділянок у кількіості 0,6 метрів квадратних? Відповідно до нормативних розцінок, улаштування стін вичислюється у м3. Якщо помилки в одиниці вимірювання немає - вкажіть, будь ласка, товщину стіни для переводу кількості в м3. Або, якщо йдеться про улаштування перегородок - вкажіть це, будь ласка. п.83 - який діаметр гофри для унітазу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення щодо деяких пунктів ТЗ:
П.24. - Роботи виконувати відповідно ДБН Д.2.5-8-2001 Збірник 8. «Штукатурні роботи» та ДБН В 2.6-22-2001 «Конструкції будинків і споруд. Улаштування покриттів із застосуванням сухих будівельних сумішей»;

П.46, П.68 – Конкретизуйте своє запитання. Роботи п.46 виконуються при ремонті зовнішніх сходових маршів « Шпаклювання зовнішніх поверхонь споруди цементними сумішами ВСТ20* по склосітці Ceresit СТ325*, 160г/1 м2 – 111 м2». Роботи п.68 виконуються при заміні віконних та дверних блоків. Товщина внутрішньої стіни 0,4 м, «Мурування окремих ділянок стін із цегли - 0,6м2 або 0,24м3».

П.83 - Діаметр гофри для унитазу СТАНДАРТНИЙ!!!!! , а саме 110мм.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 1 858 165,00
UAH
1 796 900,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №47' 1 836 447,23
UAH
1 797 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" 1 916 790,00
UAH
1 799 000,00
UAH
Документи
ПП "СТРОЇТЕЛЬ" 1 933 000,00
UAH
1 899 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр ОПС" 1 987 550,00
UAH
1 900 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 13:55
Електронний підпис
28 травня 2019 13:52
Лист про банкрутство
28 травня 2019 11:39
Розрахунок до ДЦ
28 травня 2019 11:39
Лист Дц
28 травня 2019 11:39
Довідка МВС
28 травня 2019 11:39
Довідка ДФС
28 травня 2019 11:39
Лист борги
28 травня 2019 11:39
Лист пояснення
28 травня 2019 11:39
Лист притягнення
28 травня 2019 11:39
Довідка з реєстру
28 травня 2019 11:39
Лист про корупцію
13 травня 2019 23:25
Електронний підпис
13 травня 2019 22:40
17. Технічне завдання.pdf
13 травня 2019 22:40
16. Лист про фіз особу.pdf
13 травня 2019 22:40
15.1. Договірна ціна.pdf
13 травня 2019 22:40
15. Лист щодо ДЦ.pdf
13 травня 2019 22:40
14. Проект договору.pdf
13 травня 2019 22:40
11. Лист (досвід).pdf
13 травня 2019 22:40
10. Довідка (роботи).pdf
13 травня 2019 22:40
9.4. Довідки з банку.pdf
13 травня 2019 22:40
9.3. Виписка ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2019 22:40
9.2. Витяг ПДВ.pdf
13 травня 2019 22:40
9.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2019 22:40
7. Довідка (код доступу).pdf
13 травня 2019 22:40
5.2. Протокол зборів УБК.pdf
13 травня 2019 22:40
4.4. Виписка СМУ ППА.pdf
13 травня 2019 22:39
3.1. Договір 4 від 27.09.17.pdf
13 травня 2019 22:39
4.2. Дозвіл СМУ ППА.pdf
13 травня 2019 22:39
4.1. Свідоцтво СМУ ППА.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 18:00
Відгук хлібодар.PDF
13 травня 2019 18:00
Виписка.PDF
13 травня 2019 18:00
Паспорт Мисливий.pdf
13 травня 2019 18:00
Дов код доступу.PDF
13 травня 2019 18:00
Тех завдад дод. 4.PDF
13 травня 2019 18:00
Квал. крит. Ст. 17.PDF
13 травня 2019 18:00
статут.pdf
13 травня 2019 18:00
Опис код доступу.PDF
13 травня 2019 18:00
КБ-3 Хлебодар.PDF
13 травня 2019 18:00
наказ про призначення.pdf
13 травня 2019 18:00
Свід плат ПДВ.PDF
13 травня 2019 18:00
Лист гар санкції.PDF
13 травня 2019 18:00
Дов субп.PDF
13 травня 2019 18:00
Пер видів робіт СМУ47.PDF
13 травня 2019 18:00
Антикор програма.PDF
13 травня 2019 18:00
Кошторис.PDF
13 травня 2019 18:00
Доз документи ДАКСС.PDF
13 травня 2019 18:00
Дог. аналог. _28.PDF
13 травня 2019 18:00
КБ-2 Хлебодар.PDF
13 травня 2019 18:00
Дов про спос вик робіт.PDF
13 травня 2019 18:00
Тендерна пропозиція.PDF
13 травня 2019 18:00
Відом про учасника.PDF
13 травня 2019 18:00
Дов про анал договір.PDF
13 травня 2019 18:00
Дозвіл.PDF
13 травня 2019 18:00
Проект договору.PDF
13 травня 2019 18:00
Ліцензія.PDF

Публічні документи

13 травня 2019 18:24
Витяг.pdf
13 травня 2019 18:24
Ліцензія ДАБІУ.pdf
13 травня 2019 18:24
ДовСубпідряд2.pdf
13 травня 2019 18:24
ДовСубпідряд1.pdf
13 травня 2019 18:24
ДовПодовженняДок.pdf
13 травня 2019 18:24
10-ДозвілДоговорСубпод.pdf
13 травня 2019 18:24
ЛистЗгода.pdf
13 травня 2019 18:24
ПроектДог.pdf
13 травня 2019 18:24
ДовСт17.pdf
13 травня 2019 18:24
ЛистГарантія.pdf
13 травня 2019 18:24
ДовЗахистДовкілля.pdf
13 травня 2019 18:24
Статут зі змінами.pdf
13 травня 2019 18:24
ДовАналогДог.pdf
13 травня 2019 18:24
Технічне завдання.pdf
13 травня 2019 18:24
Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 17:11
технічне завдання.PDF
13 травня 2019 17:11
статут.PDF
13 травня 2019 17:11
рішення.PDF
13 травня 2019 17:11
проект догов.PDF
13 травня 2019 17:11
наказ на директора.PDF
13 травня 2019 17:11
лист згода пер да.PDF
13 травня 2019 17:11
лист гарантія санкції.PDF
13 травня 2019 17:11
захист довкілля.PDF
13 травня 2019 17:11
дозвіл цвет.pdf
13 травня 2019 17:11
довідка досвід.PDF
13 травня 2019 17:11
відсутність підстав.PDF
13 травня 2019 17:11
відомості про підпр.PDF
13 травня 2019 17:11
відгук.pdf
13 травня 2019 17:11
анал догов 3.PDF
13 травня 2019 17:11
анал догов 2.PDF
13 травня 2019 17:11
анал догов 1.PDF
13 травня 2019 17:11
6 Св-во НДС.PDF

Публічні документи

13 травня 2019 16:40
Ustav 14.08.2018 (kopiya).pdf
13 травня 2019 16:40
Proekt dogovoru.pdf
13 травня 2019 16:40
opyt .pdf
13 травня 2019 16:40
Deklaratsiya_TSentr OPS1.pdf
13 травня 2019 16:40
TEHN zavdannya.pdf
13 травня 2019 16:40
list zgodi.pdf
13 травня 2019 16:40
TSentr OPS. Dozvil.pdf
13 травня 2019 16:40
Pro st 17.pdf
13 травня 2019 16:40
protokol prikaz kopіya.pdf
13 травня 2019 16:40
Vіdomostі TSentr .pdf
13 травня 2019 16:40
Dovіdka pro sposіb vikonannya robіt.pdf
13 травня 2019 16:40
Vityag z PDV.pdf
13 травня 2019 16:40
Tablitsya 1 dodatku 2.pdf
13 травня 2019 16:40
List-garantіya (sanktsії).pdf
13 травня 2019 16:40
Dovіdka pro tehnіchnі har .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбудконстракшн

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №47'

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

ПП "СТРОЇТЕЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр ОПС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрбудконстракшн
#41511636
Переможець 1 796 900,00
UAH
24 травня 2019 16:15

Документи

24 травня 2019 16:15
Електронний підпис
24 травня 2019 16:14
намир фасад.pdf
22 травня 2019 10:11
Електронний підпис
22 травня 2019 10:11
ремонт альб.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрбудконстракшн
#41511636
1 796 900,00
UAH
Документи

Документи

24 травня 2019 16:15
Електронний підпис
24 травня 2019 16:14
намир фасад.pdf
22 травня 2019 10:11
Електронний підпис
22 травня 2019 10:11
ремонт альб.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 16:29
дод.уг.2.дог.92-в-ілф-19 (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2019 16:29
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 08:16
ДОП УГОДА к Д-РУ 92-В (1).pdf зміни до договору
04 липня 2019 08:16
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 17:46
92-в-ілф-19.pdf укладений
06 червня 2019 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви
Номер договору про закупівлю: 92-в-ілф-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 92-в-ілф-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 465 458,81
UAH