Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект мультимедійного обладнання для оснащення ресурсної кімнати
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-04-18-001286-a ● e153687e1916430b9ebb29e53aecb789
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146713 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А |
Контактна особа: |
Дмитро Чаплинський +380552456061 osoba_persha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
комплект мультимедійного обладнання для оснащення ресурсної кімнати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон , За адресами закладів управління освіти Херсонської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 13:39 |
Додаток 1 до тендерної документації .docx | |
18 квітня 2019 13:39 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
18 квітня 2019 13:39 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
18 квітня 2019 13:39 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
18 квітня 2019 13:39 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
18 квітня 2019 13:39 |
Додаток 6 до тендерної документації.docx | |
18 квітня 2019 13:39 |
Додаток 7 до тендерної документації.docx | |
18 квітня 2019 13:39 |
Додаток 8 до тендерної документації.docx | |
18 квітня 2019 13:39 |
Додаток 9 до тендерної документації.docx | |
18 квітня 2019 13:39 |
Додаток 10 до тендерної документації.docx | |
18 квітня 2019 13:39 |
ТД ресурсна кімната .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 квітня 2019 11:01
Дата відповіді: 22 квітня 2019 13:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання перше: відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Відповідь на питання друге: згідно з Розділом V до Тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].
Загальне питання
Дата подання: 19 квітня 2019 15:10
Дата відповіді: 22 квітня 2019 13:12
Доброго дня!
Чи будете Ви розглядати аналог інтерактивної дошки іншого виробника?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Інформація про відміну
Дата відміни
04 травня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій