Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2019-04-18-001105-b ● 8bcfd18e98934f6d802885bb90c13308
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №301 імені Ярослава Мудрого з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22934708 |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., місто Київ, проспект Володимира Маяковського, буд. 93-В |
Контактна особа: |
Зюзін Михайло Іванович +380445300691 sh301@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 15:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2019 15:02 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2019 12:32 |
Очікувана вартість: | 7 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 найменувань
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. В. Маяковського, 93-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 15:04 |
проект договору канцтовари.docx |
18 квітня 2019 15:01 |
Оголошення по закупівлі канцтовари.doc |
19 квітня 2019 15:04 |
проект договору канцтовари.docx
|
||
18 квітня 2019 15:01 |
Оголошення по закупівлі канцтовари.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 квітня 2019 10:58
Дата відповіді: 19 квітня 2019 11:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Усі технічні та якісні показники аналогу (еквіваленту) мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Отже, розглядатимуться всі надані пропозиції, але не гіршої якості. Про що нами було зазначено в оголошені
2) Для нас не має значення є учасник платником ПДВ чи ні. Ціна неплатника ПДВ розглядається як остаточна, 20% ПДВ до запропонованої ним ціни не додається. Розглядається найнижча ціна, що подається учасником в незалежності від того який статус платника ПДВ він має. Якщо Учасником закладено ПДВ, то пропозиція розглядається з врахуванням ПДВ. В оголошені нами було виділено: "До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару до Замовника, обов’язкові платежі, збори тощо."
З повагою тендерний комітет.
1) Усі технічні та якісні показники аналогу (еквіваленту) мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Отже, розглядатимуться всі надані пропозиції, але не гіршої якості. Про що нами було зазначено в оголошені
2) Для нас не має значення є учасник платником ПДВ чи ні. Ціна неплатника ПДВ розглядається як остаточна, 20% ПДВ до запропонованої ним ціни не додається. Розглядається найнижча ціна, що подається учасником в незалежності від того який статус платника ПДВ він має. Якщо Учасником закладено ПДВ, то пропозиція розглядається з врахуванням ПДВ. В оголошені нами було виділено: "До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару до Замовника, обов’язкові платежі, збори тощо."
З повагою тендерний комітет.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
3 805,02
UAH з ПДВ
|
3 805,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" |
4 900,74
UAH з ПДВ
|
4 068,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
4 964,17
UAH з ПДВ
|
4 069,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
6 475,00
UAH з ПДВ
|
4 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
3 805,02
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
10 травня 2019 12:24
|