Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2019-04-18-001105-b 8bcfd18e98934f6d802885bb90c13308
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зюзін Михайло Іванович

+380445300691 sh301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №301 імені Ярослава Мудрого з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22934708
Місцезнаходження: 02232, Україна , м. Київ обл., місто Київ, проспект Володимира Маяковського, буд. 93-В
Контактна особа: Зюзін Михайло Іванович
+380445300691
sh301@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 15:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 15:02
Початок аукціону: 26 квітня 2019 12:32
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 найменувань
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. В. Маяковського, 93-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 квітня 2019 10:58
Дата відповіді: 19 квітня 2019 11:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Усі технічні та якісні показники аналогу (еквіваленту) мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Отже, розглядатимуться всі надані пропозиції, але не гіршої якості. Про що нами було зазначено в оголошені
2) Для нас не має значення є учасник платником ПДВ чи ні. Ціна неплатника ПДВ розглядається як остаточна, 20% ПДВ до запропонованої ним ціни не додається. Розглядається найнижча ціна, що подається учасником в незалежності від того який статус платника ПДВ він має. Якщо Учасником закладено ПДВ, то пропозиція розглядається з врахуванням ПДВ. В оголошені нами було виділено: "До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару до Замовника, обов’язкові платежі, збори тощо."
З повагою тендерний комітет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 3 805,02
UAH з ПДВ
3 805,02
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" 4 900,74
UAH з ПДВ
4 068,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 4 964,17
UAH з ПДВ
4 069,76
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 6 475,00
UAH з ПДВ
4 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 11:42
Оновлена пропозиція.pdf
24 квітня 2019 17:11
Сертифікати.rar
24 квітня 2019 17:11
Пропозиція.pdf
24 квітня 2019 17:11
Документи.rar

Публічні документи

25 квітня 2019 12:46
Статутні документи.7z
25 квітня 2019 12:46
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 12:46
Лист щодо ліцензії.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 10:12
img082.pdf
25 квітня 2019 10:12
img081.pdf
25 квітня 2019 10:12
img080.pdf
25 квітня 2019 10:12
Документы (тендер).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 3 805,02
UAH з ПДВ
03 травня 2019 13:19

Документи

03 травня 2019 13:19
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
3 805,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2019 13:19
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
10 травня 2019 12:24