Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20957094 |
Місцезнаходження: | 66300, Україна , Одеська обл., Подільськ, провулок Незалежності , будинок 2 |
Контактна особа: |
Швець Людмила Олександрівна +380501802884 p20957094@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 13:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 13:54 |
Початок аукціону: | 07 травня 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 13:50 |
Вершкове масло.doc | |
18 квітня 2019 13:50 |
ДТД Вершкове масло.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-22-000008 ● 05b56988120b4b87ae26db06e9f871b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 11:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2019 Одеса № 163
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.05.2019, службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Васильєва О. від 21.05.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 163
Витяг з переліку процедур
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
8. UA-2019-04-18-000501-c 18.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-23 16:42:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Вершкове масло» (ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло), яка проводиться Управлінням освіти, сім’ї, молоді та спорту Подільської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-000501-c, дата оприлюднення 18.04.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону), тоді як учасником ФОП Донченко В.В. у складі тендерної пропозиції надано скановану копію договору оренди (найму) транспортного засобу від 13.03.2018 № 142, який відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України повинен бути нотаріально посвідченим?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-29 10:06:04
пояснення щодо порушення
На запит Державної Аудиторської служби України,Управління освіти,сім’ї,молоді та спорту надає пояснення,щодо рішення відповідності пропозиції учасника-переможця.
В процедурі закупівлі відкриті торги ,за кодом Державного класифікатора: ДК 021:2015:15530000-2-Вершкове масло за номером ІD:UA-2019-04-18-000501-c від 18.04.2019 було визначено переможця ФОП Донченко В.В. згідно вимогам тендерної документації,в якій не вимагався договір оренди (найму) транспортного засобу, нотаріально завірений, відповідно до ч.2 ст.799 Цивільного кодексу України
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення порушення:Поцедуру закупівлі відкриті торги ДК 021:2015-15530000-2"Вершкове масло"відмінено в зв'язку з неможливістю усунення порушнь згідно п.1 ст.31Закону України про Публічні Закупівлі
2019-05-31 12:33:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-06-03 09:15:51
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Двойнос Валентина Степанівна #2277902480 |
Відхилено |
1 610 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 16:38
|
ФОП Донченко Валерій Вячеславович #2586416397 |
Очікує рішення |
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 12:17
|
ФОП Донченко Валерій Вячеславович #2586416397 |
Рішення скасоване |
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 12:17
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 31 травня 2019 12:39 |
Коментар щодо відміни: | .На виконання вимог пункту 4 частини 1 статті 30, пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону України за висновком моніторингу Державної аудиторської служби України ,вирішили відмінити процедуру закупівлі: ДК 021:2015-15530000-2 - Вершкове масло ,згідно п.1ст.31 Закону України про Публічні закупівлі |
31 травня 2019 12:39
|
протокол відміни 117 |