Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2019-04-18-000501-c 145284b38e4a49ca8f8ee9b7efc745a6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець Людмила Олександрівна

+380501802884 p20957094@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20957094
Місцезнаходження: 66300, Україна , Одеська обл., Подільськ, провулок Незалежності , будинок 2
Контактна особа: Швець Людмила Олександрівна
+380501802884
p20957094@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 13:54
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 13:54
Початок аукціону: 07 травня 2019 11:20
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 кг
Масло вершкове( не менше 72.5%)без рослинних домішок(пачка 0.200г)за кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, м.Подільськ, Заклади освіти м.Подільська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 13:50
Вершкове масло.doc
18 квітня 2019 13:50
ДТД Вершкове масло.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка про наявність матеріально-технічної бази
Дата подання: 25 квітня 2019 00:07
Дата відповіді: 26 квітня 2019 10:37
Доброго дня шановний замовник! В тендерній документації ви просите довідку про наявність матеріально-технічної бази. Ми не орендуємо приміщення та не маемо власного. Наш товар безпосередньо надходитиме від виробника до замовника. У зв’язку з цим, зобов’язуємось надати при поставці товару всі необхідні документи від виробника. Питання: чи буде вірно, якщо замість довідки про наявність матеріально-технічної бази, ми подамо довідку-раз'яснення про відсудтність матеріально-технічної бази?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше запитання повідомляємо,що згідно З У"Про публічні закупівлі"керуючись ст.16 п.2-Замовник встановлює один,або декілька кваліфікаційних критерій,одним з яких являється матеріально-технічна база.Та згідно З У "Про основні принципи та вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів"№ 1602-VII від 22.07.2014 року,та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 42 від 06.02.2017 року для операторів ринку на виконання ветеринарно-санітарних вимог та гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами обов'язкова потужність(складські приміщення;рухомі транспортні засоби;тощо) для підтримання належної гігієни та гігієнічного зберігання та транспортування харчових продуктів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000008 ● 05b56988120b4b87ae26db06e9f871b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019 11:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2019 Одеса № 163


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.05.2019, службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Васильєва О. від 21.05.2019.


Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2019 № 163
Витяг з переліку процедур
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
8. UA-2019-04-18-000501-c 18.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-23 16:42:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Вершкове масло» (ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло), яка проводиться Управлінням освіти, сім’ї, молоді та спорту Подільської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-18-000501-c, дата оприлюднення 18.04.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону), тоді як учасником ФОП Донченко В.В. у складі тендерної пропозиції надано скановану копію договору оренди (найму) транспортного засобу від 13.03.2018 № 142, який відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України повинен бути нотаріально посвідченим?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-29 10:06:04

пояснення щодо порушення

На запит Державної Аудиторської служби України,Управління освіти,сім’ї,молоді та спорту надає пояснення,щодо рішення відповідності пропозиції учасника-переможця.
В процедурі закупівлі відкриті торги ,за кодом Державного класифікатора: ДК 021:2015:15530000-2-Вершкове масло за номером ІD:UA-2019-04-18-000501-c від 18.04.2019 було визначено переможця ФОП Донченко В.В. згідно вимогам тендерної документації,в якій не вимагався договір оренди (найму) транспортного засобу, нотаріально завірений, відповідно до ч.2 ст.799 Цивільного кодексу України

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо усунення порушення:Поцедуру закупівлі відкриті торги ДК 021:2015-15530000-2"Вершкове масло"відмінено в зв'язку з неможливістю усунення порушнь згідно п.1 ст.31Закону України про Публічні Закупівлі

2019-05-31 12:33:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-06-03 09:15:51

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Двойнос Валентина Степанівна 1 610 000,00
UAH з ПДВ
1 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Донченко Валерій Вячеславович 2 380 000,00
UAH з ПДВ
2 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2019 08:58
Електронний підпис
03 травня 2019 18:02
Довідка МВС Двойнос.pdf
03 травня 2019 18:02
Сертифікат масло (2).pdf
03 травня 2019 18:02
Медична довідка водія.pdf
03 травня 2019 18:02
Договір оренди складу.pdf
03 травня 2019 18:02
Проект договору масло.pdf
03 травня 2019 18:02
Пропозиція масло.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 08:34
Електронний підпис
06 травня 2019 08:30
Право підпису.pdf
06 травня 2019 08:30
Довідка субпідрядники.pdf
06 травня 2019 08:30
Довідка податкова.pdf
06 травня 2019 08:30
ВИПИСКА ДОНЧЕНКО В.В..pdf
06 травня 2019 08:30
Медична довідка.pdf
06 травня 2019 08:30
Довідка МТБ.pdf
06 травня 2019 08:30
Договір масло.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Двойнос Валентина Степанівна

ФОП Донченко Валерій Вячеславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Двойнос Валентина Степанівна
#2277902480
Відхилено 1 610 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:38
ФОП Донченко Валерій Вячеславович
#2586416397
Очікує рішення 2 380 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 12:17
ФОП Донченко Валерій Вячеславович
#2586416397
Рішення скасоване 2 380 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 12:17

Документи

14 травня 2019 16:38
Електронний підпис
14 травня 2019 16:30
протокол

Документи

Документи

20 травня 2019 16:59
Електронний підпис
20 травня 2019 16:58
переможець масло

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 травня 2019 12:39
Коментар щодо відміни: .На виконання вимог пункту 4 частини 1 статті 30, пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону України за висновком моніторингу Державної аудиторської служби України ,вирішили відмінити процедуру закупівлі: ДК 021:2015-15530000-2 - Вершкове масло ,згідно п.1ст.31 Закону України про Публічні закупівлі
Документи:
31 травня 2019 12:39
протокол відміни 117