Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
1 155 055,00 UAH
UA-2019-04-18-000480-c b54477328dc9440597ef8b967869aead
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лучка Оксана Євгенівна

096-493-58-13 luchka_oe@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпропетровське шосе, буд 41
Контактна особа: Лучка Оксана Євгенівна
096-493-58-13
luchka_oe@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 13:48
Початок аукціону: 06 травня 2019 13:48
Очікувана вартість: 1 155 055,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 рул
1. Пластир для фіксації післяопераційної поверхні 10 м. х 30 см. – 2 рулона; 2. Пластир для фіксації післяопераційної поверхні 5 м. х 10 см – 5 рулонів; 3. Пластир для фіксації післяопераційної поверхні 1 м. х 15 см – 5 рулонів; 4. Пластир для фіксації післяопераційної поверхні 1 м. х 30 см – 5 рулонів;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
35000 м
Марля медична нестерильна (ширина не менше 90 см) в рулоні 1000 метрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5294 упак.
1. Капрон хірургічний стерильний 1,25м № 2,5 – 1340 упак; 2. Капрон хірургічний стерильний 1,25м № 4 – 1300 упак; 3. Капрон хірургічний стерильний 1,25м № 5 – 1340 упак; 4. Кетгут стер. 1,5м (в пакетах) № 4 – 430 упак; 5.Кетгут стер. 1,5м (в пакетах) № 5 – 330 упак; 6. Шовк стерильний 1,25 м № 3 – 150 упак; 7. Система для забору крові з капіляром EDTA-К3 червона упаковка 50 шт 200 мкл – 24 упак; 8 . Реакційна кувета одоразова для автоматичного біохімічного аналізатора Biochem FS 200 упаковка 160 стріпів – 50 упак; 9. Кювета для коагулометра К-3002 Optic, упак 500 – 10 упак; 10. Вакумні пробірки з активатором згортання, упаковка 100 шт 9 мл 16 х 100 – 50 упак; 11. Вакумні пробірки з КЗ ЕДТА, упаковка
100 шт 4,5 мл 13 х 75 – 50 упак; 12. Вакумні пробірки з цитратом натрію 3,2%, упаковка 100 шт 4 мл 13 х 75 – 20 упак; 13. Вакумні пробірки без наповнювача, упаковка 100 шт 9 мл 16 х 100 – 100 упак; 14. Маска медична одноразова трехслойна № 50 – 100 упак
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
85750 шт.
1. Скарифікатор стерильний – 2500 шт; 2. Шприц трьохкомпонентний одноразового застосування з голкою 20 мл. – 7000 шт; 3. Шприц трьохкомпонентний одноразового застосування з голкою 5 мл. – 15000 шт; 4. Шприц трьохкомпонентний одноразового застосування з голкою 10 мл – 15000 шт; 5. Шприц трьохкомпонентний одноразового застосування з голкою 2 мл. – 10000 шт; 6. Шприц -колба для інжектора High Pressure Syringe P/N:400104 без юбочки – 50 шт; 7. Спиральна з"єднувальна магістраль 150 см – 600 шт; 8. Катетер для в/в 20 G – 500 шт; 9. Шприц інсуліновий 1мл з голкою – 500 шт; 10. Шприц інсуліновий 1мл з інтегрованою голкою – 500 шт; 11. Тримач до голок для вакуумних пробірок- 16000 шт; 12. Голка до вакуумних пробірок G 21 – 16000 шт; 13. Наконечник Гілсон 0,5-200 мкл – 2000 шт; 14. Аспіраційна канюля для багаторазового забору медикаментів з повітряним фільтром 0,45 мкм – 100 шт;
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
31200 пар.
1. Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні з ланоліном та вітаміном Е розмір S – 12000 пар; 2. Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні з ланоліном та вітаміном Е розмір М – 12000 пар; 3. Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні з ланоліном та вітаміном Е розмір L – 1200 пар; 4. Рукавички хірургічні стерильні № 7 – 1200 пар; 5. Рукавички хірургічні стерильні № 7,5 – 2800 пар; 6. Рукавички хірургічні стерильні № 8 – 1200 пар; 7. Рукавички хірургічні стерильні № 8,5 – 800 пар
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 13:37
ТД_3314.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Анна Володимирівна 1 152 588,00
UAH з ПДВ
1 152 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Данильченко Сергій Павлович 1 152 779,00
UAH з ПДВ
1 152 779,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 16:51
кваліфікація.rar
02 травня 2019 16:51
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нестеренко Анна Володимирівна

ФОП Данильченко Сергій Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нестеренко Анна Володимирівна
#2772722509
Переможець 1 152 588,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 15:37

Документи

07 травня 2019 15:36
Електронний підпис
07 травня 2019 15:36
3314_Нестеренко.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Анна Володимирівна
#2772722509
1 152 588,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2019 15:36
Електронний підпис
07 травня 2019 15:36
3314_Нестеренко.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 18:59
дог_Вівон_68.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 18:59
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 09:28
ДУ4_68дог.pdf зміни до договору
21 січня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:09
2020_68.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 15:09
Електронний підпис укладений
07 липня 2019 13:09
68_Нестеренко.PDF зміни до договору
07 липня 2019 13:08
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 14:09
68_Нестеренко.PDF зміни до договору
04 червня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 14:16
3314_68.pdf укладений
20 травня 2019 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни стосуються реорганізації КЗ «Криворізький онкологічний диспансер» ДОР в комунальне підприємство (правонаступництво)
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни стосуються взяття залишку зобов"язань комунального закладу "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" у зв"язку з реорганізацією в комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» термін дії договору. подовжується до 31.03.2020 року (на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2020 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі укладеному у 2019 році)
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору не більше як на 20 % (п. 5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 356 468,24
UAH