Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі за кодом СРV за ДК 021:2015  39130000-2
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-04-18-000446-b e7c7d1c6aa2f4aa9980655648c814ca1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Радова Марина Сергіївна

000442026094 kyivtourism@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 41492529
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул. Хрещатик, 12 літера А
Контактна особа: Радова Марина Сергіївна
000442026094
kyivtourism@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2019 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 17:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Відповідно до документації закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 Одиниця
Офісні меблі за кодом СРV за ДК 021:2015  39130000-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вулиця Хрещатик, 12, літера «А»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 квітня 2019 11:28
Дата відповіді: 22 квітня 2019 11:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В Додатку 3 документації зазначені всі кількісні та якісні характеристики Товару. 2. Допускаються до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ. Ціна розглядається, як остаточна.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій