Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
798 000,00 UAH
UA-2019-04-18-000373-c ● ed2f64458d56480e98d8f44090c907c8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Лиманської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 35348209 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, Одеська область, Лиманський р-н, смт Доброслав, проспект 40-річчя Визволення,2 |
Контактна особа: |
Кочервей Марина Олександрівна 0485591323 natal.secret.0609@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2019 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 798 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 комп.
шкільні меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, ДОБРОСЛАВ, Загальноосвітні заклади Лиманського району Одеської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 12:19 |
Тендерна документацiя меблі 18.04.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо зміни термінів поставки
Дата подання: 24 квітня 2019 12:19
Дата відповіді: 26 квітня 2019 11:30
Доброго дня.
Шановний Замовнику, просимо Вас подовжити термін поставки з 5 календарних днів до 15 календарних днів з дня надання заявки. Адже зазначений термін поставки у 5 календарних днів передбачає виготовлення товару по предмету закупівлі завчасно. А у проекті договору є наступний пункт:
"3.5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених статтею 36 Закону України від 25.12.2015 р. №922-VIII "Про публічні закупівлі":
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;"
Тобто завчасно виготовивши продукцію, Учасники закупівлі, можуть не отримати Заявку на постачання у повному обсязі по закупівлі, якщо будуть зменшені видатки на Закупівлю.
Також, так як предмет Закупівлі це продукція за індивідуальним замовлення, тобто це виробництво і є певні виробничі процеси, яких потрібно дотримуватися для виготовлення якісної продукції. На доставку Товару, при терміні поставки у 5 календарних днів, якщо Постачальник з іншого міста не залишається часу, що створює дискримінаційні умови для Постачальників і виробників продукції з інших міст України.
На підставі вищезазначеного просимо подовжити термін постачання Товару до 15 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше запитання від 24.04.2019 року надаємо роз'яснення:
П. 4.4. Розділом І тендерної документації встановлено, що строк поставки товарів До 05.07.2019 р. Проект договору містить інформацію щодо строків поставки, а саме «5.3. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний дотримуватись термінів поставки Товару, визначених Договором, та здійснювати поставку якісного товару, який відповідає технічним вимогам, зазначений у специфікації. Місце поставки товарів: навчальні заклади Замовника Строк поставки товарів: протягом п’яти днів з дня надання заявки, але не пізніше 05.07.2019 р.». Учасники беруть участь в торгах враховуючи тільки свої можливості (наявність товару, транспорту його поставити, спеціалістів його виготовити, тощо). Замовник самостійно встановлює строки поставки, виходячи з потреб навчальних закладів, враховуючи навчальний процес. Тож, всі зацікавлені Учасники, які мають можливість поставити відповідний товар, можуть взяти участь в процедурі закупівлі.
П. 4.4. Розділом І тендерної документації встановлено, що строк поставки товарів До 05.07.2019 р. Проект договору містить інформацію щодо строків поставки, а саме «5.3. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний дотримуватись термінів поставки Товару, визначених Договором, та здійснювати поставку якісного товару, який відповідає технічним вимогам, зазначений у специфікації. Місце поставки товарів: навчальні заклади Замовника Строк поставки товарів: протягом п’яти днів з дня надання заявки, але не пізніше 05.07.2019 р.». Учасники беруть участь в торгах враховуючи тільки свої можливості (наявність товару, транспорту його поставити, спеціалістів його виготовити, тощо). Замовник самостійно встановлює строки поставки, виходячи з потреб навчальних закладів, враховуючи навчальний процес. Тож, всі зацікавлені Учасники, які мають можливість поставити відповідний товар, можуть взяти участь в процедурі закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
598 500,00
UAH з ПДВ
|
598 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" |
645 195,00
UAH з ПДВ
|
645 195,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" #32153207 |
Відхилено |
598 500,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 15:28
|
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" #41386341 |
Переможець |
645 195,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2019 12:00
|
додаткова угода № 2.docx | зміни до договору |
31 травня 2019 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 09:30
|
додаткова угода №1.docx | зміни до договору |
30 травня 2019 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 12:59
|
договір 1.docx | укладений |
28 травня 2019 12:07
|
договір 1.docx | укладений |
28 травня 2019 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна п.13 договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |