Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Ремонт офісної техніки, заправка картриджів)
Очікувана вартість
12 599,00 UAH
UA-2019-04-17-001489-a cdf5d9cf98d34d0cb81d15fd77318c7a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слюсаренко Наталія Анатоліївна

+380442346617 NATALIA.SLIUSARENKO1@KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Слюсаренко Наталія Анатоліївна
+380442346617
NATALIA.SLIUSARENKO1@KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

відповідно до Додатку №1 до Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Ремонт офісної техніки, заправка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

17 квітня 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 14:20
Звіт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Вічний картридж"
#37634298
Переможець 12 599,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 14:27

Документи

17 квітня 2019 14:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 18:20
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:02
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:02
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 14:29
Договір №385 - 17.04.19.pdf укладений
17 квітня 2019 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівель та ціну Договору відповідно: 1.1. Викласти пункт 3.1. Договору у такій редакції: «3.1. Ціна Договору становить: Без ПДВ: 9 088 грн 80 коп. (дев’ять тисяч вісімдесят вісім гривень 80 коп.) ПДВ 20%: 1 817 грн 76 коп. (одна тисяча вісімсот сімнадцять гривень 76 коп.) Разом з ПДВ: 10 906 грн 56 коп. (десять тисяч дев’ятсот шість гривень 56 коп.) з них: без ПДВ 8 331 грн 43 коп., ПДВ 20% 1 666 грн 29 коп., разом 9 997 грн 72 коп. (дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім гривень 72 коп.) – кошти місцевого бюджету; без ПДВ 757 грн 37 коп., ПДВ 20% 151 грн 47 коп., разом 908 грн 84 коп. (дев’ятсот вісім гривень 84 коп.) – кошти отримані від госпрозрахункової діяльності.» 1.2. Викласти Специфікацію (Додаток 1 до Договору) у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 385
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 906,56
UAH (в тому числі ПДВ 1 817,76 UAH)