Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби дезінфекційні
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-04-17-001276-b 5ff48fc76d2c4ca78183f4b8d315dbb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієв Богдан Михайлович

380322385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна лікарня м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996668
Вебсайт: http://k5mkl.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26
Контактна особа: Матвієв Богдан Михайлович
380322385890
5kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 17:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Тендерна документація

17 квітня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:42
МТВ деззасоби 2 лоти.docx
17 квітня 2019 16:42
Проект договору.docx
17 квітня 2019 16:42
Тендерна документація 2 лоти деззасоби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-17-001276-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 18 квітня 2019 16:04
Вимога!
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними! Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.Для чого Замовнику деззасоби з терміном придатності 5 років ??? Ви закуповуєте на скільки на рік часу чи на п’ять років засоби??? Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2019 10:18
Шановний заявнику.

У відповідь на Вашу вимогу що до закупівлі: «24450000-3 Агрохімічна продукція (CPV) (Засоби дезінфекційні)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-04-17-001276-b, яка проводиться тендерним комітетом Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна лікарня м. Львова", надаємо такі роз’яснення.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи зазначене, Додаток № 3 до тендерної документації містить детальний опис відповідного товару, що закуповується (предмету закупівлі), у тому числі його технічні, якісні та кількісні характеристики. На виконання вимог Закону, тендерна документація містить положення про те, що усі посилання у Додатку 3 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент» ( про що зазначено в тендерній документації). Поняття ж «еквівалент» передбачає можливість надання засобів, аналогічних по діючій (діючих) речовині (речовинах), що максимально подібна до предмету закупівлі.
А посилання нами на певну назву чи торгівельну марку пов’язане, виключно, на позитивному досвіді роботи з вказаними засобами з урахуванням такого принципу здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність.
При цьому слід зауважити, що характеристики такої продукції як дезінфікуючий засіб не зводяться лише до його призначення - знищення патогенних мікроорганізмів, а важливе значення мають також і фізико-хімічні властивості такого засобу, в т.ч. його компонентний склад.
Не має заперечень, що основним призначенням дезінфікуючих засобів, є знищення патогенних мікроогрганизмів, але якщо використовувати тільки данні параметри при обранні засобу, тоді виникне питання може тоді використовувати тільки хлорне вапно? Воно теж має гарний потенціал, та обладає навіть спороцидною дією.
Алеж, Заявник має право підбирати засіб, який вважає єфективним, якісним, та й ще можливо безпечним для навколишнього середовища, а також для персоналу, який працює з ним. Наприклад, не є таємницею, що надоцтова кислота - сильна і зручна, як дезінфікуючий засіб через високий рівень окисного потенціалу.
Вона ефективна проти широкої гами мікроорганізмів і не дезактивізується ферментами.
Вона також легко руйнується, в безпечні залишки (оцтова кислота та пероксид водню (який в свою чергу розкладається до води та кисню). Вона може бути використана в широкому інтервалі температур (0-40 ° C), і широкому значенні pH (3,0-7,5), для миття в жорсткій воді.
Надоцтова кислота вбиває мікроорганізми, окислюючи і згодом руйнуючи мембрану клітини. Може зруйнувати практично будь-яку макромолекулу пов'язану з мікроорганізмом: вуглеводи, нуклеїнові кислоти (мутація), ліпіди та амінокислоти. Це негайно веде до розпаду клітини і її загибелі.
Тому, при можливості вибрати дезінфекційний засіб ми беремо до уваги не тільки спектр антимікробної дії, який у всьому цивілізовану світі підтверджують Європейськими стандартами, отже наявність кожного EN перевіряється в декількох незалежних лабораторіях, а розглядаємо і інші переваги такі як дія засобу на матеріли та екобезпека.
Стосовно не легітимності Європейських стандартів EN, повідомляємо, що стандарт: -EN 14562:2006, EN 14563:2008, EN 13727:2015 введено в дію Наказом ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 25.12.2015 № 208;
- EN 14348:2014, EN 13624:2014 введено в дію Наказом ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 23.10.2014 № 1257;
- EN 14476 введено в дію Наказом ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 05.11.2018 № 393.
З огляду на зазначене, технічні (якісні, кількісні) характеристики предмета закупівлі складені у повній відповідності із Законом, жодним чином не суперечать п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та загальним принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, не містять дискримінаційних умов, або ж вимог, які суперечать основним принципам державних закупівель, таким як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Що до звернень до контролюючих та інших органів та організацій, ви маєте на це право.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Засоби дезінфекційні
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю 7 одиниць слід розуміти 7 найменувань в кількостях відповідно до медико-технічних вимог.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 750,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 травня 2019 13:50
Закінчення: 06 травня 2019 14:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 од
Лот №1 Засоби дезінфекційні
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Коновальця, 26
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 149 464,80
UAH з ПДВ
149 464,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СаноМарк" 149 976,00
UAH з ПДВ
149 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олач Олеся Олексіївна 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 16:06
Електронний підпис
02 травня 2019 15:55
документи_товар.pdf
02 травня 2019 15:55
документи_квалiфiкацiя.pdf
02 травня 2019 15:55
проект_договору_5МКЛ.pdf
02 травня 2019 15:55
цiнова_пропозицiя_5МКЛ.pdf
02 травня 2019 15:55
реэстр_документів.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 15:51
продукція.rar
25 квітня 2019 15:51
кваліфікація.rar
25 квітня 2019 15:51
проект договору.pdf
25 квітня 2019 15:51
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "СаноМарк"

ФОП Олач Олеся Олексіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 149 464,80
UAH з ПДВ
13 травня 2019 16:58
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
Переможець 149 976,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 17:01

Документи

13 травня 2019 16:56
Електронний підпис

Документи

13 травня 2019 17:00
Електронний підпис
13 травня 2019 16:59
лот 1 001 (1).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
149 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 17:00
Електронний підпис
13 травня 2019 16:59
лот 1 001 (1).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 09:47
саномарк 9.pdf зміни до договору
30 березня 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 10:24
8.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 09:21
додаток 7.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 09:18
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 12:35
270.pdf зміни до договору
14 січня 2020 12:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 09:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 09:39
270.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 09:39
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 10:06
270.jpg зміни до договору
02 липня 2019 10:05
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 13:56
Протокол (2).pdf зміни до договору
04 червня 2019 13:56
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 11:13
Протокол.jpg зміни до договору
04 червня 2019 11:13
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 10:46
Додаткова уогода.jpg зміни до договору
04 червня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 13:10
270 Саномарк.pdf укладений
24 травня 2019 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 270
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 270
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 270
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із неможливістю виправлення механічної помилки у договорі,документ потрібно завантажити повторно
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів у договорі
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 270
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 179 882,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 768,00 UAH)