Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4)
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-04-17-001261-c ● d4751bac44254b8899193184d1f9e15f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 37836095 |
Місцезнаходження: | 58022, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Чернівці, 58022, Чернівецька область, вул. Василя Аксенина, буд. 2Е |
Контактна особа: |
Олександр Дробот +380372585281, +380958129192 office@cv.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2019 11:47 |
Очікувана вартість: | 22 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
252 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 травня 2019
—
28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2019 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 17:26 |
Документація для закупівлі паперу А-4.docx |
17 квітня 2019 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2019 17:26 |
Документація для закупівлі паперу А-4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-17-001261-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 квітня 2019 15:16
Невідповідність пропозиції учасника
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-04-17-001261-c (Папір А-4), який проходив 23.04.2019р.
Відповідно вимог п.3.2. Документації для проведення закупівлі, Замовником вимагається Папір А-4 Клас В. Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Ромус-Поліграф" встановлено, що учасник згідно наданого сертифікату якості пропонує папір ТМ «MAESTRO® standart+», який не відноситься до паперу Класу В, що не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Ромус-Поліграф" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно вимог п.3.2. Документації для проведення закупівлі, Замовником вимагається Папір А-4 Клас В. Проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Ромус-Поліграф" встановлено, що учасник згідно наданого сертифікату якості пропонує папір ТМ «MAESTRO® standart+», який не відноситься до паперу Класу В, що не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Ромус-Поліграф" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 травня 2019 09:37
Вимога від 24-04-2019 №34810905197b4bd2b275182da73184c4 ТОВ "Український папір" розглянута та задоволена згідно протокольного рішення уповноваженої особи №14 від 02.05.19 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
21 379,68
UAH з ПДВ
|
21 031,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
21 772,80
UAH з ПДВ
|
21 042,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
21 031,92
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 15:43
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Переможець |
21 042,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 16:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 13:01
|
Договір 16-19.pdf | укладений |
17 травня 2019 13:00
|