Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-04-17-000901-b 0c637a1d210f417dbcb77210d5e3845f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Іващенко Інна

380444824604 i.ivashchenko@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Іващенко Інна
380444824604
i.ivashchenko@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 25 квітня 2019 11:18
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний (Детальна інформація в завантаженій документації до закупівлі).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пачок
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Ярославська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 15:38
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 квітня 2019 10:46
Дата відповіді: 18 квітня 2019 10:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Учасник, у складі своєї пропозиції повинен запропонувати товари, які повністю відповідають вимогам Замовника. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Операція з оплати звільняється від податку на додану вартість на підставі ст. 197.11 Податкового кодексу України, у зв’язку з тим, що надані послуги фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародних договору Угоди між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року в рамках реалізації проектів «Посилення спроможності лікування ВІЛ/СНІД в Україні в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)», які реалізуються у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 49 944,00
UAH
47 999,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 50 100,00
UAH
48 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 14:51
Паспорт_Завірений.pdf
23 квітня 2019 14:51
ІПН_Завірений.pdf
23 квітня 2019 14:51
Виписка_Завірена.pdf
23 квітня 2019 14:51
КІС123_Опис Товару.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 18:01
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
Переможець 47 999,00
UAH
26 квітня 2019 12:09

Документи

26 квітня 2019 12:08
Протокол 94.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
47 999,00
UAH
Документи

Документи

26 квітня 2019 12:08
Протокол 94.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 172 від 10.05.2019.pdf укладений
10 травня 2019 15:22