Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
214 000,00 UAH
UA-2019-04-17-000883-c d700d93f9ae042b0a02a6ee2b68a4028
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цисар

04124927190977503830
+380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центральна районна лікарня"Житомирської райради
Код ЄДРПОУ: 01991671
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., с.Станишівка, шоссе Сквирське, 3
Контактна особа: Ольга Цисар
04124927190977503830, +380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2019 10:00
Очікувана вартість: 214 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Медичні матеріали

Тендерна документація

17 квітня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 14:53
Тендерна документація відкриті торги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-17-000013 ● 9db04951048844efb2c8ee993dfa9e87
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.05.2019
№30

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника С. ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.05.2019 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-04-17-000883-с від 17.04.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення щодо висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу(далі висновок). Згідно висновку, виявлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в Таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації Замовником встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень .Не погоджуємось з таким висновком, виходячи з того ,що вимога про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень в Таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації Замовника не зазначена. В тендерній документації зазначено: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону. Також зазначено що ,ця вимога стосується закупівлі якщо вартість закупівлі товару (товарів) дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. тендерна документація була складена відповідно вимог п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) Тому порушення в цьому пункті висновку замовник не визнає. Згідно рішення Таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації, Замовником встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Не погоджуємось з таким висновком . В тендерній документації Замовника в розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п 5.3. зазначено:Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.,що відповідає п. 2 ст. Закону № 922 Тому порушення в цьому пункті висновку замовник не визнає. Згідно висновку тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). Не погоджуємось з таким висновком, виходячи з того, що тендерна документація була складена відповідно вимог п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922). Дана стаття регламентує обов'язкову інформацію, що має бути зазначена в тендерній документації. Щодо застосування п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644), слід зазначити, що згідно даного пункту заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Замовник не здійснив державну закупівлю товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом,тому порушення цього закону не було. Слід зауважити,що а ні рішення РНБО від 19 березня 2019 року , ні вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 ні норми Закону № 922 не визначають,що посилання на рішення РНБО від 19 березня 2019 року , та вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 мають бути зазначені в тендерній документації. Всі вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 були враховані Замовником при складанні вимог до учасників закупівлі : п.4.10. вимагалось: Сканована копія сертифікату відповідності або копія паспорту якості з урахуванням того, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (ДСТУ). Сканована копія декларації про відповідність. Відповідно кваліфікаційних вимог до учасників (запрошено установчі документи учасника) та при розгляді тендерних пропозицій враховувались всі норми Законодавства України, які регламентують проведення тендерних закупівель. В результаті: ні закуплений товар, ні учасник-переможець не підпадають під дію Закону України «Про санкції» та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»Таким чином, Замовник не порушив вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року , вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 та норми Закону № 922.,тому підстав, для використання вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 де визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися у замовника не було . При визначенні переможця замовник керувався принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити бюджетні кошти та вимогами чинного Законодавства України. .

2019-06-06 10:38:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Опис предмету закупівлі:
Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 106 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 060,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 травня 2019 11:20
Закінчення: 06 травня 2019 11:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

34815 шт
Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 15 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" 105 832,84
UAH з ПДВ
105 832,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" 105 960,23
UAH з ПДВ
105 960,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 14:26
Електронний підпис
15 травня 2019 14:25
Довідка з ДПІ.pdf
15 травня 2019 14:25
Довідки з МВС.pdf
22 квітня 2019 12:42
Електронний підпис
22 квітня 2019 12:29
Таблиця відповідності.pdf
22 квітня 2019 12:29
Статут.pdf
22 квітня 2019 12:29
Сертифікати якості.pdf
22 квітня 2019 12:29
Проект договору.pdf
22 квітня 2019 12:29
Паспорт на автофургон.pdf
22 квітня 2019 12:29
Ліцензія нот.копія.pdf
22 квітня 2019 12:29
Ліцензія.pdf
22 квітня 2019 12:29
Довіреність на підпис.pdf
22 квітня 2019 12:29
Довідка щодо підпису.pdf
22 квітня 2019 12:29
Довідка про транспорт.pdf
22 квітня 2019 12:29
Довідка 4-ОПП.pdf
22 квітня 2019 12:29
Гарантійний лист ст.17.pdf
22 квітня 2019 12:29
Витяг з ЄДР.pdf
22 квітня 2019 12:29
Аналогічний договір 2.pdf
22 квітня 2019 12:29
Аналогічний договір.pdf
22 квітня 2019 12:29
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 14:14
Установчі документи.zip
22 квітня 2019 14:14
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"
#22065477
Переможець 105 832,84
UAH з ПДВ
14 травня 2019 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"
#22065477
105 832,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:47
2019-12-26-0001.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 10:12
2019-11-27-0004.pdf укладений
29 листопада 2019 10:11
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 13:25
договір.pdf укладений
28 травня 2019 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 33/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 33/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 91 324,73
UAH (в тому числі ПДВ 5 974,52 UAH)