Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центральна районна лікарня"Житомирської райради |
Код ЄДРПОУ: | 01991671 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., с.Станишівка, шоссе Сквирське, 3 |
Контактна особа: |
Ольга Цисар 04124927190977503830, +380977503830 ztcrlprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 214 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
17 квітня 2019 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 14:53 |
Тендерна документація відкриті торги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-17-000013 ● 9db04951048844efb2c8ee993dfa9e87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2019
№30
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С. ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.05.2019 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-04-17-000883-с від 17.04.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення щодо висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу(далі висновок). Згідно висновку, виявлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в Таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації Замовником встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень .Не погоджуємось з таким висновком, виходячи з того ,що вимога про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень в Таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації Замовника не зазначена. В тендерній документації зазначено: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону. Також зазначено що ,ця вимога стосується закупівлі якщо вартість закупівлі товару (товарів) дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. тендерна документація була складена відповідно вимог п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) Тому порушення в цьому пункті висновку замовник не визнає. Згідно рішення Таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації, Замовником встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Не погоджуємось з таким висновком . В тендерній документації Замовника в розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п 5.3. зазначено:Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.,що відповідає п. 2 ст. Закону № 922 Тому порушення в цьому пункті висновку замовник не визнає. Згідно висновку тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). Не погоджуємось з таким висновком, виходячи з того, що тендерна документація була складена відповідно вимог п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922). Дана стаття регламентує обов'язкову інформацію, що має бути зазначена в тендерній документації. Щодо застосування п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644), слід зазначити, що згідно даного пункту заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Замовник не здійснив державну закупівлю товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом,тому порушення цього закону не було. Слід зауважити,що а ні рішення РНБО від 19 березня 2019 року , ні вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 ні норми Закону № 922 не визначають,що посилання на рішення РНБО від 19 березня 2019 року , та вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 мають бути зазначені в тендерній документації. Всі вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 були враховані Замовником при складанні вимог до учасників закупівлі : п.4.10. вимагалось: Сканована копія сертифікату відповідності або копія паспорту якості з урахуванням того, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (ДСТУ). Сканована копія декларації про відповідність. Відповідно кваліфікаційних вимог до учасників (запрошено установчі документи учасника) та при розгляді тендерних пропозицій враховувались всі норми Законодавства України, які регламентують проведення тендерних закупівель. В результаті: ні закуплений товар, ні учасник-переможець не підпадають під дію Закону України «Про санкції» та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»Таким чином, Замовник не порушив вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року , вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 та норми Закону № 922.,тому підстав, для використання вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 де визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися у замовника не було . При визначенні переможця замовник керувався принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити бюджетні кошти та вимогами чинного Законодавства України. .
2019-06-06 10:38:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування |
Опис предмету закупівлі: |
Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 106 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 060,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" |
105 832,84
UAH з ПДВ
|
105 832,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" |
105 960,23
UAH з ПДВ
|
105 960,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" #22065477 |
Переможець |
105 832,84
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 09:47
|
2019-12-26-0001.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 10:12
|
2019-11-27-0004.pdf | укладений |
29 листопада 2019 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 13:25
|
договір.pdf | укладений |
28 травня 2019 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 33/20 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 33/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 33/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |