Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, код 50220000-3 за ДК 021-2015 (обгумовування обойм вкладишів, обгумовування амортизаторів підвіски редуктора, обгумовування ролика бокового ковзуна, обгумовування буфера дверного циліндра)»
Очікувана вартість
931 500,00 UAH
UA-2019-04-17-000845-b 138a6800229f4d1bbab781f9de2b306d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сонько Валентина Григорівна

044 238-58-07 V.Sonko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сонько Валентина Григорівна
044 238-58-07
V.Sonko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 травня 2019 11:49
Очікувана вартість: 931 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 658,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
обгумовування обойм вкладишів, обгумовування амортизаторів підвіски редуктора, обгумовування ролика бокового ковзуна, обгумовування буфера дверного циліндра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 14:52
Додаток 2.doc
17 квітня 2019 14:52
ТД.doc
17 квітня 2019 14:52
Додаток 5.doc
17 квітня 2019 14:52
Додаток 7.doc
17 квітня 2019 14:52
Додаток 4.doc
17 квітня 2019 14:52
Додаток 6.doc
17 квітня 2019 14:52
Додаток 3.doc
17 квітня 2019 14:52
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заклыдные
Дата подання: 26 квітня 2019 11:44
Дата відповіді: 06 травня 2019 10:56
Добрый день. Предоставляет ли Заказчик металлические закладные детали для гуммирования?
Відповідь: Доброго дня.
Згідно з проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації): «5.2. Замовник надає Виконавцю запасні частини партіями, згідно з письмовими замовленнями Замовника, за Актами приймання-передачі запасних частин, що підлягають відновленню, які підписуються обома Сторонами…».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО НПО "Укрпромсервис" 917 952,00
UAH з ПДВ
913 294,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Київгума" 930 600,00
UAH з ПДВ
917 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 931 500,00
UAH з ПДВ
931 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2019 16:50
Лист.PDF
07 травня 2019 12:42
Протокол розбіжностей.PDF
07 травня 2019 12:42
5.3. Гарантійний лист.PDF
07 травня 2019 12:42
5.2. Гарантійний лист.PDF
07 травня 2019 12:42
3.1. ст.17.PDF
07 травня 2019 12:42
1. Умови пропозиції.PDF
07 травня 2019 12:42
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

16 травня 2019 12:58
Інформаційна довідка.pdf
15 травня 2019 15:19
Інформаційна довідка.pdf
15 травня 2019 14:53
Статут ТОВ Київгума.pdf
15 травня 2019 14:53
Інформаційна довідка.pdf
06 травня 2019 16:39
5.1. Тех. специфікація.pdf
06 травня 2019 16:39
1.Умови пропозиції.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 14:58
СТАТУТ 2019 Савчук.pdf
06 травня 2019 14:58
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 травня 2019 14:58
Паспорт Савчук.pdf
06 травня 2019 14:58
Довідка (Аваль)157.pdf
06 травня 2019 14:58
витяг ПДВ.pdf
06 травня 2019 14:58
Витяг ЄДР.pdf
06 травня 2019 14:58
Виписка ЄДРПОУ.pdf
06 травня 2019 14:58
Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2019 14:58
Умови пропозиції.pdf
06 травня 2019 14:58
Технічна специфікація.pdf
06 травня 2019 14:58
Проект Договору.pdf
06 травня 2019 14:58
Лист погодження.pdf
06 травня 2019 14:58
Картка підприємства.pdf
06 травня 2019 14:58
Довідка про АТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО НПО "Укрпромсервис"

ТОВ "Київгума"

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО НПО "Укрпромсервис"
#33115728
Відхилено 913 294,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 15:57
ТОВ "Київгума"
#35115248
Переможець 917 400,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:30

Документи

14 травня 2019 15:57
Електронний підпис

Документи

14 травня 2019 16:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Київгума"
#35115248
917 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2019 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 14:13
Звіт.pdf укладений
01 грудня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 14:05
394-ВРЗ-19 від 31.05.2019 ТОВ Київгума - угода про розірвання від 29.11.2021.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 16:02
394-ВРЗ-19 від 31.05.2019 ТОВ Київгума - ДУ4 від 05.05.2021 (1).pdf зміни до договору
05 травня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 13:54
394-ВРЗ-19 від 31.05.2019 ТОВ Київгума - ДУ3 від 07.12.2020 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 17:00
394-ВРЗ-19 від 31.05.2019 ТОВ Київгума-ДУ №2 від 10.03.2020 (1).pdf зміни до договору
10 березня 2020 17:00
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 15:23
394-ВРЗ-19 від 31.05.2019 ТОВ Київгума-ДУ №1 від 02.10.2019 (1).pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 15:02
394-ВРЗ-19 від 31.05.2019 ТОВ Київгума.pdf укладений
31 травня 2019 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв’язку з виробничою необхідністю керуючись пунктами 11.2. та 11.3. розділу 11 «Прикінцеві положення» Договору, дійшли згоди внести доповнення в банківські реквізити Сторін. Сума Договору після внесення доповнень - 917 400,00 грн, в т.ч. ПДВ 20% - 152 900,00 грн. Кількість послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 394-ВРЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв’язку з виробничою необхідністю та з метою виконання передбачених Договором зобов’язань Сторін в повному обсязі, враховуючи лист Виконавця від 14.02.2020 №010/5522, керуючись пунктом 10.3 розділу 10 «Строк дії Договору» Договору, пунктами 11.2, 11.3 розділу 11 «Прикінцеві положення» Договору та відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди, без збільшення суми, визначеної в Договорі, продовжити строк дії Договору та змінити реквізити Сторін. Сума Договору після внесення змін - 917 400,00 грн, в т.ч. ПДВ 20 % - 152 900,00 грн. Кількість послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 394-ВРЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктами 11.3, 11.4 Договору та відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі (в редакції, що діяла до 19.04.2020), прийшли до згоди, без збільшення суми, визначеної в Договорі, продовжити строк дії Договору, тим самим внести зміни до нього. Сума Договору після внесення змін - 917 400,00 грн з ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 394-ВРЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі (в редакції, що діяла до 19.04.2020) дійшли згоди, без збільшення суми, визначеної в Договорі, продовжити строк дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 394-ВРЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 1.3, 11.3 та 11.4 Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір з 29.11.2021. (Сума Договору після внесення доповнень - 917 400,00 грн, в т.ч. ПДВ 20% - 152 900,00 грн.; кількість послуг після внесення змін - 1 послуга).
Номер договору про закупівлю: 394-ВРЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2019 — 29 листопада 2021
Сума оплати за договором: 782 085,00
UAH (в тому числі ПДВ 130 347,50 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до пункту 1.3, підпункту 6.2.3, пунктів 11.3 та 11.4 Договору.