Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання та матеріали сонячної електростанції "Сонечко-1" для ВП ЗАЕС
Equipment and supplies for the solar power plant «Sonechko-1» for the SS «ZNPP»
Очікувана вартість
270 524 147,34 UAH
UA-2019-04-17-000447-a 5d6563b323e64da788b6a0260ee84bde
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курдельчук Сніжана Володимирівна

+38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Курдельчук Сніжана Володимирівна
+38-044-206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Тихонов
(06139) 5-57-55
uptk37670@mgw.npp.zp.ua
Зубков Дмитро Михайлович,
(044) 201-09-62
d.zubkov@ak.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Kurdelchuk Snezhana
+38-044-206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Тихонов
(06139) 5-57-55
uptk37670@mgw.npp.zp.ua
Зубков Дмитро Михайлович,
(044) 201-09-62
d.zubkov@ak.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:34
Очікувана вартість: 270 524 147,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270 524,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2705241.47 UAH
Publication date: 17 квітня 2019 10:37
Enquiries until: 15 листопада 2019 11:00
Complaints submission until: до 21 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 листопада 2019 11:00

Information

Estimated total value: 270 524 147 UAH including VAT
Minimal lowering step: 270 524 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання та матеріали сонячної електростанції "Сонечко-1" для ВП ЗАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09330000-1 — Сонячна енергія

Equipment and supplies for the solar power plant «Sonechko-1» for the SS «ZNPP»
CPV: 09330000-1
Період постачання: з 01 листопада 2019 по 30 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю першого етапу (ВК1), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію Пiсляоплата 150 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 16:17
6249 -ТД -11.doc
16 жовтня 2019 16:17
6249-перелік ЗТД - 11.doc
10 вересня 2019 13:47
6249-перелік ЗТД - 10.doc
06 серпня 2019 14:48
6249-перелік ЗТД-9.doc
23 липня 2019 12:28
6249-перелік ЗТД-8.doc
09 липня 2019 14:06
6249-перелік ЗТД-7.doc
02 липня 2019 12:09
6249-перелік ЗТД-6.doc
13 червня 2019 14:16
6249-перелік ЗТД-5.doc
04 червня 2019 11:49
6249-перелік ЗТД-4.doc
30 травня 2019 16:55
6249-перелік ЗТД-3.doc
21 травня 2019 13:32
Додаток №3 до ТД.tif
21 травня 2019 13:32
6249-перелік ЗТД-2.doc
14 травня 2019 11:21
6249-перелік ЗТД-1.doc
17 квітня 2019 10:34
Додаток 4 - ТВ.pdf
17 квітня 2019 10:34
Додаток 6 - митні платежі.docx
17 квітня 2019 10:34
Додаток 5 - досвід виконання.docx
17 квітня 2019 10:34
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
17 квітня 2019 10:34
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
17 квітня 2019 10:34
6249 - Витяг.pdf
16 жовтня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 16:17
6249 -ТД -11.doc
16 жовтня 2019 14:10
6249 -ТД -11.doc
10 вересня 2019 13:47
6249 -ТД -10.doc
06 серпня 2019 14:48
6249 -ТД -9.doc
23 липня 2019 12:28
6249 -ТД -8.doc
09 липня 2019 14:06
6249 -ТД -7.doc
02 липня 2019 12:09
6249 -ТД -6.doc
13 червня 2019 14:16
6249 -ТД -5.doc
04 червня 2019 11:49
6249 -ТД -4.doc
30 травня 2019 16:55
6249 -ТД -3.doc
21 травня 2019 13:32
6249 -ТД -2.doc
14 травня 2019 11:21
6249 -ТД -1.doc
17 квітня 2019 10:34
6249 -ТД.doc
16 жовтня 2019 16:17
6249-перелік ЗТД - 11.doc
16 жовтня 2019 14:10
6249-перелік ЗТД - 11.doc
10 вересня 2019 13:47
6249-перелік ЗТД - 10.doc
06 серпня 2019 14:48
6249-перелік ЗТД-9.doc
23 липня 2019 12:28
6249-перелік ЗТД-8.doc
09 липня 2019 14:06
6249-перелік ЗТД-7.doc
02 липня 2019 12:09
6249-перелік ЗТД-6.doc
13 червня 2019 14:16
6249-перелік ЗТД-5.doc
04 червня 2019 11:49
6249-перелік ЗТД-4.doc
30 травня 2019 16:55
6249-перелік ЗТД-3.doc
21 травня 2019 13:32
Додаток №3 до ТД.tif
17 квітня 2019 10:34
Додаток 3 - проект договору.pdf
21 травня 2019 13:32
6249-перелік ЗТД-2.doc
14 травня 2019 11:21
6249-перелік ЗТД-1.doc
17 квітня 2019 10:34
Додаток 4 - ТВ.pdf
17 квітня 2019 10:34
Додаток 6 - митні платежі.docx
17 квітня 2019 10:34
Додаток 5 - досвід виконання.docx
17 квітня 2019 10:34
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
17 квітня 2019 10:34
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
17 квітня 2019 10:34
6249 - Витяг.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2019 17:24
Дата відповіді: 25 квітня 2019 16:03
1. У п.2 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено «Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком..», разом з тим визначено «…зі строком дії забезпечення тендерної пропозиції 120 календарних днів з кінцевого строку подання тендерної пропозиції». Питання: з якого дня враховувати 120 днів? Дня видачі гарантії або закінчення подання пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь надана Дирекцією з фінансів та бюджетування
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 календарних днів з кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2019 17:25
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:20
2. У п.4 Розділу VI тендерної документації зазначено «Інформація про імпортну складову та її відсоток має бути зазначена в «Тендерній пропозиції (ціновій)». Питання: Який відсоток імпортної складової допускається або рекомендується стосовно усього обладнання? У випадку учасника-нерезидента весь товар - це імпортна складова, що необхідно зазначити у тендерній пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Тендерною документацією, а саме п.4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» чітко визначене поняття імпортної складової та умови включення її в договір.
Дана умова актуальна лише для учасників резидентів України.
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2019 17:27
Дата відповіді: 11 травня 2019 13:48
3. Згідно п.2.2 проекту договору «покупець має право провести оцінку відповідності Продукції вимогам п. 2.1 Договору, на заводі-виробнику (у тому числі, на етапах виробництва)» Питання: які передбачено функції постачальника у цьому процесі? за чий рахунок буде відбуватися оплата відрядження? Чи планується відрядження у разі виробника-нерезидента, за чий рахунок буде здійснюватися оплата відрядження?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Внесення змін не доцільно.
Функції постачальника при проведенні оцінки відповідності продукції регламентуються нормативними документами Компанії: СОУ НАЕК 012; СОУ НАЕК 024; СОУ НАЕК 039; СОУ НАЕК 045; СОУ НАЕК 081, які розміщено на корпоративному сайті Компанії (http://www.energoatom.kiev.ua/ua/zakupivli-18/prozoro-178 ).
Відрядження фахівців ДП «НАЕК «Енергоатом» для оцінки відповідності продукції здійснюється за рахунок ДП «НАЕК «Енергоатом».
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2019 17:29
Дата відповіді: 11 травня 2019 13:49
4. У п.6.2.1 проекту договору передбачено, що Покупець має право «Контролювати поставку Продукції (включаючи її виробництво) в порядку та у строки, встановлені Договором». У проекті договору ця інформація відсутня Питання: яким договором? Чи готовий Покупець до відрядження за кордон? За чий рахунок відрядження?
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Внесення змін не доцільно.
Усі питання щодо контролю постачання мають регулюватися договором на постачання, який буде укладено за результатом торгів.
Відрядження фахівців ДП «НАЕК «Енергоатом» для оцінки відповідності продукції здійснюється за рахунок ДП «НАЕК «Енергоатом».
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2019 17:30
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:22
5. У п.6.2.2 проекту договору визначено, що Покупець має право «Зменшувати обсяги закупівлі та загальну суму Договору залежно від реального фінансування» Питання: Який механізм внесення таких змін? У які терміни можливо внесення змін? На якому етапі виконання договору? У який термін передбачено попередження постачальника про внесення таких змін?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію в установленому порядку.
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2019 17:31
Дата відповіді: 11 травня 2019 13:52
6. п.6.3.8 проекту договору передбачено, що Постачальник зобов’язаний «Забезпечити проведення приймальних, приймально-здавальних випробувань на майданчику заводу-виробнику Продукції за участю представників Кінцевого споживача» Питання: Чи готовий Покупець до відрядження за кордон? За чий рахунок здійснюватиметься оплата відрядження?
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Внесення змін не доцільно.
Відрядження фахівців ДП «НАЕК «Енергоатом» для оцінки відповідності продукції та / або проведення приймально-здавальних випробувань здійснюється за рахунок ДП «НАЕК «Енергоатом».
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2019 17:32
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:24
7. Розділ VII проекту договору «Відповідальність сторін» не містить жодного пункту про відповідальність Покупця. Прохання внести зміни та передбачити відповідальність Покупця також
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Беручи до уваги, що проект договору складений у повній відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», Господарського кодексу України , а також наявної багаторічної практики державного підприємства, внесення змін до нього не є можливим. Звертаємо увагу, що положення проекту вказаного договору не є дискримінаційними та не порушує Ваші права, як учасника.
Стосовно тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2019 17:33
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:25
8. Згідно п. 4.4 Розділу 1 тендерної документації строк поставки товарів визначено з 01.11.2019 по 30.11.2019. Обсяг повного обсягу товару досить великий, не можливо здійснити постачання всього обсягу товару одночасно. Питання: Чи передбачає замовник постачання товару партіями? Чи будуть підготовлені до постачання товару партіями складські приміщення? До яких партій та інтервалів постачання готовий замовник та може орієнтуватися постачальник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Пунктом 5.1. проекту договору (Додаток 3 до ТД) допускається дострокова поставка Продукції та поставка Продукції партіями, за умови погодження її Покупцем.
Визначення обсягу партії поставки та терміни можуть бути узгоджені на стадії виконання договору.
Уточнення інформації
Дата подання: 24 квітня 2019 15:51
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:27
У п. 2 Розділу V тендерної документації передбачено оплата товару протягом 150-ти робочих днів. Питання: Чи можливе корегування вимог стосовно розрахунків, а саме: - чи можливо зменшення терміну? - чи можливо здійснення поетапної оплати після постачання кожної партії товару?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Терміни оплати за поставлений товар встановлені в тендерній документації визначені з врахуванням наявного фінансування.
За погодженням з Покупцем, допускається дострокова поставка Продукції та поставка Продукції партіями.
Тендерною документацією передбачена оплата:
якщо учасник є резидентом
- за умови підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
якщо учасник не є резидентом
- за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю першого етапу (ВК1), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.
Уиочнення інформації
Дата подання: 24 квітня 2019 15:52
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:28
Згідно п.4 Розділу VІ ТД передбачено можливість включення додаткових умов. Питання: Який механізм внесення змін? На якому етапі? З чиєї ініціативи можливо внесення змін?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Умови договору можуть бути уточнені замовником під час його укладання в частині технічних вимог до продукції, що закуповується, умовам постачання з урахуванням їх особливостей з ініціативи сторін договору.
Уточнення інформації
Дата подання: 24 квітня 2019 15:54
Дата відповіді: 16 травня 2019 09:10
У п.5.15 проекту договору зазначено «На вимогу Покупця Постачальник зобов’язаний надати Акт звірки розрахунків за Договором станом на визначену Покупцем дату». Питання: коли та як буде визначено цю дату?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Акт звірки розрахунків оформлюється при необхідності. Як приклад проведення інвентаризації. На даній стадії проведення торгів визначити конкретну дату неможливо.
Уточнення інформації
Дата подання: 24 квітня 2019 15:59
Дата відповіді: 16 травня 2019 09:14
У тендерній документації надається можливість постачання аналогового обладнання. Питання: Чи є можливість завантажити у систему прект станції для підбору аналогового обладнання (не має: конструктивних розмірів, несучих систем, параметрів обладнання та інше)?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Тендерною документацією надається можливість постачання аналогічного обладнання для сонячної електростанції «Сонечко-1» але наголошуємо, що під словом аналог, слід вважати, що обладнання яке планується до постачання повинно мати характеристики не гірші ніж вказано в тендерній документації.
Стосовно можливості завантаження проектної документації повідомляємо, що закупівля обладнання здійснюється згідно затвердженої у встановленому порядку версії проекту «П» в якій визначені основні технічні параметри обладнання сонячної електростанції, але дана проектна документація не передбачає максимальну деталізацію з конструктивними розмірами обладнання та несучих систем. Тому деталізація буде визначена наступною робочою версією проекту стадії «Р». В системі прозоро розміщено цілком достатньо технічної інформації на підставі якої можливо виконати, як аналіз всієї будуємої сонячної електростанції, так і виконати підбір аналогів обладнання.
За бажанням можливо ознайомитись з проектною документацією в технічному архіві УКБ ВП ЗАЕС за адресою Запорізька обл., м. Енергодар , вул. Промислова 120.
Однолінійна електрична схема об'єкта
Дата подання: 25 квітня 2019 14:37
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:31
Для визначення загальної вартості поставки обладнання та матеріалів просимо надіслати у наш адрес однолінійну електричну схему СОНЯЧНОЇ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ "СОНЕЧКО-1".
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
На ваш запит щодо однолінійної схеми для визначення загальної вартості обладнання та матеріалів повідомляємо наступне.
Загальна вартість поставки обладнання сонячної електростанції та матеріалів вже визначена та оприлюднена у системі прозоро. Вважаємо питання не коректним.
Умови фінансування
Дата подання: 06 травня 2019 17:40
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:16
Умови фінансування проекту не відповідають стандартним комерційним ризикам Постачальника, тому можуть збільшувати вартість договору на суми користування залученими інвестиціями або кредитами та можуть бути дискримінаційними до фактичних Постачальників, які розраховують свої фінансові витрати пропорційно доходам проекту без залучення інвестицій або кредитів. Чи можливо у договорі передбачити поставку (також приймання та оплату) обладнання частинами? Також, чи можливо передбачити у договорі аванс у сумі 30% після підписання договору, та оплату решти ціни обладнання протягом не більш ніж 30 днів з дати поставки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Строки поставки
Дата подання: 06 травня 2019 17:43
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:17
Стислі строки поставки прив’язані до конкретної дати, та не враховують час, який витрачається на тендер та укладання договору. Така умова може бути дискримінаційною до постачальників, які розраховують дійсні строки постачання обладнання виходячи з строків постачання комплектуючих та строків виготовлення такого обладнання. Враховуючи середні строки поставки комплектуючих у 6 місяців, Чи можливо в договорі зазначити строк постачання обладнання не менш ніж 7 місяців з дати авансу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Зменшення обсягів договору
Дата подання: 06 травня 2019 17:43
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:33
Відповідно до п.1.6., п.6.2.2. договору, Замовник має право зменшити обсяги договору. Як бути у такому випадку Постачальнику, який вже замовив обладнання або комплектуючі на весь обсяг договору? Чи можливо зазначити в договорі :попередження про таке зменшення не менш ніж за 60 днів та обов’язкову умову оплати замовленого обладнання та комплектуючих, а також виконаних робіт по виготовленню обладнання на дату зменшення обсягів Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): відповідні зміни до проекту договору будуть внесені в установленому порядку.
Прострочення поставки
Дата подання: 06 травня 2019 17:44
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:37
Відповідно до п.6.2.3. договору, Замовник має право відмовитись від договору у зв’язку із простроченням Постачальника. Така відмова може бути підставою для виникнення безпідставних збитків Підрядника, у випадку прострочення поставки будь-якого обладнання, яке можливо за вини постачальника Підрядника. Чи можливо внести в договір зміни, щодо можливості відмови Замовника від договору тільки у випадку прострочення поставки суттєвого обсягу обладнання у розмірі не менш ніж 90%, та відмови Постачальника від постачання простроченого обладнання в строки, що необхідні Замовнику? Також внести доповнення, що відмова Замовника від договору можлива виключно на умовах фактичної оплати всього поставленого, або замовленого Постачальником обладнання та/або робіт з виготовлення обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Беручи до уваги, що проект договору складений у повній відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», Господарського кодексу України , а також наявної багаторічної практики державного підприємства, внесення змін до нього не є можливим.
Звертаємо увагу, що положення проекту вказаного договору не є дискримінаційними та не порушує Ваші права, як учасника.
Усунення недоліків
Дата подання: 06 травня 2019 17:46
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:39
Відповідно до п.6.3.5. договору, будь-які недоліки повинні біти усунуті протягом 20 днів. Така критична умова може бути дискримінаційною до постачальників, що розраховують об’єктивні строк усунення недоліків, у тому числі відповідно до строків поставки комплектуючих. Така умова може спровокувати залучення до тендеру лише осіб, що не виконували фактичні розрахунки строків поставки та не мають фактичних намірів виконувати договір. Чи можливо включити в договір умову, що причина виявлених недоліків визначається сторонами у Акті про виявлення недоліків, обладнання на заміну використовується із ЗІПу (що і є його призначенням), Постачальник у свою чергу зобов’язується допоставити витрачене з ЗІП обладнання безкоштовно, та у випадку якщо обладнання або комплектуючі із недоліками не містяться у ЗІП, то строк усунення недоліків не може бути менше ніж строк поставки такого обладнання, комплектуючої збільшений на 20 днів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Запитання враховане Замовником. Відповідні зміни до проекту договору будуть внесені у встановленому порядку.
Усунення недоліків
Дата подання: 06 травня 2019 17:47
Дата відповіді: 15 травня 2019 17:40
П.7.3. передбачає відповідальність за недоліки, яка може поставити під загрозу комерційну доцільність всього проекту для Постачальника. Чи можливо внести в договір зміни щодо застосування відповідальності за недоліки виключно у випадку безпідставної відмови Постачальника від усунення недоліків.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Беручи до уваги, що проект договору складений у повній відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», Господарського кодексу України , а також наявної багаторічної практики державного підприємства, внесення змін до нього не є можливим.
Звертаємо увагу, що положення проекту вказаного договору не є дискримінаційними та не порушує Ваші права, як учасника.
Досвід постачальника
Дата подання: 06 травня 2019 17:48
Дата відповіді: 11 травня 2019 13:44
Відповідно до розділу 5, Технічних вимог встановлені вимоги до Постачальника щодо обов’язкового досвіду виконання поставки всіх позицій обладнання. Такі вимоги можуть бути дискримінаційними до постачальників, які мають всі можливості виготовлення та поставки всіх позицій, але не мали можливості у минулому бути постачальником будь-якої із позицій обладнання за договором. Така умова може бути суттєвою загрозою об’єктивності комерційних пропозицій. Відповідно до ст.16 Закону про Державні закупівлі, кваліфікаційними критеріями до постачальників також можуть бути «наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Чи можливо передбачити в вимогах до Постачальника позитивний досвід в якості виконавця поставки не всіх позицій обладнання за договором, а наприклад не менш ніж двох позицій обладнання з п.1.1. – п.1.4. таблиці п.3.1. Технічних вимог? Також чи можливо додатково передбачити у якості кваліфікаційних вимог наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, або наявність залучених технологій щодо виробництва обладнання тощо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь надана виконавчою дирекцією з виробництва
Внесення змін не доцільно.
У документі ТВтаУП, розділ 5 вимоги щодо підтвердження постачання всіх позицій обладнання не містяться.
Не заперечуємо, якщо учасник торгів надасть не лише один договір щодо виконання аналогічних робіт та підтвердження виготовлення складових елементів для СЕС згідно з таблицею 3.1.
Кваліфікаційні критерії визначені у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і не можуть бути розширені замовником.
Кількість фотоелектричних модулів
Дата подання: 23 травня 2019 18:56
Дата відповіді: 30 травня 2019 16:59
Відповідно до вимог п. 3.1 «Комплектність поставки продукції» додатку ТВ до ДКТ вказано конкретну кількість ТМЦ (фотоелектричні модулі та мережеві інвертори), які має бути поставлено по даному проекту. Зокрема, вказано потужність фотомодулів – 315 Вт та їх конкретну кількість (48960 шт). На сьогоднішній день, на ринку України, доступні і інші, більш ефективні модулі, з кращими характеристиками потужності (325, 340 Вт тощо). Відповідно, для забезпечення проектної потужності ФЕС, таких модулів має бути використано у меншій кількості. Питання полягає в оцінці тендерної пропозиції Замовником: - чи буде прийнято до розгляду пропозицію учасника торгів з іншою кількістю фотоелектричних модулів, але сумарна потужність яких відповідатиме вимогам технічного завдання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь надана виковчою дирекцією з виробництва:
Внесення змін не доцільно.
Згідно з приміткою до розділу 3 ТВтаУП: «Усі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Характеристики повинні відповідати, бути не гіршими, або бути кращими за показники, наведені у даних ТВтаУП.»
Питання альтернативної пропозиції та альтернативного проекту викладено у роз’ясненні до вимоги UA-2019-04-17-000447-a.a2:
«У разі, якщо учасником торгів буде надано альтернативну пропозицію з іншою конфігурацією обладнання, Замовником ця пропозиція відхилятися не буде, але буде оцінюватися на предмет відповідності до виконання функції згідно з ТВтаУП та технічною документацією.
У разі, якщо буде запропоновано учасником торгів альтернативний проект з використанням обладнання українського виробництва, Замовник врахує це при погодженні документів на підключення до мережі та введенні в експлуатацію».
Вимога щодо У1
Дата подання: 24 травня 2019 09:54
Дата відповіді: 02 липня 2019 12:11
Просимо розглянути питання внесення змін до пункту 6 Технічних Вимог, а саме: «У разі виготовлення обладнання резидентом, інвертори повинні мати сертифікат походження У1». Відповідно до вимог статті 9.2 Закону України "Про альтернативні джерела енергії", при дотриманні рівня використання обладнання українського виробництва, встановлюється рівень надбавки до "зеленого" тарифу. Якщо LC об’єкта ≥ 30 %, надбавка за дотримання рівня використання обладнання українського виробництва (підтверджується сертифікатом У1) до "зеленого" тарифу встановлюється на рівні 5 %. Відповідно, просимо викласти даний пункт у наступній редакції: Інверторне обладнання повинно мати сертифікат походження У1 у відповідності до статті 9.2 Закону України "Про альтернативні джерела енергії".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни до ТД внесені в установленому порядку
Вимога У1
Дата подання: 04 червня 2019 18:08
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:17
Доброго дня! Повторно звертаємось із проханням щодо питання внесення змін до пункту 6 Технічних Вимог, а саме: "Інверторне обладнання повинно мати сертифікат походження У1 у відповідності до статті 9.2 Закону України "Про альтернативні джерела енергії"". Виконання даної вимоги дозволить значно (на 5%) покращити фінансову модель та окупність СЕС. Зокрема, вартість генерації буде збільшено на орієнтовно 4,45 млн. грн на рік, за умови отримання тарифу, що діє до кінця 2019 року. На сьогоднішній день, в Україні реалізовано та реалізується більше 1ГВт потужностей СЕС з використанням частки LC, стосовно інверторного обладнання вітчизняного виробництва. Дана вимога, на наш погляд, не являється дискримінаційною, так як подібне обладнання (походження якого підтверджується сертифікатом У1) виробляється серійно декількома вітчизняними підприємствами. Також, просимо звернути Вашу увагу, на те, що використання трансформаторів у виконанні Екодизайн (у відповідності до "Технічного регламенту щодо вимог до екодизайну для малих, середніх та великих силових трансформаторів", постанова КМУ №152 від 27.02.2019), з вищою напругою 35 кВ та безпосередньою видачею потужності на КРПЗ-35 кВ від КТП, за попередніми підрахунками, дасть змогу економити до 2,6 млн. грн на рік тільки на втратах на трансформацію ("Зелений тариф" та курс EUR - станом на 31.05.2019).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Строки виконання договору
Дата подання: 09 липня 2019 19:21
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:17
На сьогоднішній день наша компанія має відповідний досвід реалізації подібних проектів «під ключ», включаючи постачання первинного обладнання, його монтаж, пусконалагоджувальні роботи. Виходячи з досвіду реалізації подібних проектів, цикл постачання первинного обладнання, як правило, становить близько 8 місяців від моменту розміщення замовлення (підписання договору поставки). Тому, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині строків виконання договору (а саме - строків постачання обладнання)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Стосовно умов тендеру
Дата подання: 10 липня 2019 11:21
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:17
Розглянувши проектні рішення та специфікацію закупівлі щодо побудови СЕС «Сонечко-1» на території ВП ЗАЕС, та врахувавши рішення щодо побудови станції з отриманням надбавки до «зеленого» тарифу за дотримання рівня використання обладнання українського виробництва ми, як виробники обладнання для ФЕС, що відповідає вимогам щодо отримання надбавки, рекомендуємо наступні рішення: 1) Розділити закупівлю обладнання для будівництва ФЕС на два лоти, та виокремити закупівлю фотомодулів окремим лотом, оскільки згідно законопроекту №9260, з 01 липня 2019 року звільняється від оподаткування податком на додану вартість обладнання для побудови сонячних і вітрових електростанцій. Це означає, що у випадку прямого контракту з виробником фотомодулів є можливість не сплачувати 20% ПДВ, та відповідно означає економію орієнтовно на рівні 900 000 USD в даному проекті. Також при закупівлі рекомендуємо встановлення більш потужних, сучасних моделей фотомодулів, оскільки запропоновані до встановлення фотомодулі Risen RSM60-6-315M на сьогоднішній день вже є моделлю старого зразкаю На теперішній час в тому ж розмірі іншими виробниками вже виробляються фотомодулі номінальною потужністю 320-325 Вт. Рекомендуються до використання фотомодулі потужністю 370-375 Вт більшого розміру, оскільки використання фотомодулів більшої одиничної потужності дозволить встановити задану потужність використовуючи меншу кількість ФЕМ, що відповідно означає менші витрати на систему кріплень фотомодулів та кабельно-провідникову продукцію Використання фотомодулів більшої потужності дозволить на тій же площі встановити на 245-1200 кВтпік більшу потужність. Навіть використання фотомодулів на 5 Вт більшої одиничної потужності ніж в попередній специфікації закупівлі означає додаткову генерацію понад 350 000 кВт*год/рік, і відповідно додатковий прибуток понад 40000 EUR/рік. 2) Відмовитись від використання схеми видачі потужності з подвійним перетворенням 0,4/6 та 6/35 кВт. Встановити КПТБ інверторні, які відразу включають в себе інверторне обладнання, силовий трансформатор 0,4/35 кВ та захисне обладнання. Це дозволить відмовитись від встановлення наступної кількості силових трансформаторів: - 2 шт/ 1,6 МВА / 0,4/6 кВ; - 10 шт/ 1,0 МВА / 0,4/6 кВ; - 1 шт / 0,4 МВА / 0,4/6 кВ; - 2 шт / 10,0 МВА / 35/6 кВ. Відмова від використання вказаного обладнання та заміна його на КТПБ інверторні означає скорочення наступних витрат: - Витрати на улаштування – понад 20 млн гривень; - Додаткові втрати холостого ходу трансформаторів – при ставці «зеленого» тарифу для наземних ФЕС 0,15 EUR/кВт∙год, економія складе близько 2,5 млн гривень на рік. - Зменшення втрат в кабельних лініях за рахунок підвищення напруги кабельних ліній з 6 до 35 кВ, та скорочення довжини ліній 0,4 кВ. 3) Встановити накопичувачі електроенергії (battery energy storage system), оскільки відповідно до розділу 4.7 та 4.8, Правил ринку електричної енергії об’єктам ВДЕ необхідно подавати прогноз на генерацію на добу вперед. Це означає, що у подальшому будуть вводитись штрафні санкції при недотриманні рівня генерації. Встановлення накопичувачів (акумуляторів) електроенергії дозволить уникнути штрафних санкцій за неотримання балансу генерації та забезпечить можливість підтримки якості електроенергії. Основні функції накопичувачів електроенергії в ФЕС: - згладжування піків споживання; - забезпечення рівномірної видачі електроенергії, зміщення часу видачі енергії; - керування генерацією активної та реактивної потужності; - згладжування профілю генерації станції, що пов’язана з погодними умовами та ін.; - забезпечення необхідного заданого рівню генерації електроенергії; - забезпечення регулювання рівнів частоти та напруги. 4) Також, просимо розглянути можливість 100%-го подільного непідтвердженого акредитиву відповідно до вимог інструкції №600 (Уніфіковані правила та звичаї для документарних акредитивів (Uniform Customs and Practice for Documentary Credits (UCP)) щодо умов оплати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Розгорнути всі запитання: 25 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-17-000447-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР РЕМСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:34664288
Дата подання: 03 травня 2019 17:36
щодо дискримінації учасників
У зв’язку з тим, що закупівля обладнання проводиться на значну суму, а постачальниками будуть іноземні виробники, необхідно передбачити авансовий платіж за даною закупівлею, без цього можлива відсутність конкуренції – що може вважатися дискримінацією.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2019 17:04
Інформуємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон) інформація про закупівлі оприлюднюється через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону – фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Ваше звернення по суті не містить запиту надати роз’яснення щодо тендерної документації/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та не відповідає вимогам ч. 1 ст. 23 Закону.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зазначені замовником в тендерній документації умови розрахунків не є дискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000447-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С-ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:34944005
Дата подання: 06 травня 2019 17:39
Щодо внесення змін до ТВ 00.КБ.ТТ.324-19
Додаток 4 до тендерної документації - Технічні Вимоги 00.КБ.ТТ.324-19 (надалі – ТВ) – містить інформацію щодо предмету закупівлі, яка, на нашу думку, суперечить діючим державним та галузевим стандартам України, а технічне рішення, описане в ТВ, має ряд недоліків, критичних для таких проектів.
А саме: використання мережевих інверторів потужністю 60кВт (Таблиця 3.1, п. 1.2) в проектах СЕС загальною потужністю більше 1МВА є недоцільним технічно та економічно:
1. Загальна кількість мережевих інверторів у проекті – 340 шт. (Таблиця 3.1, п. 1.2). Кількість промислових інверторів потужністю 1МВА для цього проекту орієнтовно становитиме 14 шт. Використання у проекті КТП 0,4/6кВ потужністю 0,4-1,6 МВА замість КТП 0,4/35кВ потужністю 2МВА призводить до збільшення їх кількості – 13 шт. замість 7шт. Таким чином, в обраному рішенні значно підвищується кількість трудовитрат на етапі будівництва, та на технічне обслуговування і ремонт СЕС під час експлуатації.
2. Складність синхронізації великої кількості інверторів призводить до ускладнення схеми – вказане в ТВ використання КТП 0,4/6кВ і підвищувальної КТП 6/35кВ, використання КТП (та трансформаторів) трьох різних номіналів потужності – 1,6МВА, 1МВА та 0,4МВА.
Таким чином, порушується один з ключових принципів дотримання рівня надійності при проектуванні: уніфікація та сумісність обладнання.
3. Використання у проекті КТП 0,4/6кВ потужністю 0,4-1,6 МВА замість КТП 0,4/35кВ призводить до необхідності використання в зоні приєднання до мережі однієї КТП 6/35кВ значної потужності (10000кВА). Таким чином, утворюється критична точка відмови, значно ускладнюється обслуговування та ремонт, збільшується ризик економічних втрат під час простою обладнання.
4. ТВ передбачає можливість постачання інверторів не українського виробництва - від виробника-нерезидента через офіційного представника чи ділера (розділ 6 ТВ). Разом із використанням фотомодулів іноземного виробництва це, згідно Статті 92 Закону України «Про джерела альтернативної енергії», унеможливлює отримання Замовником надбавки до зеленого тарифу. Таким чином, використання інверторів іноземного виробника погіршує економічну модель проекту у розмірі 5%-10% надбавки до тарифу.

Таким чином, викладене в ТВ технічне рішення:
1. Не враховує забезпечення стійкості роботи енергосистем та організацію ремонтно-експлуатаційного обслуговування мереж, що суперечить вимогам СОУ-Н ЕЕ 40.1-00100227-101-2014 «Норми технологічного проектування енергетичних систем і електричних мереж 35 кВ і вище» (п.п. 4.1. та 4.6).
2. Базується на комплектних підстанціях, на яких передбачається зв’язок між мережами різного рівня напруг, що суперечить вимогам п.9.2 вищевказаного СОУ-Н ЕЕ 40.1-00100227-101-2014.
3. Передбачає надлишкові фінансові втрати впродовж строку служби.
4. Допускає таку поставку, при якій Замовник втрачає можливість отримати надбавку до «зеленого тарифу», що разом значно знижує економічну ефективність проекту та суперечить вимогам Статті 3. «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі»

З огляду на вищевказане, просимо вас переглянути технічні рішення, викладені в Технічних Вимогах на закупівлю UA-2019-04-17-000447-a, та керуючись ст.ст. 5.20 і 5.21 СОУ НАЕК 005:2016 «Управління закупівлями продукції», внести до Технічних Вимог відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2019 13:57
Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Вимогу не задоволено.
Наведений документ ТВтаУП складено відповідно до СОУ НАЕК 005:2016 «Управління закупівлями. Технічні вимоги та умови постачання продукції для АЕС. Правила розроблення, оформлення та поводження. Вимоги до змісту» на підставі затвердженої у встановленому порядку проектної документації.
Проектно-кошторисну документацію (ПКД) розроблено відповідно до вимог чинних законів України, нормативних документів (ДБН, ПУЕ, СОУ) на підставі необхідних техніко-економічних розрахунків та отримано заключення Державної експертизи (Експертний звіт № 08-0049-1-18 від 02.05.2018). Проект затверджений Наказом Міненерговугілля від 03.09.2018 № 456.
У разі, якщо учасником торгів буде надано альтернативну пропозицію з іншою конфігурацією обладнання, Замовником ця пропозиція відхилятися не буде, але буде оцінюватися на предмет відповідності до виконання функції згідно з ТВтаУП та технічною документацією.
У разі, якщо буде запропоновано учасником торгів альтернативний проект з використанням обладнання українського виробництва, Замовник врахує це при погодженні документів на підключення до мережі та введенні в експлуатацію.
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000447-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 22 травня 2019 15:30
Стосовно дискримінаційних умов
21.05.2019 р. Замовником були внесені зміни в перший абзац пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: доповнили маркером: «- листи–відгуки, що підтверджують позитивний досвід учасника як виконавця аналогічних договорів на поставку обладнання систем; листи – відгуки повинні бути від організацій, які експлуатують сонячні електростанції (не менше двох)». Дані зміни свідчать про дискримінаційні умови які значно звужують коло потенційних учасників. З метою недопущення дискримінації учасників вимагаємо викласти маркер першого абзацу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в наступній редакції: «- листи–відгуки, що підтверджують позитивний досвід учасника або виробника як виконавця аналогічних договорів на поставку електротехнічного обладнання; листи – відгуки повинні бути від організацій, які експлуатують сонячні електростанції (не менше двох)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 травня 2019 17:50
Відповідь надана виконавчою дирекцією з виробництва.
Заміна формулювання «аналогічних договорів на поставку обладнання систем» на словосполучення «електротехнічне обладнання» не допускається з причини більш широкого тлумачення останнього.
В частині пропозиції додати словосполучення «або виробника» будуть внесені зміни в тендерну документацію у встановленому порядку.
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000447-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 19 червня 2019 11:24
Стосовно термінів поставки
Згідно Тендерної документації термін постачання обладнання встановлений з 01.11.2019 по 30.11.2019. Вважаємо цей термін поставки нереальним з огляду на наступне:
- термін виробництва трансформаторів та трансформаторних підстанцій складає близько 11 місяців.
- в зв’язку з тривалою тендерною процедурою договір на закупівлю з переможцем може буде укладений не раніше середини вересня 2019 року, а в разі можливого оскарження процедури - не раніше середини жовтня 2019 р.
В зв’язку з цим вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині терміну поставки обладнання, а саме - встановити термін поставки обладнання 11 місяців з моменту укладання договору на постачання
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 11:00
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000447-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 24 червня 2019 16:25
Стосовно технічних вимог
Згідно Технічні вимоги 00.КБ.ТТ.324-19 (Додаток 4 до ТД) п.6.1.
Технічні вимоги до фотомодулів пп.11 "Максимальна напруга системи" 1500В
постійного струму, а в п.6.2 Технічні вимоги до інверторів пп.2 "Діапазон
напруги роботи МРРТ" 200В-1000В, пп.12 "робочий діапазон МРРТ" від 200В
до 1000В.
Просимо привести у відповідність Технічні вимоги 00.КБ.ТТ.324-19 (Додаток 4 до ТД) п.6.1.
Технічні вимоги до фотомодулів пп.11 "Максимальна напруга системи"
встановити 1000 В постійного струму
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 14:02
У разі виробничої доцільності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000447-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 05 липня 2019 09:45
Стосовно комплектної трансформаторної підстанції - інверторної
Згідно ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 09330000-1 Сонячна енергія
(Обладнання та матеріали сонячної електростанції «Сонечко-1» для ВП ЗАЕС) для ДП «НАЕК «Енергоатом»
за процедурою – відкриті торги п.6 Інформація про технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі абз.2 "Вимога другого абзацу розділу 6 ТВтаУП (додаток 4 до ТД) не застосовується.
З метою застосування надбавки за дотримання рівня використання обладнання українського виробництва відповідно до
Закону України «Про альтернативні джерела енергії» комплектна трансформаторна підстанція – інверторна повинна
бути українського виробництва.".
В ТВтаУП (додаток 4 до ТД) відсутня інформація щодо комплектна
трансформаторна підстанція – інверторна. В ТВтаУП (додаток 4 до
ТД) вказана комплектна трансформаторна підстанція. Просимо
надати розяснення щодо комплектної
трансформаторної підстанції – інверторної
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 11:00
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000447-a.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 05 липня 2019 09:58
Невідповідності в технічних вимогах
Згідно Технічні вимоги 00.КБ.ТТ.324-19 (Додаток 4 до ТД) п.6.1.
Технічні вимоги до фотомодулів пп.11 "Максимальна напруга системи" 1500В
постійного струму, а в п.6.2 Технічні вимоги до інверторів пп.2 "Діапазон
напруги роботи МРРТ" 200В-1000В, пп.12 "робочий діапазон МРРТ" від 200В
до 1000В.
Вимагаємо від Замовника надати розяснення щодо невідповідності п.6.1.
Технічні вимоги до фотомодулів пп.11 "Максимальна напруга системи"
1500В постійного струму , а пп.2,пп.12 інвертори Діапазон
напруги роботи 1000В, та вимагаємо привести у відповідність Технічні вимоги 00.КБ.ТТ.324-19 (Додаток 4 до ТД)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 11:04
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000447-a.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 29 серпня 2019 15:28
Стосовно невідповідності Технічних вимог
Згідно Технічні вимоги 00.КБ.ТТ.324-19 (Додаток 4 до ТД) п.6.1. Технічні вимоги до фотомодулів пп.11 "Максимальна напруга системи" 1500В постійного струму, а в п.6.2 Технічні вимоги до інверторів пп.2 "Діапазон напруги роботи МРРТ" 200В-1000В, пп.12 "робочий діапазон МРРТ" від 200В до 1000В. Вимагаємо від Замовника надати розяснення щодо невідповідності п.6.1. Технічні вимоги до фотомодулів пп.11 "Максимальна напруга системи" 1500В постійного струму , а пп.2,пп.12 інвертори Діапазон напруги роботи 1000В, та вимагаємо внести зміни в Технічні вимоги 00.КБ.ТТ.324-19 (Додаток 4 до ТД)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2019 12:19
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 листопада 2019 11:25
Коментар щодо відміни: Відмінити торги відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (некоректно підготовлені технічні вимоги до тендерної документації).
Документи:
13 листопада 2019 11:25
Витяг з протоколу ТК від 12.11.2019.pdf