Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання)
Очікувана вартість
1 430 000,00 UAH
UA-2019-04-17-000393-c 1135feba4618460f876947c54560cffb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Бурковська

+380487228346 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Мирослава Бурковська
+380487228346
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 20:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 13:54
Початок аукціону: 03 травня 2019 13:54
Очікувана вартість: 1 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Комплект мультимедійного обладнання

Комплект мультимедійного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук; 15 планшетних комп'ютерів; 2 лотки для заряджання та зберігання планшетних комп'ютерів; багатофункціональний пристрій; документ-камера; маршрутизатор; точка доступу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська обл., м. Одеса, Старопортофранківська, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 17:21
Перелік змін 2.docx
25 квітня 2019 17:20
Нова редакція ТД.docx
23 квітня 2019 17:09
Перелік змін 1.docx
25 квітня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 17:21
Перелік змін 2.docx
25 квітня 2019 17:20
Нова редакція ТД.docx
23 квітня 2019 17:09
Нова редакція ТД.docx
17 квітня 2019 10:50
ТД.docx
23 квітня 2019 17:09
Перелік змін 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інтерактивна дошка
Дата подання: 20 квітня 2019 17:02
Дата відповіді: 23 квітня 2019 16:50
Чи допускаються до розгляду у якості еквіваленту інтерактивні дошки з сенсорними кнопками за умови що розмір інтерактивного проекційного зображення активної поверхні такої дошки – дорівнює 77” (195 см) або більше? Хочемо зазначити що зображення при цьому не накладається на клавіши а займає тільки робочу область.
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне.
Обладнання, що пропонується повинно відповідати всім вимогам тендерної документації. Сенсорні кнопки допускаються якщо одночасно будуть витримані вимоги до мінімального розміру інтерактивного проекційного зображення активної поверхні дошки, які вказані в тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-17-000393-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 20 квітня 2019 17:13
Програмне забезпечення
Програмне забезпечення (ПЗ) для створення інтерактивних слайдів, уроків, опорних конспектів повинно працювати під управлінням операційних систем Windows, або MacOS та повинно мати можливість передачі контенту одночасно на дошку та на будь-які учнівські пристрої (смартфони, ПК, планшетні ПК, Chromebooks, iPads), учні повинні мати можливість переглядати та взаємодіяти з контентом онлайн. При цьому планшети які купуються у рамках даної закупівлі мають програмне забезпечення - Android, версія не нижче 6.0. Яким чином програмне забезпечення призначене для роботи з Windows, або MacOS буде працювати на Android? Вимагаємо надати пояснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2019 16:56
Доброго дня! Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до затвердженого бюджету проекту-переможця Громадського бюджету м. Одеси під назвою «Освітня технологія майбутнього» (дана закупівля була оголошена з метою реалізації вказаного проекту) ПЗ для вчителя повинно працювати під управлінням операційних систем Windows, або MacOS, а учні використовуючи планшетні комп’ютери (на ОС Android) повинні мати можливість взаємодіяти з вже готовим інтерактивним навчальним контентом в такий спосіб і таким чином, як цього вимагає тендерна документація.
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000393-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 20 квітня 2019 17:14
Характеристики проектора
Шановний Замовник технічні характеристики проектора містять дискримінаційні вимоги які не дозволяють провести закупівлю з максимальною ефективністю та порушують ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо прибрати з технічних вимог параметр: "Ресурс одної лампи в проекторові в стандартному режимі найбільшої яскравості - не менше 6500 годин" так як є лише один виробник проекторів з ресурсом лампи 6500 годин у режимі найбільшої яскравості - InFocus, або встановити цей параметр на рівні 5000 годин.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2019 17:04
Доброго дня! Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне. Ресурс лампи є важливим параметром, тому що він зумовлює термін використання проектора. Проте, нами було враховано Ваше зауваження та внесено відповідні зміни, які дозволять ширшому колові учасників запропонувати своє обладнання. Вказані нами технічні характеристики характерні проекторам таких торгівельних марок як Optoma та InFocus. В документації вказані мінімальні технічні характеристики, учасники мають право запропонувати обладнання з характеристиками, що перевищують вказані.
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000393-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 20 квітня 2019 17:20
Термін дії ліцензії
У Таблиці №2. Ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки з наступними характеристиками зазначено що термін дії подовжує на додаткові 2 роки. Чому саме на 2 роки? Після закінчення терміну дії ліцензії де планується брати кошти на подовження терміну? Чи дороге обладнання плануєте використовувате лише 2-3 роки а потім воно буде непотрібним?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2019 16:56
Доброго дня! Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимогами тендерної документації термін ліцензії ПЗ повинен бути подовжений на 2 додаткові роки підписки. Окрім того, інтерактивна дошка повинна стандартно включати в себе ПЗ не менш ніж 1 рік повноцінного використання з можливістю подовження підписки.
Отже, загалом, ліцензія на ПЗ повинна бути не менше 3 років.
Даний термін був прописаний в тендерній документації відповідно до затвердженого бюджету проекту-переможця Громадського бюджету м. Одеси під назвою «Освітня технологія майбутнього». Дана закупівля була оголошена з метою реалізації вказаного проекту.
По завершенню загалом трирічної підписки за умови нагальної потреби на підставі звернення закладу та/або засновника проекту до розпорядника коштів буде надіслано відповідну заявку.
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000393-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 20 квітня 2019 17:34
Аналог інтерактивної дошки та програмного забезпечення
Шановний замовник у рамках Вашого бюджета можно придбати якісне обладнання та ліцензійне програмне забезпечення з безстроковим терміном ліцензії, яке має аналогічний функціонал та відрізняється лише незначними деталями. Це дозволить Вам обладнати більше навчальних закладів сучасним та якісним обладнанням яке повністю відповідає вимогам НУШ та наказам МОН. Вимагаємо переглянути рішення щодо закупівлі інтерактивних дошок та програмного забезпечення з обмеженим терміном дії ліцензії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2019 17:01
Доброго дня! Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Предмет закупівлі та усі його технічні характеристики визначались відповідно до затвердженого бюджету проекту-переможця Громадського бюджету м. Одеси під назвою «Освітня технологія майбутнього». Дана закупівля була оголошена з метою реалізації вказаного проекту.
Поряд з цим, технічні вимоги допускають надання пропозицій з «еквівалентом» (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими), що стосується всіх технічних характеристик обладнання в мультимедійному комплекті.
Таким чином, всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-18-000010 ● df6e5c377d974e549d9a17cbd10c976f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2019 10:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель
Кутафіна Р. від 17.04.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником було прийнято рішення про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області про результати моніторингу закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-17-000393-c).

2019-04-23 17:14:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель на 2019 рік.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель на 2019 рік.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунено порушення шляхом внесення змін до тендерної документації та накладення електронного цифрового підпису на річний план закупівель на 2019 рік.

2019-04-24 09:26:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" 1 424 280,00
UAH з ПДВ
1 424 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 1 427 805,00
UAH з ПДВ
1 427 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2019 17:58
Електронний підпис
10 травня 2019 17:58
public_doc.pdf
10 травня 2019 17:58
public_doc.p7s
10 травня 2019 17:58
16 - Довідка МВС.pdf
06 травня 2019 12:40
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:44
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:42
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:41
8 - Статут.pdf
26 квітня 2019 11:41
14 - Стосовно санкцій.pdf
26 квітня 2019 11:41
11 - Сертифікати.pdf
26 квітня 2019 11:41
10 - Захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 11:41
1 - Пропозиція.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 17:45
Електронний підпис
26 квітня 2019 17:44
Статут зі змінами.pdf
26 квітня 2019 17:44
Ст17.pdf
26 квітня 2019 17:44
сертифікати3.pdf
26 квітня 2019 17:44
сертифікати2.pdf
26 квітня 2019 17:44
сертифікати1.pdf
26 квітня 2019 17:44
Сервісний центр.pdf
26 квітня 2019 17:44
Працівники.pdf
26 квітня 2019 17:44
захист середовища.pdf
26 квітня 2019 17:44
Документи.pdf
26 квітня 2019 17:44
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"
#30029851
Переможець 1 424 280,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 14:09

Документи

10 травня 2019 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"
#30029851
1 424 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 15:59
SCAN0049.PDF зміни до договору
19 червня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 12:59
SCAN0016.PDF укладений
24 травня 2019 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися викласти пункт 1.2. Договору № 1 від 24.05.2019 р. в новій редакції, а саме: " 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент, кількість) товару зазначені в Специфікації (Додаток № 1), що є невід'ємною частиною Договору для використання сучасних технологій та засвоєння матеріалу шкільної програми на базі Одеської загальноосвітньої школи №122 Одеської міської ради Одеської області проекту № 2019-2481 "Освітня технологія майбутнього", який було обрано на Муніципальній онлайн-платформі "Соціально активний громадянин".
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк поставки товарів – до 31 липня 2019 р. та п. 5.1. Договору читати в новій редакції : «5.1. Строк поставки товарів – до 31 липня 2019 р. Товар повинен бути поставлений в повному обсязі, згідно з Специфікацією (Додаток №1)».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 424 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 237 380,00 UAH)