Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Мирослава Бурковська +380487228346 buhgalter134@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 13:54 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 1 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Комплект мультимедійного обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2019 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2019 17:21 |
Перелік змін 2.docx | |
25 квітня 2019 17:20 |
Нова редакція ТД.docx | |
23 квітня 2019 17:09 |
Перелік змін 1.docx |
25 квітня 2019 17:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 квітня 2019 17:21 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
25 квітня 2019 17:20 |
Нова редакція ТД.docx
|
||||||
23 квітня 2019 17:09 |
Перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обладнання, що пропонується повинно відповідати всім вимогам тендерної документації. Сенсорні кнопки допускаються якщо одночасно будуть витримані вимоги до мінімального розміру інтерактивного проекційного зображення активної поверхні дошки, які вказані в тендерній документації.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до затвердженого бюджету проекту-переможця Громадського бюджету м. Одеси під назвою «Освітня технологія майбутнього» (дана закупівля була оголошена з метою реалізації вказаного проекту) ПЗ для вчителя повинно працювати під управлінням операційних систем Windows, або MacOS, а учні використовуючи планшетні комп’ютери (на ОС Android) повинні мати можливість взаємодіяти з вже готовим інтерактивним навчальним контентом в такий спосіб і таким чином, як цього вимагає тендерна документація.
Вимогами тендерної документації термін ліцензії ПЗ повинен бути подовжений на 2 додаткові роки підписки. Окрім того, інтерактивна дошка повинна стандартно включати в себе ПЗ не менш ніж 1 рік повноцінного використання з можливістю подовження підписки.
Отже, загалом, ліцензія на ПЗ повинна бути не менше 3 років.
Даний термін був прописаний в тендерній документації відповідно до затвердженого бюджету проекту-переможця Громадського бюджету м. Одеси під назвою «Освітня технологія майбутнього». Дана закупівля була оголошена з метою реалізації вказаного проекту.
По завершенню загалом трирічної підписки за умови нагальної потреби на підставі звернення закладу та/або засновника проекту до розпорядника коштів буде надіслано відповідну заявку.
Предмет закупівлі та усі його технічні характеристики визначались відповідно до затвердженого бюджету проекту-переможця Громадського бюджету м. Одеси під назвою «Освітня технологія майбутнього». Дана закупівля була оголошена з метою реалізації вказаного проекту.
Поряд з цим, технічні вимоги допускають надання пропозицій з «еквівалентом» (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими), що стосується всіх технічних характеристик обладнання в мультимедійному комплекті.
Таким чином, всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-18-000010 ● df6e5c377d974e549d9a17cbd10c976f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2019 10:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель
Кутафіна Р. від 17.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником було прийнято рішення про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області про результати моніторингу закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-17-000393-c).
2019-04-23 17:14:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель на 2019 рік.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель на 2019 рік.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом внесення змін до тендерної документації та накладення електронного цифрового підпису на річний план закупівель на 2019 рік.
2019-04-24 09:26:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" |
1 424 280,00
UAH з ПДВ
|
1 424 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торгова фірма ТіД" |
1 427 805,00
UAH з ПДВ
|
1 427 805,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" #30029851 |
Переможець |
1 424 280,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 15:59
|
SCAN0049.PDF | зміни до договору |
19 червня 2019 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2019 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 12:59
|
SCAN0016.PDF | укладений |
24 травня 2019 12:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися викласти пункт 1.2. Договору № 1 від 24.05.2019 р. в новій редакції, а саме: " 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент, кількість) товару зазначені в Специфікації (Додаток № 1), що є невід'ємною частиною Договору для використання сучасних технологій та засвоєння матеріалу шкільної програми на базі Одеської загальноосвітньої школи №122 Одеської міської ради Одеської області проекту № 2019-2481 "Освітня технологія майбутнього", який було обрано на Муніципальній онлайн-платформі "Соціально активний громадянин". |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк поставки товарів – до 31 липня 2019 р. та п. 5.1. Договору читати в новій редакції : «5.1. Строк поставки товарів – до 31 липня 2019 р. Товар повинен бути поставлений в повному обсязі, згідно з Специфікацією (Додаток №1)». |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |