Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат штучної вентиляції легенів
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-04-16-003061-a 2cb81555107a462da1bddfbb0c953953
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ельдар Фетієв

+380553432122
+380973954004
+380975180721
crb-genich03@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Генічеська центральна районна лікарня Генічеської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 02003971
Місцезнаходження: 75500, Україна , Херсонська обл., м. Генічеськ, проспект Миру, буд. 130
Контактна особа: Ельдар Фетієв
+380553432122,+380973954004,+380975180721
crb-genich03@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 23:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:18
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Апарат штучної вентиляції легенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, м. Генічеськ, проспект Миру, буд. 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 23:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 23:54
ТД _Апарат ШВЛ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-23-000022 ● 491dde3d5b0e4c72ad091ae67725d791
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2019 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.04.2019 № 104

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-16-003061-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

щодо надання пояснень за результатами моніторингу Щодо того, що Тендерна документація, не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»? Відповідно до вимог Тендерної документації – «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в яких міститься: Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: Інформацію у довільній формі, яка підтверджує відсутність підстав для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі, із зазначенням відповідної інформації по кожному з пунктів (окремо) частини 1 та частини 2 статті 17 Закону з урахуванням вимог частини 3 статті 17 Закону. Проте, Тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Щодо того, що Тендерна документація містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме꞉ відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. На даний час в Україні не сформований реєстр юридичних осіб, які причетні до корупційних правопорушень, оскільки інститут відповідальності юридичних осіб за корупційні правопорушення є новим для нашої правової системи. Вищезазначене стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК».

2019-04-30 08:39:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Балюк Юрій Володимирович 319 200,00
UAH з ПДВ
316 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бугайов Ігор Вікторович 319 400,00
UAH з ПДВ
316 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 12:43
Електронний підпис
26 квітня 2019 12:41
Згода обробдан.jpg
26 квітня 2019 12:41
Дод.2 ст.17.jpg
26 квітня 2019 12:41
Дод.1 Пропозиція.2.jpg
26 квітня 2019 12:41
Дод.1 Пропозиція.1.jpg
25 квітня 2019 17:43
Електронний підпис
25 квітня 2019 17:42
Гарант.необх.док.jpg
25 квітня 2019 17:12
Проект дог.5-6.2.jpg
25 квітня 2019 17:12
Проект дог.5-6.1.jpg
25 квітня 2019 17:12
проект Дог..4.jpg
25 квітня 2019 17:12
проект Дог..3.jpg
25 квітня 2019 17:12
проект Дог..2.jpg
25 квітня 2019 17:12
проект Дог..1.jpg
25 квітня 2019 17:12
паспорт 3-4.jpg
25 квітня 2019 17:12
паспорт1-2.jpg
25 квітня 2019 17:12
Паспорт (новий).pdf
25 квітня 2019 17:12
БЛІЗАР_серт._відп.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дод.4 МТВ.4.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дод.4 МТВ.3.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дод.4 МТВ.2.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дод.4 МТВ.1.jpg
25 квітня 2019 17:12
Коп.дог. Умань.4.jpg
25 квітня 2019 17:12
Коп.дог. Умань.3.jpg
25 квітня 2019 17:12
Коп.дог. Умань.2.jpg
25 квітня 2019 17:12
Коп.дог. Умань.1.jpg
25 квітня 2019 17:12
Копії дог.Камянське.4.jpg
25 квітня 2019 17:12
Копії дог.Камянське.3.jpg
25 квітня 2019 17:12
Копії дог.Камянське.2.jpg
25 квітня 2019 17:12
Копії дог.Камянське.1.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дов. ст.17_50.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дов.викон. анал.дог..jpg
25 квітня 2019 17:12
Дов.працівники.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дов. обладнан.2.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дов. обладнан.1.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дод.1 Пропозиція.2.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дод.1 Пропозиція.1.jpg
25 квітня 2019 17:12
Гар.лист Бугайова.pdf
25 квітня 2019 17:12
Єдиний податок.jpg
25 квітня 2019 17:12
довідка не платк ПДВ.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дов.повноваж.підпису.jpg
25 квітня 2019 17:12
Дов. без печатки.jpg
25 квітня 2019 17:12
Document_USR_1004660418.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Балюк Юрій Володимирович

ФОП Бугайов Ігор Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Балюк Юрій Володимирович
#2938721273
Відхилено 316 320,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 17:09
ФОП Бугайов Ігор Вікторович
#2246403618
Відхилено 316 520,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 17:11

Документи

14 травня 2019 17:09
Електронний підпис
14 травня 2019 17:08
Протокол_4_ШВЛ.pdf
14 травня 2019 17:07
Електронний підпис
14 травня 2019 17:06
Протокол 3-1 ШВЛ.pdf
02 травня 2019 13:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

14 травня 2019 17:11
Електронний підпис
14 травня 2019 17:10
Протокол_5_ШВЛ.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
14 травня 2019 17:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі