Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс)
Очікувана вартість
41 608,00 UAH
UA-2019-04-16-002016-a 9b1382833b4c4c26954506b79dc32495
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 22:00
Очікувана вартість: 41 608,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


бюджет участі (проект № 28)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 17 (КЗО "НВК № 99" ДМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 15:22
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
16 квітня 2019 15:22
Проект договору.docx
16 квітня 2019 15:22
Тендерна документація.docx
06 травня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 15:22
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
16 квітня 2019 15:22
Проект договору.docx
16 квітня 2019 15:22
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 квітня 2019 08:26
Дата відповіді: 17 квітня 2019 09:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.

Уточнення
Дата подання: 19 квітня 2019 10:20
Дата відповіді: 06 травня 2019 12:27
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з пропозицією внести зміни до Тендерної документації з метою закупівлі товару, що має легальне походження, відповідає вимогам Міністерства освіти і науки України до навчального обладнання: 1) Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України № 704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України № 1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Сертифікат походження продукції та/або Технічний паспорт на виріб, Декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання. Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 року № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у навчальних закладах. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного Грифа МОН або Свідоцтва МОН «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» Враховуючи все вищезазначене пропонуємо внести зміни до Тендерної документації Замовника щодо надання у складі Тендерної пропозиції учасників Лист про надання Грифу Міністерства освіти і науки України на програмне забезпечення та Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивну дошку, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах. 2) Внести зміни до Тендерної документації Замовника та додати вимогу щодо обов’язку Учасника провести навчання персоналу навчальних закладів зазначених у Додатку 4 (Дислокація навчальних закладів) Тендерної документації Замовника. З метою проведення професійного навчання персоналу навчальних закладів, пропонуємо надати підтвердження наявності в штаті Учасника, або на договірних умовах спеціалістів сертифікованих виробником Інтерактивних дошок на проведення навчання із використання програмного забезпечення, що пропонується. Це в першу чергу потрібне вчителям, які потім будуть використовувати обладнання в навчальному процесі. 3) Для можливості перевірки запропонованого товару вимогам Замовника, просимо додати в тендерну документації Вимогу про надання посилення на офіційний сайт виробника інтерактивної дошки, проектору для перевірки відповідності технічного завдання вимогам Замовника. Якщо на офіційному сайті відсутня інформація стосовно даної моделі, надати фото товару у порівняльній таблиці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо, ваші пропозиції будуть розглянуті.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 41 280,00
UAH з ПДВ
41 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 15:14
Електронний підпис
02 травня 2019 10:47
Електронний підпис
02 травня 2019 10:47
W033M22958.pdf
02 травня 2019 10:47
R&M Partner_1318.pdf
02 травня 2019 10:46
Штатний розпис.pdf
02 травня 2019 10:46
сертификат СКС.jpg
02 травня 2019 10:46
Свідотство ПДВ.pdf
02 травня 2019 10:46
Приват про рахунок.pdf
02 травня 2019 10:46
окпо.pdf
02 травня 2019 10:46
Накази спивробитникив.pdf
02 травня 2019 10:46
Кредит днепр.PDF
02 травня 2019 10:46
ИНН Жукова цветной.pdf
02 травня 2019 10:46
Документ_ЄДР_1005048654.zip
02 травня 2019 10:46
довидка з ЄДРПОУ 25-04.pdf
02 травня 2019 10:46
Гос рег + ндс.pdf
02 травня 2019 10:46
антикор уповноважений.jpg
02 травня 2019 10:46
антикор программа.jpg
02 травня 2019 10:46
4- Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2019 10:46
1- проект договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
13 травня 2019 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій