Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади (Холодильники) для закладів освіти м. Харкова.
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-04-16-001044-c b2c80ca27e8845fc85a07c249101363f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тютюнник Олена

380999803352 golke.helen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22704183
Вебсайт: http://kharkivosvita.net.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64
Контактна особа: Тютюнник Олена
380999803352
golke.helen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 11:59
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Електричні побутові прилади (Холодильники) для закладів освіти м. Харкова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Електричні побутові прилади (Холодильники) для закладів освіти м. Харкова.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 квітня 2019 08:43
Дата відповіді: 18 квітня 2019 15:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

1) Так, якщо запропонований Учасником товар буде відповідати всім наведеним у Додатку № 2 до оголошення про закупівлю вимогам та характеристикам (або мати кращі). Марка/модель товару не має значення. У разі подання пропозиції Учасник, відповідно до Додатку № 2 до оголошення про закупівлю, має заповнити назву товару, що пропонується (із зазначенням торгової марки виробника, моделі приладу і його технічних характеристик).

2) Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності
та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини першої статті 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у документації,
та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки пропозицій для даного предмету закупівлі є ціна. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну
за підсумками електронного аукціону, вважатиметься найбільш економічно вигідною. Цінова пропозиція ФОП-неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.

Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" 154 770,00
UAH з ПДВ
154 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 163 999,80
UAH з ПДВ
163 999,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 14:30
Електронний підпис
22 квітня 2019 14:29
выписка.rar
22 квітня 2019 14:29
LI8.pdf
22 квітня 2019 14:29
рішенння.jpg
22 квітня 2019 14:29
923проп.pdf
22 квітня 2019 14:29
УставніДокЗавр.zip
22 квітня 2019 14:29
4опп _1_.jpg
22 квітня 2019 14:29
протокол.rar
22 квітня 2019 14:29
устав югхолодторг.rar
22 квітня 2019 14:29
витяг.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
Переможець 154 770,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 11:34

Документи

26 квітня 2019 11:30
рішення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ"
#38360040
154 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 11:30
рішення.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 17:52
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 17:49
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
15 травня 2019 17:47
Договір № 2 ПХ.pdf укладений
14 травня 2019 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни Договору № 2 ПХ від 13.05.2019 в бік зменшення без зміни кількості та якості товару.
Номер договору про закупівлю: № 2 ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість виконання Постачальником умов Договору № 2 ПХ від 13.05.2019 в повному обсязі.