Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ
Очікувана вартість
1 653 310,77 UAH
UA-2019-04-16-000847-c 4b886c1252a34a979e06f588808b63fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 653 310,77 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ

Тендерна документація

20 травня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 16:26
2688 ТД зч до ЧМЕ_нова редакція_20.05.2019.docx
20 травня 2019 16:26
Зміни до тендеру_2688_20.05.2019.doc
26 квітня 2019 14:39
Зміни до тендеру_2688_26.04.2019.doc
16 квітня 2019 13:25
Додаток №9.docx
20 травня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 16:26
2688 ТД зч до ЧМЕ_нова редакція_20.05.2019.docx
26 квітня 2019 14:39
2688 ТД зч до ЧМЕ_нова редакція_26.04.2019.docx
16 квітня 2019 13:25
2688 ТД зч до ЧМЕ.docx
20 травня 2019 16:26
Зміни до тендеру_2688_20.05.2019.doc
26 квітня 2019 14:39
Зміни до тендеру_2688_26.04.2019.doc
16 квітня 2019 13:25
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до тендерної документації
Дата подання: 19 квітня 2019 16:01
Дата відповіді: 20 травня 2019 16:29
Маємо намір взяти участь у аукціоні. Просимо надати роз’яснення: 1. Згідно пункту 2.1 Додатку № 1 тендерної документації учасник повинен надати «2.1 Для продукції залізничного призначення надати: - копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва продукції, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або - копію документу АТ «Укрзалізниця» щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань продукції». Чи розповсюджується ця вимога пункту 2.1 на продукцію, якщо вона виготовляється згідно конструкторської документації (креслень)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "До розділу 2 вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі тендерної документації вносяться зміни, виклавши його в наступній редакції:

«2.1 Для продукції залізничного призначення надати:
- копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва продукції, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслень відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017
або
- копію документу АТ «Укрзалізниця» або приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно вимог стандартів або ТУ (або технічним завданням), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслень відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії вищезазначених документів повинна бути завірена підписом виробника та печаткою (за наявності).
2.2 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб відповідно до ГОСТ 2.102-68 (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016).
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
ТУ або нормативний документ іноземного походження повинен містити розділи та інформацію згідно розділу 4 ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 надати:
2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення.
2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року (доручення МТЗУ від 25.03.2009 № 457/45/11-09);
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, марковання, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.3.1-2.3.2, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
2.4 Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу.
2.5 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Документи виробника, що підтверджують якість та походження продукції (бандажі чорнові та колеса суцільнокатані для залізничного рухомого складу, зубчаті колеса (вінці зубчаті) та шестерні тягового приводу, кришки до циліндрів та колінчасті вали дизелів тепловозів, лопатки турбокомпресорів) повинні містити фактичний хімічний склад та механічні властивості кожної партії литва. Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
2.6 Учасник повинен надати довідку довільної форми, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля».
До розділу 2 вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі тендерної документації вносяться зміни, виклавши його в наступній редакції:

«2.1 Для продукції залізничного призначення надати:
- копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва продукції, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслень відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017
або
- копію документу АТ «Укрзалізниця» або приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно вимог стандартів або ТУ (або технічним завданням), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслень відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії вищезазначених документів повинна бути завірена підписом виробника та печаткою (за наявності).
2.2 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб відповідно до ГОСТ 2.102-68 (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016).
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
ТУ або нормативний документ іноземного походження повинен містити розділи та інформацію згідно розділу 4 ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 надати:
2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення.
2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року (доручення МТЗУ від 25.03.2009 № 457/45/11-09);
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, марковання, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.3.1-2.3.2, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
2.4 Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу.
2.5 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Документи виробника, що підтверджують якість та походження продукції (бандажі чорнові та колеса суцільнокатані для залізничного рухомого складу, зубчаті колеса (вінці зубчаті) та шестерні тягового приводу, кришки до циліндрів та колінчасті вали дизелів тепловозів, лопатки турбокомпресорів) повинні містити фактичний хімічний склад та механічні властивості кожної партії литва. Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
2.6 Учасник повинен надати довідку довільної форми, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля».
"
Підтвердження актуальності креслень
Дата подання: 21 квітня 2019 10:25
Дата відповіді: 20 травня 2019 16:31
Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин до тепловозів серії ЧМЕ та має намір взяти участь у аукціоні. Згідно вимог п. 2.2 Додатку 1 тендерної документації учасник, який пропонує продукцію, яка виготовляється згідно креслень, повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: «2.2… Актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження.» Наше підприємство виготовляє продукцію згідно креслень, погоджених СП «Полтавське ПКТБ РЛ» філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», а також має письмові узгодження актуальності цих креслень, видані СП «Полтавське ПКТБ РЛ» філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» протягом 2018 року. З метою виконання вимог п.2.2 тендерної документації, наше підприємство звернулось до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо отримання письмового узгодження актуальності креслень, що була підтверджена у 2018 році.Не зважаючи на те, що за цей період ні конструкція, ні технічні характеристики, ні креслення запасних частин виробництва нашого підприємства не змінено, вартість послуг Філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» по узгодженню актуальності креслень є надто високою, яку наше підприємство, являючись вітчизняним виробником, оплатити не має можливості. Враховуючи викладене, з метою уникнення дискримінації учасників та недопущення обмеження кола їх участі, просимо надати роз’яснення: чи достатньо буде надати на вимогу пункту 2.2 письмові узгодження креслень на продукцію, яка пропонується учасником, видані визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом на протязі 2018 року, у разі якщо креслення даних запасних частин за цей період не змінювались та є ідентичними погодженим у 2018 році?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Згідно з дорученням МТЗУ від 25.03.2009 № 457/45/11-09 та п. 4.1 Положення про облік, освоєння та постановку на виробництво запасних частин і вузлів для тягового рухомого складу залізниць України на підприємствах Міністерства транспорту та зв’язку та заводах промисловості України 105.87000.90605 передбачено щорічну перереєстрацію у Головному ПКТБ (структурному підрозділу філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту») креслень на запасні частини, які виготовляються для потреб АТ «Укрзалізниця», і, за необхідності, внесення змін».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-12-000028 ● 8d2cfec63fd4434bbb0d0873f6d902b9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.07.2019 № 213

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-04-16-000847-c 16.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» 16.04.2019 розпочала процедуру закупівлі запасних частин до тепловозів серії ЧМЕ з очікуваною вартістю 1 653 310,77 грн. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено 03.05.2019 року, до 10:00. 19.04.2019 року та 21.04.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу на сторінці процедури були розміщені вимоги до процедури. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Замовник надав відповідь 20.05.2019 року, тобто пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 28.05.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що учасники ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» (лот 1) та ТОВ «МАНТІКОР» (лот 2) не надали інформацію про відсутність підстав для відхилення, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Учасники ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» (лот 1) та ТОВ «МАНТІКОР» (лот 2) в складі своєї тендерної пропозиції надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.

2019-08-08 16:54:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 408 517,95 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 042,59 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42200 UAH

Аукціон

Початок: 29 травня 2019 15:03
Закінчення: 29 травня 2019 15:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

288 шт
Сальник ГОЕТЗ 76-12
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
203 шт
Сальник ГОЕТЗ 76-12
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМАШПРОММ" 1 319 808,00
UAH з ПДВ
1 312 765,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Техекспрес-М" 1 355 160,00
UAH з ПДВ
1 318 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАНТІКОР 1 366 236,96
UAH з ПДВ
1 319 100,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 1 387 389,24
UAH з ПДВ
1 387 389,24
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» 1 408 188,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 17:39
Банківська гарантія (1).zip
27 травня 2019 17:39
Банківська гарантія.zip
27 травня 2019 17:39
Технічна частина 2.rar
27 травня 2019 17:39
Технічна частина 1.rar

Публічні документи

28 травня 2019 07:04
Електронний підпис
28 травня 2019 07:03
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.rar
28 травня 2019 07:03
Технічна частина 2.rar
28 травня 2019 07:03
Техніча частина 1.rar

Публічні документи

27 травня 2019 21:28
Додаток1_Лот1.rar
27 травня 2019 21:28
Додаток1.rar
27 травня 2019 21:28
Додаток2.rar
27 травня 2019 21:28
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

27 травня 2019 18:08
паспорти лот 1.pdf
27 травня 2019 18:08
Дилерський лист.pdf
27 травня 2019 18:08
паспорти лот 2.pdf
27 травня 2019 18:08
Лист.pdf
27 травня 2019 18:08
ДСТУ 2773-94.pdf
27 травня 2019 18:08
дані про товар лот 2.pdf
27 травня 2019 18:08
дані про товар лот 1.pdf
27 травня 2019 18:08
гост 17516.1-90.pdf
27 травня 2019 18:08
акт.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 19:51
Електронний підпис
27 травня 2019 19:51
Банківська гарантія.rar
27 травня 2019 19:51
Цінова пропозиція.zip
27 травня 2019 19:51
Технічна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМАШПРОММ"

ТОВ"Техекспрес-М"

ТОВ МАНТІКОР

ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМАШПРОММ"
#37859819
Переможець 1 312 765,40
UAH з ПДВ
25 червня 2019 16:52

Документи

25 червня 2019 16:52
Електронний підпис
25 червня 2019 16:52
Протокол 2688.pdf
25 червня 2019 16:52
Намір 2688.pdf
30 травня 2019 16:38
Електронний підпис
30 травня 2019 16:38
0847.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМАШПРОММ"
#37859819
1 312 765,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 16:52
Електронний підпис
25 червня 2019 16:52
Протокол 2688.pdf
25 червня 2019 16:52
Намір 2688.pdf
30 травня 2019 16:38
Електронний підпис
30 травня 2019 16:38
0847.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 11:36
ЦЗВ-01-01819-01.pdf укладений
22 травня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:02
ЦЗВ-01-01819-01 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 16:48
ПЗД ЦЗВ-01-01819-01 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 16:41
ЦЗВ-01-01819-01.pdf укладений
11 липня 2019 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-01819-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-01819-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 572 076,80
UAH (в тому числі ПДВ 262 012,80 UAH)