Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного залу у СЗШ № 17 на вул. А.Мельника, 1/3 у Львові. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи – 45450000-6)
Очікувана вартість
6 785 000,00 UAH
UA-2019-04-16-000697-b ffd9d54c39d841888c66aa76e762b06c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Побігушка Людмила Володимирівна

+380322372181 school-17-lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17 міста Львова
Код ЄДРПОУ: 20834204
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., місто Львів, м. Львів, вул. А.Мельника 1-3
Контактна особа: Побігушка Людмила Володимирівна
+380322372181
school-17-lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2019 16:25
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2019 16:25
Початок аукціону: 06 травня 2019 11:43
Очікувана вартість: 6 785 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт спортивного залу у СЗШ № 17 на вул. А.Мельника, 1/3 у Львові. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи – 45450000-6)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця А.Мельника, 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 16:21
Тендерна документація Спортзал-2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000061 ● c489de317fa94879bec5aa33806fc084
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.07.2020 № 118

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.07.2020 № 118.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-16-000697-b 16.04.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-23 15:27:47

Роз'яснення щодо висновку

23 липня 2020 року № 164

Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПОЯСНЕННЯ
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які були виявлені при проведенні моніторингу Західним офісом Держаудитслужбою, керуючись статтею 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", а саме в частині "неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)", повідомляємо, що порушення були допущені у зв’язку з тим, що подібні вимоги не були відомі за прикладом всіх доступних аналогічних ситуацій на інформаційно-телекомунікаційній системі "ProZorro".
Пакет документів, на який було вказано та який був не оприлюднений, сканується, переводиться у файли, які за розмірами можна завантажити в систему "ProZorro" та буде завантажений.
В подальшому подібні порушення не допускатимуться і закупівлі проводитимуться з повним дотриманням діючого Закону України "Про публічні закупівлі".
Розірвання договору з Приватним підприємством "Галицька будівельна група" на даний час неможливе у зв'язку з тим, що роботи по об`єкту "Капітальний ремонт спортивного залу у середній загальноосвітній школі № 17 на вул. А.Мельника, 1/3 у м. Львові. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)" виконуються вчасно, якісно, згідно календарного плану виконання робіт та знаходяться на завершальному етапі.
Т.в.о. директора Н.С. Швирьова
Головний бухгалтер Л.В. Побігушка

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

23 липня 2020 року № 164 Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) ПОЯСНЕННЯ З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які були виявлені при проведенні моніторингу Західним офісом Держаудитслужбою, керуючись статтею 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", а саме в частині "неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)", повідомляємо, що порушення були допущені у зв’язку з тим, що подібні вимоги не були відомі за прикладом всіх доступних аналогічних ситуацій на інформаційно-телекомунікаційній системі "ProZorro". Пакет документів, на який було вказано та який був не оприлюднений, сканується, переводиться у файли, які за розмірами можна завантажити в систему "ProZorro" та буде завантажений. В подальшому подібні порушення не допускатимуться і закупівлі проводитимуться з повним дотриманням діючого Закону України "Про публічні закупівлі". Розірвання договору з Приватним підприємством "Галицька будівельна група" на даний час неможливе у зв'язку з тим, що роботи по об`єкту "Капітальний ремонт спортивного залу у середній загальноосвітній школі № 17 на вул. А.Мельника, 1/3 у м. Львові. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)" виконуються вчасно, якісно, згідно календарного плану виконання робіт та знаходяться на завершальному етапі. Т.в.о. директора Н.С. Швирьова Головний бухгалтер Л.В. Побігуш

2020-07-23 15:25:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" 6 785 000,00
UAH з ПДВ
6 751 075,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лорелея" 6 785 000,00
UAH з ПДВ
6 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 11:55
Електронний підпис
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ЛС2_2-1-5.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ДЦ.pdf
07 травня 2019 20:54
15_ДЦ_ССР_5.jpg
03 травня 2019 19:28
Електронний підпис
03 травня 2019 18:12
Технічні вимоги.pdf
03 травня 2019 18:08
рішення.jpg
03 травня 2019 18:08
працівники.pdf
03 травня 2019 18:08
пдв.jpg
03 травня 2019 18:08
наказ.jpg
03 травня 2019 18:08
Наказ Мегабезпека 3.jpg
03 травня 2019 18:08
Наказ Мегабезпека 2.jpg
03 травня 2019 18:08
Наказ Мегабезпека 1.jpg
03 травня 2019 18:08
ліцензія ГБГ 02.jpg
03 травня 2019 18:08
ліцензія ГБГ 01.jpg
03 травня 2019 18:08
Л_ценз_я Мегабезпека.jpg
03 травня 2019 18:08
згода персональні.jpg
03 травня 2019 18:08
Звіт.pdf
03 травня 2019 18:08
дозвіл ГБГ.jpg
03 травня 2019 18:08
дозвіл ГБГ підйомники.jpg
03 травня 2019 18:08
директор 03.jpg
03 травня 2019 18:08
директор 02.jpg
03 травня 2019 18:08
директор 01.jpg
03 травня 2019 18:08
виписка з единого 02.jpg
03 травня 2019 18:08
виписка з единого 01.jpg
03 травня 2019 18:08
статут.PDF
03 травня 2019 18:03
договір суд 1405436.pdf
03 травня 2019 18:03
договір суд 1379770.pdf
03 травня 2019 18:03
Договір ЛАГ 2018.pdf
03 травня 2019 18:03
Договір ЛАГ 2016.pdf
03 травня 2019 18:03
договори аналоги.pdf
03 травня 2019 18:00
згода виправлення.jpg
03 травня 2019 18:00
Договір.pdf
03 травня 2019 18:00
довкілля.jpg
03 травня 2019 18:00
довідка субпідрядники.jpg
03 травня 2019 18:00
графік.jpg
03 травня 2019 18:00
Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2019 15:47
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2019 18:21
лiцензiя_с.1.PDF
03 травня 2019 18:19
тендерна_пропозицiя.PDF
03 травня 2019 18:19
помилок_виправлення.PDF
03 травня 2019 18:19
графiк.PDF
03 травня 2019 18:19
договiр.PDF
03 травня 2019 18:19
графiк.PDF
03 травня 2019 18:19
захист_довкiлля.PDF
03 травня 2019 18:19
обробка_пер._даних.PDF
03 травня 2019 18:19
технiчне_завдання.PDF
03 травня 2019 18:19
механiзми.PDF
03 травня 2019 18:19
iтп.PDF
03 травня 2019 18:19
свiдоцтво.PDF
03 травня 2019 18:19
довiдка_(EДРПОУ)л_2.PDF
03 травня 2019 18:19
довiдка_(EДРПОУ)_л1.PDF
03 травня 2019 18:19
лiцензiя_с.2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лорелея"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА"
#36873811
Переможець 6 751 075,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 15:17

Документи

10 травня 2019 15:17
Електронний підпис
10 травня 2019 15:13
Протокол 5

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА"
#36873811
6 751 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 15:17
Електронний підпис
10 травня 2019 15:13
Протокол 5

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 15:10
Додаткова угода 2 .pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:07
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 18:15
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 червня 2019 18:05
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 23:04
Договір укладений
24 травня 2019 23:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: 2.Загальна вартість робіт становить 6 751 075,00 ( шість мільйонів сімсот п"ятдесят одна тисяча сімдесят п"ять гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ-1 125 179,17 грн. 3. Вартість робіт у 2019 році становить : 469 661,60 ( чотириста шістдесят дев"ять тисяч шістсот шістдесят одна гривня 60 коп.) в тому числі ПДВ-78 276,93 грн. відповідно до кошторисних призначень на 2019 рік. 4.Вартість робіт, які підлягають виконанню у майбутні бюджетні періоди становить 6 281 413,40 ( шість мільйонів двісті вісімдесят одна тисяча чотириста тринадцять гривень 40 коп.) в тому числі ПДВ-1 046 902,24 грн. за наявності бюджетних призначень. 5. Викласти пункт 13.11. в наступній редакції: Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов"язань за договором, до 31 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились про внесення змін в п.п.2.1. п.2 «Вартість робіт» до договору та викласти його в наступній редакції: п.2.1. Загальна вартість робіт згідно з договірною ціною становить 6 751 075,00 ( шість мільйонів сімсот п"ятдесят одна тисяча сімдесят п"ять гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ-1 125 179,17 грн. 2. Вартість робіт у 2019 році становить : 963 648,34 ( дев"ятсот шістдесят три тисячі шістсот сорок вісім гривень 34 коп.) в тому числі ПДВ-160 608,06 грн. відповідно до кошторисних призначень на 2019 рік. 3.Вартість робіт, які підлягають виконанню у майбутні бюджетні періоди становить: 5 787 426,66 ( п"ять мільйонів сімсот вісімдесят сім тисяч чотириста двадцять шість гривень 66 коп.) в тому числі ПДВ- 964 571,11 грн. за наявності бюджетних призначень. 4. Викласти пункт 13.11. в наступній редакції: Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов"язань за договором, до 31 грудня 2019 року. 5. Інші пукти відповідних розділів та інші розділи Договору № 24 від 24.05.2019 р., яких не торкнулись зміни, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов"язання. 6. Ця Додаткова угода № 2 до Договору № 24 від 24.05.2019р. укладається і підписується у 3-х оригінальних примірниках : два для Замовника і один для Виконавця і включає в себе наступні додатки, які складають
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML