Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Opel Vivarо, Citroen, Renault, Ford, Peugeot, Chevrolet
Очікувана вартість
1 177 000,00 UAH
UA-2019-04-16-000445-c aa954712f1b949ffb37244d3eb852acc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виговський Михайло Володимирович

380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в
Контактна особа: Виговський Михайло Володимирович
380961814307
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 11:39
Очікувана вартість: 1 177 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 885,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35310 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
583 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Opel Vivarо, Citroen, Renault, Ford, Peugeot, Chevrolet
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Покровська, 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 15:40
реквизити для надання забезпечення ТП.PDF
16 квітня 2019 11:25
Протокол засідання повторно ТК Ремонт іномарки.PDF
16 квітня 2019 11:25
проект договору.docx
16 квітня 2019 11:24
Тендерна документація Ремонт.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альфа Моторс Груп 1 054 652,00
UAH з ПДВ
1 054 652,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛУКАШЕВИЧ ОЛЕКСІЙ ІВАНОВИЧ 1 143 893,00
UAH з ПДВ
1 143 893,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 18:40
Електронний підпис
17 травня 2019 18:39
ГАРАНТІЯ
06 травня 2019 16:37
Електронний підпис
06 травня 2019 15:37
ЛИСТ-РОЗЯСНЕННЯ
06 травня 2019 15:37
ДОВІДКА ГУ ДФС
06 травня 2019 15:37
ДОВІДКА МВС
06 травня 2019 15:37
ДОВІДКА
06 травня 2019 15:37
ПРОПОЗИЦІЯ
25 квітня 2019 16:16
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:15
84 Гарантійний лист.PDF
25 квітня 2019 16:15
83 Лист-згода.PDF
25 квітня 2019 16:15
81 Гарантійний лист.PDF
25 квітня 2019 16:15
77 Лист гарантія.PDF
25 квітня 2019 16:15
78 Гарантійний лист.PDF
25 квітня 2019 16:15
80 Гарантійний лист.PDF
25 квітня 2019 16:14
79 Лист підтвердж. з-ч.PDF
25 квітня 2019 16:14
73 Інформація ст.17.PDF
25 квітня 2019 16:14
Протокол ЗЗУ 27.PDF
25 квітня 2019 16:14
Протокол заг.зборів.pdf
25 квітня 2019 16:14
НАКАЗ признач..pdf
25 квітня 2019 16:14
ВИТЯГ ПДВ-.pdf
25 квітня 2019 16:14
Гарантія.rar
25 квітня 2019 16:14
Витяг з ЄДР.PDF
25 квітня 2019 16:14
89 Гарантійний лист.PDF
25 квітня 2019 16:14
СТАТУТ.pdf
25 квітня 2019 16:14
87 Лист-розяснення.PDF
25 квітня 2019 16:14
ВИПИСКА.pdf
25 квітня 2019 16:14
90 Пропозиція.PDF
25 квітня 2019 16:14
85 Лист-згода.PDF
25 квітня 2019 16:14
69 Загальні відомості.PDF
25 квітня 2019 16:14
Реєстр.PDF

Публічні документи

27 квітня 2019 12:38
Наявність працівників.PDF
27 квітня 2019 12:38
Аналог.договір.PDF
27 квітня 2019 12:38
Довідка.PDF
27 квітня 2019 12:38
паспорт.PDF
27 квітня 2019 12:38
Гарантійний лист.PDF
27 квітня 2019 12:38
Лист-згода.PDF
27 квітня 2019 12:38
Ідентиф.код.PDF
27 квітня 2019 12:38
Пропозиція.PDF
27 квітня 2019 12:38
Основні дані ФОП.PDF
27 квітня 2019 12:38
Виписка.PDF
27 квітня 2019 12:38
Наявність обладнання.PDF
27 квітня 2019 12:38
Прект договору.PDF
27 квітня 2019 12:38
Свідоцтво.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альфа Моторс Груп

ФОП ЛУКАШЕВИЧ ОЛЕКСІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альфа Моторс Груп
#37927464
Переможець 1 054 652,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альфа Моторс Груп
#37927464
1 054 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 11:27
Протокол заверш. 20%.pdf укладений
03 квітня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 16:17
ДУ №7 до Дог. №1033.pdf зміни до договору
30 березня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 11:37
ДУ № 6 до Дог. № 1033.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 09:53
ДУ № 5-1 до Дог. № 1033.pdf зміни до договору
31 січня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 09:41
ду № 5 до Дог. № 1033.pdf зміни до договору
29 січня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 15:07
ДУ № 4 до Дог. № 1033.pdf зміни до договору
13 січня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:21
ДУ№ 3 до Дог. № 1033.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:21
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 12:08
ДУ № 2 до до. №1033.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:05
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:56
ДУ № 2 до до. №1033.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 11:55
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:44
ДУ № 2 до до. №1033.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 15:43
ДУ № 1 ТОВ Альфа Моторс Груп.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 15:42
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 16:05
Договір ремонт іномарок.PDF укладений
20 травня 2019 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019 року №1474 "Про припинення комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство" 1. Замінити сторону в Договорі з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі т.в.о. головного лікаря Мошківської Світлани Андріївни на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі в.о. директора Мошківської Світлани Андріївни 2. Перенести невиконані зобов'язання з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради 3. Внести зміни до Розділу "МІсцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 1033
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом 10.2 частини Х Договору 1. Продовжити дію Договору на закупівлю послуг № 1033 від 20.05.2019 р. на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", до 31 березня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1033
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом 10.2 частини Х Договору 1. Продовжити дію Договору на закупівлю послуг № 1033 від 20.05.2019 р. на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", до 31 березня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1033
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом 10.2 частини Х Договору 1. Продовжити дію Договору на закупівлю послуг № 1033 від 20.05.2019 р. на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", до 31 березня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1033
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.188 ГК України, пунктом 1 частини 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", та пунктами 3.2 частини ІІІ та 11.5 частини ХІ Договору від 20.05.2019 р. №1033 1.Зменшити суму Договору на 232,00 грн., в т.ч. ПДВ - 38,67 грн. виклавши п.3.1. частини ІІІ Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 1054420 гривень 00 коп. (один мільйон п'ятдесят чотири тисячі чотириста двадцять грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ - 175736,67 грн. (сто сімдесят п'ять тисяч сімсот тридцять шість грн. 67 коп.)."
Номер договору про закупівлю: 1033
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», зареєструвати юридичні зобов’язання за Договором на 2020 рік в розмірі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п.3.1. частини ІІІ Договору, а саме 210 884,00 грн. (двісті десять тисяч вісімсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 35 147,33 грн. (тридцять п'ять тисяч сто сорок сім грн. 33 коп.), кошторисом підприємства на січень місяць 2020 року передбачені видатки в сумі – 110 000,00 грн. (сто десять тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 18 333,33 грн. (вісімнадцять тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.) 2. Змінити Розділ ХІІІ Договору, виклавши розрахунковий рахунок Замовника в наступній редакції: «Р/р UA258201720344380001003084462 в ДКСУ м. Київ»
Номер договору про закупівлю: 1033
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму видатків на січень місяць 2020 р. по Договору на закупівлю послуг № 1033 від 16 квітня 2019 р. на 28,00 грн. (двадцять вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 4,67 грн. (чотири грн. 67 коп.), виклавши п. 1 Додаткової угоди №6 від 13.01.2020 р. у наступній редакції: « 1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», зареєструвати юридичні зобов’язання за Договором на 2020 рік в розмірі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п.3.1. частини ІІІ Договору, а саме 210 884,00 грн. (двісті десять тисяч вісімсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 35 147,33 грн. (тридцять п'ять тисяч сто сорок сім грн. 33 коп.), кошторисом підприємства на січень місяць 2020 року передбачені видатки в сумі – 109 972,00 грн. (сто дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят дві грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 18 328,67 грн. (вісімнадцять тисяч триста двадцять вісім грн. 67 коп.)"
Номер договору про закупівлю: 1033
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму видатків на січень місяць 2020 р. по Договору на закупівлю послуг № 1033 від 16 квітня 2019 р. на 28,00 грн. (двадцять вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 4,67 грн. (чотири грн. 67 коп.). Сума видатків, передбачена на січень місяць 2020 року складає 109972,00 грн. (сто дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят дві грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 18 328,67 грн. (вісімнадцять тисяч триста двадцять вісім грн. 67 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1033
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зареєструвати зобов'язання за Договором на лютий-березень 2020 року в розмірі 100 912,00 грн. (сто тисяч дев'ятсот дванадцять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 16 818,67 грн. (шістнадцять тисяч вісімсот вісімнадцять грн. 67 коп.).
Номер договору про закупівлю: 1033
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму юридичних зобов'язань за Договором на 2020 рік на 37,00 грн. (тридцять сім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 6,17 грн. (шість грн. 17 коп.). Сума юридичних зобов'язань за Договором на 2020 рік складає 210 847,00 грн. (двісті десять тисяч вісімсот сорок сім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 35 141,17 грн. (тридцять п'ять тисяч сто сорок одна грн. 17 коп.). 2. Зменшити зареєстровані зобов'язання за Договором на лютий-березень 2020 року на вищезазначену суму – 37,00 грн. (тридцять сім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 6,17 грн. (шість грн. 17 коп.). Сума зобов'язань на лютий-березень 2020 року складає 100 875,00 грн. (сто тисяч вісімсот сімдесят п'ять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 16 812,50 грн. (шістнадцять тисяч вісімсот дванадцять грн. 50 коп.).
Номер договору про закупівлю: 1033
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 265 267,00
UAH (в тому числі ПДВ 210 877,83 UAH)