Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло офісне Анхель PL Tilt
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-04-16-000443-c 0ddbc6aa278e43488f43a35731a0c922
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Першко Наталія Петрівна

380444186135 mrfo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управляння Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445463
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тимошенка 16
Контактна особа: Першко Наталія Петрівна
380444186135
mrfo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 13:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Крісло офісне Анхель PL Tilt PL Tilt Чорно-червоне (АКЛАС-тМ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Крісло офісне Анхель PL Tilt PL Tilt Чорно-червоне (АКЛАС-тМ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, М.Тимошенка 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2019  —  17 травня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 11:21
спецификация зразок.doc
16 квітня 2019 11:21
Типовий договір наш.doc
16 квітня 2019 11:20
Вимоги на крісла.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 квітня 2019 09:05
Дата відповіді: 17 квітня 2019 09:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ні не допускаємо товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , товар має бути лише той який вказано у закупівлі 2)так допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. розглядатимете його ціну як остаточну .

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2019 16:29
Коментар щодо відміни: Недостатньо асигнувань на даний період
Документи:
17 квітня 2019 16:28
29.docx