Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проведення незалежної експертизи (випробувань) в ході здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів та ринковий нагляд
Очікувана вартість
237 000,00 UAH
UA-2019-04-15-000618-b 1201df39d0394b49a7549b3187f0d14d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Алла Леонідівна

+380542779041 buhsumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Сердюк Алла Леонідівна
+380542779041
buhsumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відмінені дві процедури відкритих торгів UA-2019-03-06-002290-a та UA-2019-03-22-000879-a за предметом закупівлі проведення незалежної експертизи (випробувань) в ході здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів та ринковий нагляд, код ДК 021:2015 - 71900000-7 «Лабораторні послуги». Вказані процедури оголошувалися з однаковими вимогами щодо предмету закупівлі, його технічних та якісних характеристик, а також вимог до учасників. Переговорна процедура закупівлі здійснюється без зміни вищезазначених вимог.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 17:45
Оскарження наміру укласти договір: 26 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

обсяг надання послуг умовний - по-потребі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 послуга
проведення незалежної експертизи (випробувань) в ході здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів та ринковий нагляд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, за місцезнаходженням лабораторії, за місцезнаходженням лабораторії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги

Тендерна документація

15 квітня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
#04725906
Переможець 235 705,95
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 17:45

Документи

15 квітня 2019 17:45
Електронний підпис
15 квітня 2019 17:44
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 17:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
#04725906
235 705,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 17:45
Електронний підпис
15 квітня 2019 17:44
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:15
Додаткова угода 2 від 11.12.2019р..pdf зміни до договору
11 грудня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 10:29
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 10:28
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 10:24
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 10:13
договір укладений
26 квітня 2019 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів у Замовника
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 235 705,95
UAH (в тому числі ПДВ 39 284,32 UAH)