Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рудничне довгоття хвойних порід Ø 12-18 см L 2-4 м
Очікувана вартість
3 990 000,00 UAH
UA-2019-04-15-000609-a 0bb082caffe5457eba28977a531a1a3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волик Віта Віталіївна

+380676570841 tenderlu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Лисичанськвугілля
Код ЄДРПОУ: 32359108
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., Лисичанськ, вул. Малиновського, 1
Контактна особа: Волик Віта Віталіївна
+380676570841
tenderlu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 11:36
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 11:36
Початок аукціону: 03 травня 2019 15:40
Очікувана вартість: 3 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2280 м.куб
Рудничне довгоття хвойних порід Ø 12-18 см L 2-4 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Малиновського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 11:45
ТД.doc
15 квітня 2019 11:45
Проект_Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про умови проекту договору
Дата подання: 19 квітня 2019 15:10
Дата відповіді: 23 квітня 2019 19:39
Уважно вивчивши умови тендерної документації виникле питання щодо можливості внесення змін в проект договору, а саме: 1. Пунктом 4.2. передбачено "Покупець здійснює оплату по факту постачання протягом 60-ти календарних днів". Таким чином Замовник може здійснити оплату як на наступний день після поставки так і на 60 день в залежності від учасника-переможця. 2. Пунктом 2.2. передбачено "Постачання продукції здійснюється протягом 3-х календарних днів з моменту заявки відповідно до графіка і об’єму поставки ...". Таким чином при відсутності у проекті договору прозорого графіку поставок Замовник має можливість корегувати обсяг однієї поставки від дрібної партії до поставки всього обсягу деревини, що зазначена у договорі, також в залежності від учасника-переможця. Враховуючи достатньо серьйозні штрафні санкції та обмежений термін поставки партії товару можна впливати на Постачальника шляхом надання замовлення яке практично не можливо буде виконати. На підставі вищезазначеного прошу розглянути можливість внесення змін до проекту договору щодо зменшення строків оплати за поставлений товар (наприклад до 30 календарних днів), збільшення строків поставки однієй партії (наприклад до 10 календарних днів) та включення до проекту договору орієнтовного графіку поставок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто. Замовником прийнято рішення залишити умови проекту договору без змін.
Про зміну умов договору
Дата подання: 20 квітня 2019 11:24
Дата відповіді: 23 квітня 2019 19:39
Доброго дня. Пунктами 8.3 та 8.4 проекту договору до тендерної документації передбачені штрафні санкції до Постачальника за порушення строків поставки Товару, а саме: "8.3. За порушення термінів постачання Постачальник сплачує Покупцеві штраф в розмірі однієї облікової ставки НБУ, діючої на момент невиконання обов’язків за кожний прострочений день від суми не поставленої продукції. 8.4. За порушення термінів постачання згідно п. 2.1. та п. 2.2. цього договору Постачальник сплачує Покупцеві штраф в розмірі 10% (десяти) за кожний прострочений день від суми непоставленої або недопоставленої продукції." Вважаю, що зазначені у проекті договору штрафні санкції є необґрунтовано завищеними. Прошу виключити пункти 8.3 та 8.4 з проекту договору та додати пункт, що встановлює відповідальність Постачальника за порушення строків поставки Товару у відповідності до пункту 2 статті 231 Господарського кодексу України, а саме: "за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто. Замовником прийнято рішення залишити умови проекту договору без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОНСАЛТИНГОВА ФІРМА "АГРОНАФТАСЕРВІС" 3 625 200,00
UAH з ПДВ
3 134 772,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Анікєєва Інна Леонідівна" 3 625 200,00
UAH з ПДВ
3 135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 11:10
ст.17.pdf
21 травня 2019 11:10
Довідка МВС.pdf
21 травня 2019 11:10
Довідка ДФС.pdf
26 квітня 2019 11:19
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 11:19
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 11:11
договір лісництва.rar
02 травня 2019 11:11
довідки.pdf
02 травня 2019 11:11
тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2019 11:11
проект договора.pdf
02 травня 2019 11:11
аналогічні договора.rar
02 травня 2019 11:11
документи анікєєва.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОНСАЛТИНГОВА ФІРМА "АГРОНАФТАСЕРВІС"

ФОП "Анікєєва Інна Леонідівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОНСАЛТИНГОВА ФІРМА "АГРОНАФТАСЕРВІС"
#34280302
Переможець 3 134 772,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-КОНСАЛТИНГОВА ФІРМА "АГРОНАФТАСЕРВІС"
#34280302
3 134 772,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:19
Звіт 06-490.doc укладений
03 січня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:51
Повідомлення про внесення змін до договору.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:50
Додаткова угода.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:50
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 13:39
Договір.PDF укладений
31 травня 2019 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: № 06-490
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 543 423,63
UAH (в тому числі ПДВ 90 570,60 UAH)