Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади для навчальних кабінетів початкової школи за кодом ДК 021:2015 38420000-5 - Прилади для вимірювання витрати, рі-вня та тиску рідин і газів
Очікувана вартість
2 505 000,00 UAH
UA-2019-04-12-002859-a 01c8ac9b5f874fa3aa93aef5ed4d7dd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Харіна

+380971388803 zakupki_deposvity@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142862
Вебсайт: http://mariupolosvita.wixsite.com/0629
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70
Контактна особа: Тетяна Харіна
+380971388803
zakupki_deposvity@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 23:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:18
Очікувана вартість: 2 505 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів


Місце поставки товару:
м. Маріуполь, пр. Миру 70.
Фактичне місце поставки згідно додадку 1 (Дислокація) до техні-чного завдання тендерної документації.
Обсяг поставки товарів:
Рулетка – 1148 шт.
Компас – 4920 шт.
Лупа шкільна – 4920 шт.
Мікроскоп дитячий – 164 шт.
Банка пластикова з кришкою - 1148 шт.
Секундомір – 164 шт.
Термометр - 164 шт.
Метроном – 164 шт.
Демонстраційний набір вимірювальних приладів (лінійка 1м, 2 трикутники, циркуль, транспортир) - 164 шт.
Набір годинників пісочних (1, 2, 5 хв) – 1148 шт.
Набір мірного посуду (пластиковий) – 1148 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1148 штука
Рулетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
4920 штука
Компас – 4920
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
4920 штука
Лупа шкільна – 4920 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
164 штука
Мікроскоп дитячий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
1148 штука
Банка пластикова з кришкою - 1148 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
164 штука
Секундомір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
164 штука
Термометр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
164 штука
Метроном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) до технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
164 штука
Демонстраційний набір вимірювальних приладів (лінійка 1м, 2 трикутники, циркуль, транспортир) - 164 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
1148 штука
Набір годинників пісочних (1, 2, 5 хв) – 1148 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) до технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
1148 штука
Набір мірного посуду (пластиковий) – 1148 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 (згідно додатку 1 (Дислокація) технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2019 23:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 23:49
ТД_Прилади_2019_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Субач Роман Валерійович 1 460 000,16
UAH з ПДВ
1 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЛІЙНИК АЛЬОНА АНАТОЛІЇВНА" 2 140 200,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика" 2 380 296,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 1 950 288,00
UAH з ПДВ
1 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 1 729 052,00
UAH з ПДВ
1 704 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКСПОЛАБ 1 980 496,80
UAH з ПДВ
1 726 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" 2 149 646,40
UAH з ПДВ
2 149 646,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2019 21:39
Висновок СЕС.pdf
28 квітня 2019 21:39
Авторизаційний лист.pdf
28 квітня 2019 21:39
Фото товару.rar
28 квітня 2019 21:39
18_Порівняння товару.pdf
28 квітня 2019 21:39
17_Довідка про зразки.pdf
28 квітня 2019 21:38
17_Видаткова -.jpg
28 квітня 2019 21:38
16_Субач-Тютюн.pdf
28 квітня 2019 21:38
10_Довідка ЄДР.pdf
28 квітня 2019 21:38
09_Лист гарантія.pdf
28 квітня 2019 21:38
08_Проект договору.pdf
28 квітня 2019 21:38
06_Довідка Субач Р.В..pdf
28 квітня 2019 21:38
04_Субпідрядники.pdf
28 квітня 2019 21:38
03_Підпис документів.pdf
28 квітня 2019 21:38
02_Паспорт Субач Р.В..pdf
28 квітня 2019 21:38
01_Пропозиція на тендер.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 17:28
Електронний підпис
31 травня 2019 17:27
Довідка МВС.pdf
28 травня 2019 16:59
Електронний підпис
28 травня 2019 16:52
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2019 20:08
Електронний підпис
26 квітня 2019 20:05
Технічне завдання.pdf
26 квітня 2019 20:05
Копія Пасторт та ІНН.pdf
26 квітня 2019 20:05
Копія Виписки ЄДР.pdf
26 квітня 2019 20:05
Довідка стаття 16.PDF
26 квітня 2019 20:05
Довідка про витрати.PDF

Публічні документи

29 квітня 2019 11:09
17Статут_ЕД_2019.pdf
29 квітня 2019 11:09
15Проект договору.pdf
29 квітня 2019 11:09
5Сертифікати.pdf

Публічні документи

27 квітня 2019 18:53
Сертифікати.pdf
27 квітня 2019 18:53
Проект договору.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 17:45
Електронний підпис
26 квітня 2019 17:45
технічна частина.pdf
26 квітня 2019 17:45
сертифікати.pdf
26 квітня 2019 17:45
проект договору.pdf
26 квітня 2019 17:45
кваліфікація.pdf
26 квітня 2019 17:44
Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 квітня 2019 10:36
Сангіг-2.jpg
29 квітня 2019 10:36
Сангіг-1.jpg
29 квітня 2019 10:36
запронований товар.rar

Публічні документи

27 квітня 2019 21:18
Електронний підпис
27 квітня 2019 21:18
Копія Статуту.pdf
27 квітня 2019 21:18
Копія Паспорту.pdf
27 квітня 2019 21:18
проект договору.pdf
27 квітня 2019 21:18
порівняльна таблиця.pdf
27 квітня 2019 21:18
санкції.pdf
27 квітня 2019 21:18
про субпідрядника.pdf
27 квітня 2019 21:18
про сертифікацію.pdf
27 квітня 2019 21:18
зразки.pdf
27 квітня 2019 21:18
захист довкілля.pdf
27 квітня 2019 21:18
Висновок ДСЕЕ.pdf
27 квітня 2019 21:18
авторизаційний.pdf
27 квітня 2019 21:17
гарантія 12 міс.pdf
27 квітня 2019 21:17
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Субач Роман Валерійович

ФОП "ОЛІЙНИК АЛЬОНА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ТОВ ЕКСПОЛАБ

ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Субач Роман Валерійович
#2991514373
Відхилено 1 290 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:48
ФОП "ОЛІЙНИК АЛЬОНА АНАТОЛІЇВНА"
#3634903966
Переможець 1 300 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОЛІЙНИК АЛЬОНА АНАТОЛІЇВНА"
#3634903966
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:59
Звiт_про_виконання_договору_про_закупiвлю_прилади_для_навчал_них_кабiнетiв.pdf укладений
03 січня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 13:15
доп_соглашение_.pdf зміни до договору
02 липня 2019 13:14
повiдомлення_про_змiни_до_договору.pdf зміни до договору
02 липня 2019 13:14
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 12:19
протокол 61.pdf зміни до договору
02 липня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 16:53
Договор 3842 ПРИЛАДИ.pdf укладений
14 червня 2019 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету щодо технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 3842
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 61 від 02.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3842
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 299 987,00
UAH