Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні вітража центрального входу редакційно - видавничого корпусу Державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Очікувана вартість
2 467 000,00 UAH
UA-2019-04-12-002114-a 07be50b8adba453fac22052e7502b050
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 11:00
Початок аукціону: 08 травня 2019 13:17
Очікувана вартість: 2 467 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: поточний ремонт по заміні вітража центрального входу редакційно - видавничого корпусу Державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44; перелік та обсяги надання послуг відображені в Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації, завантажений окремим файлом), Ескізних кресленнях (Додатки 4 "Існуюча фасадна конструкція внутрішня", 5 "Існуюча фасадна конструкція зовнішня", 6 "Пропонуєме внутрішнє скління огорожі", 7 "Пропонуєма фасадна конструкція зовнішня" до тендерної документації, завантажені окремими файлами).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: редакційно-видавничий корпус Замовника, розташований за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: становить 90 (дев’яносто) календарних днів з дати сплати Замовником авансу Учаснику (згідно з умовами договору).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні вітража центрального входу редакційно - видавничого корпусу Державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2019 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОРИТКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА" 1 824 037,56
UAH з ПДВ
1 675 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Василенко Валентина Миколаївна 1 998 697,89
UAH з ПДВ
1 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство Всеукраїнської громадської організації онкоінвалідів " Спілка онкоінвалідів "Інлюкс" 2 266 087,94
UAH з ПДВ
2 266 087,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" 2 397 000,00
UAH з ПДВ
2 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 15:38
Технічні_вимоги.pdf
06 травня 2019 15:38
Тендерная_пропозиція.pdf
06 травня 2019 15:38
ст17.pdf
06 травня 2019 15:38
Проекти_договору.pdf
06 травня 2019 15:38
Аналогічні_договори.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 11:54
Технічна частина.pdf
06 травня 2019 11:54
Модель.zip
06 травня 2019 11:54
Кошториси.pdf
06 травня 2019 11:54
Кваліфікація.pdf
06 травня 2019 11:54
Відповідність.pdf
06 травня 2019 11:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 11:25
Інформаційна модель
22 травня 2019 18:20
Довідка Коротенко
22 травня 2019 18:20
Довідка Інлюкс
22 травня 2019 18:20
Довідка ДФС
22 травня 2019 18:20
Довідка МВС
03 травня 2019 10:45
Електронний підпис
03 травня 2019 10:42
Довідки_гарант_листи.pdf
03 травня 2019 10:42
Інформаційна модель.zip
03 травня 2019 10:42
Розрахунок ціни.pdf
03 травня 2019 10:42
Технічна пропозиція.pdf
03 травня 2019 10:42
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОРИТКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА"

ФОП Василенко Валентина Миколаївна

Підприємство Всеукраїнської громадської організації онкоінвалідів " Спілка онкоінвалідів "Інлюкс"

ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОРИТКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА"
#2586718309
Відхилено 1 675 230,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 13:19
ФОП Василенко Валентина Миколаївна
#2062303866
Відхилено 1 698 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 14:55
Підприємство Всеукраїнської громадської організації онкоінвалідів " Спілка онкоінвалідів "Інлюкс"
#32527855
Переможець 2 266 087,94
UAH з ПДВ
22 травня 2019 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство Всеукраїнської громадської організації онкоінвалідів " Спілка онкоінвалідів "Інлюкс"
#32527855
2 266 087,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 16:50
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 10:25
Додаткова угода №2 до договору про закупівлю від 04.06.2019 № 240.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 10:22
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 09:23
Договір 240 від 04.06.2019.tif укладений
04 червня 2019 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди привести обсяги Послуг, визначені в Локальному кошторисі (Додаток № 2 до цього Договору), Договірній ціні (Додаток № 1 до цього Договору) у відповідність до обсягів фактично наданих Послуг за Договором в зв‘язку з чим Сторони вирішили внести такі зміни до Договору: 1.1. Локальний кошторис (додаток № 2 до Договору) змінити та викласти його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 2. 1.2. Договірну ціну (додаток № 1 до Договору) змінити та викласти її у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 2. 1.3. Абзац 1 пункту 2.2. Договору змінити та викласти у такій редакції: «2.2. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається в Договірній ціні (додаток № 1 до Договору) та становить 2 133 870 (два мільйони сто тридцять три тисячі вісімсот сімдесят) грн. 80 коп., у тому числі ПДВ (20%) - 355 645 (триста п’ятдесят п’ять тисяч шістсот сорок п’ять) грн. 13 коп.» 2. Після набрання чинності цією Додатковою угодою № 2 абзац перший пункту 2.2 Договору, Договірна ціна (додаток № 1 до Договору), Локальний кошторис (додаток № 2, до Договору) діють в редакції цієї Додаткової угоди № 2, а у всьому іншому, не передбаченому цією Додатковою угодою № 2, Сторони керуються відповідними положеннями Договору. 3. Додаткова угода № 2 набирає чинності після підписання її обома Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє впродовж строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода № 2 складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. 5. До цієї Додаткової угоди № 2 додається та є невід‘ємною частиною Договору: - Договірна ціна (додаток № 1 до Договору); - Локальний кошторис (додаток № 2 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору про закупівлю від 04.06.2019 №240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 133 870,80
UAH (в тому числі ПДВ 355 645,13 UAH)