Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Перший етап модернізації (технічного переоснащення) АСКОЕ ДП "НАЕК "Енергоатом" відповідно до проекту "Забезпечення надійності збору даних комерційного обліку АСКОЕ ДП "НАЕК "Енергоатом"
Очікувана вартість
40 788 982,00 UAH
UA-2019-04-12-001484-c ● 4b0cc4edc8f646848f16700852d18769
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Андруховець Микола Федорович 206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 15:11 |
Очікувана вартість: | 40 788 982,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 223 669,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Перший етап модернізації (технічного переоснащення) АСКОЕ ДП "НАЕК "Енергоатом" відповідно до проекту "Забезпечення надійності збору даних комерційного обліку АСКОЕ ДП "НАЕК "Енергоатом"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 13:29 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору-3.doc | |
21 травня 2019 13:29 |
Додаток 2 до ТД - Технічні вимоги-3.doc | |
21 травня 2019 13:29 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками-3.docx | |
21 травня 2019 13:29 |
ТД - 6245-3.docx | |
21 травня 2019 13:29 |
6245 - перелік ЗТД - 3.doc | |
14 травня 2019 13:50 |
6245 - перелік ЗТД - 2.doc | |
25 квітня 2019 16:21 |
6245 - перелік ЗТД - 1.doc | |
12 квітня 2019 15:46 |
Витяг - 6245.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до надання проектної документації в електронному вигляді
Дата подання: 16 квітня 2019 10:15
Дата відповіді: 18 квітня 2019 10:46
Прохання надати проектну документацію "Забезпечення надійності збору даних комерційного обліку АСКОЕ ДП "НАЕК "Енергоатом" в електронному вигляді для можливості проведення пропрацювання проектної документації різними відділами компанії-участника (відділ проектно-вишукувальних робіт, монтажний підрозділ, відділ IT-адміністрування, відділ підбору та комплектації обладнання)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом":
1. Враховуючи значний обсяг матеріалів проектної документації - вимогами ТД передбачене ознайомлення з проектом у порядку відповідно до пункту 6 частини ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
2. Підбір та комплектація обладнання повинні бути виконані відповідно до вимог Додатку 2 до ТД "Технічні вимоги", який містить специфікації обладнання у повному обсязі та їх технічні характеристики. Дані матеріали доступні на сайті електронних закупівель у складі ТД.
1. Враховуючи значний обсяг матеріалів проектної документації - вимогами ТД передбачене ознайомлення з проектом у порядку відповідно до пункту 6 частини ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
2. Підбір та комплектація обладнання повинні бути виконані відповідно до вимог Додатку 2 до ТД "Технічні вимоги", який містить специфікації обладнання у повному обсязі та їх технічні характеристики. Дані матеріали доступні на сайті електронних закупівель у складі ТД.
Надання роз’яснень щодо відсутності дискримінаційних умов для учасників
Дата подання: 16 квітня 2019 20:33
Дата відповіді: 18 квітня 2019 10:47
Посилаючись на Статтю 16. «Кваліфікаційні критерії» Закону № 922 Замовник вимагає наявність досвіду «з виконання робіт на створення автоматизованих систем обліку, моніторингу або керування перетоками електричної енергії (АСК ТП, АСКОЕ, АСОЕ, ЛУЗОД) для енергооб’єктів (підстанцій або розподільчих пристроїв електростанцій) класу 330 кВ та класу 750 кВ, приєднаних до ОЕС України».
Замовник може встановлювати вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” .
Просимо надати аргументоване роз’яснення щодо відсутності дискримінаційних умов для учасників вказаної вимоги в частині формулювання: «класу 330 кВ та класу 750 кВ» (стосовно виконання саме вказаних в ТД робіт). А також роз’яснення стосовно того, яким чином впливає на кваліфікацію учасників наявність аналогічного договору саме на підстанціях 330кВ та 750кВ.
Нагадуємо, що відсутність аргументованих підстав для встановлення окремих вимог щодо кваліфікації учасників, розцінюється АМКУ як дискримінаційна.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом":
Обсяги робіт, передбачений вимогами ТД включають, у тому числі:
1. Виконання будівельно-монтажних робіт безпосередньо у приміщеннях релейних зал ВРП-750, 330 кВ АЕС, приєднаних до мереж Об'єднаної Електроенергетичної системи (ОЕС) України. Встановлення обладнання та прокладення кабелів передбачається у панелях релейного захисту, систем телемеханіки та інших, життєво важливих для функціонування ОЕС України - магістральних мереж загальнодержавного значення.
Відповідальність за порушення режиму роботи ОЕС України з боку приєднаних мереж АЕС несе ДП "НАЕК "Енергоатом" і тому Замовник вважає неприпустимим виконання даних робіт організацією, досвід якої за даним напрямком діяльності - відсутній.
2. Виконання пусконалагоджувальних робіт із забезпечення функціонування автоматизованої системи на мережах, приєднаних до ОЕС України, алгоритми якого є відмінними від алгоритмів функціонування мереж та систем розподілу або споживачів. Учасник, який не має досвіду роботи у мережах ОЕС України при виконанні даних робіт з урахуванням їх важливості державного значення та стислих термінів виконання - створює фактор ризику, що є неприпустимим для Замовника.
Дискримінаційний підхід до Учасників відсутній, оскільки умовами ТД передбачена можливість залучення субпідрядних організацій до виконання специфічних або нетипових для Учасника видів робіт.
Обсяги робіт, передбачений вимогами ТД включають, у тому числі:
1. Виконання будівельно-монтажних робіт безпосередньо у приміщеннях релейних зал ВРП-750, 330 кВ АЕС, приєднаних до мереж Об'єднаної Електроенергетичної системи (ОЕС) України. Встановлення обладнання та прокладення кабелів передбачається у панелях релейного захисту, систем телемеханіки та інших, життєво важливих для функціонування ОЕС України - магістральних мереж загальнодержавного значення.
Відповідальність за порушення режиму роботи ОЕС України з боку приєднаних мереж АЕС несе ДП "НАЕК "Енергоатом" і тому Замовник вважає неприпустимим виконання даних робіт організацією, досвід якої за даним напрямком діяльності - відсутній.
2. Виконання пусконалагоджувальних робіт із забезпечення функціонування автоматизованої системи на мережах, приєднаних до ОЕС України, алгоритми якого є відмінними від алгоритмів функціонування мереж та систем розподілу або споживачів. Учасник, який не має досвіду роботи у мережах ОЕС України при виконанні даних робіт з урахуванням їх важливості державного значення та стислих термінів виконання - створює фактор ризику, що є неприпустимим для Замовника.
Дискримінаційний підхід до Учасників відсутній, оскільки умовами ТД передбачена можливість залучення субпідрядних організацій до виконання специфічних або нетипових для Учасника видів робіт.
Щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю робіт
Дата подання: 23 квітня 2019 13:02
Дата відповіді: 25 квітня 2019 16:38
З огляду на те, що Технічними вимогами на закупівлю передбачено постачання устаткування, вартість якого за попередніми оцінками складає значну частину загальної вартості Договору, просимо розглянути можливість внесення змін до п.2 Розділу V Тендерної документації, п. 3.1.1. Розділу 3 Додатку 3 до ТД і Календарного плану виконання робіт (Додаток № 1 до Договору (Додаток 3 до ТД)) і передбачити авансову оплату у розмірі 50 % (п’ятдесяти відсотків) від ціни Договору згідно виставлених рахунків-фактур Підрядника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення підрозділом-ініціатором процедури закупівлі буде прийнято рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації.
Про надання інформації
Дата подання: 16 травня 2019 09:46
Дата відповіді: 16 травня 2019 10:44
Відповідно до ТД із внесеними змінами та Додатку 3 ТД (розділ 3 «Порядок і умови розрахунків»), просимо надати перелік страхових компаній, які пройшли відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку (якщо такий відбір проводився) для проведення аналізу умов і можливості оформлення Страхової гарантії забезпечення виконання зобов’язань за договором у страхової компанії, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом», розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом»: → www.energoatom.kiev.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «2019» → «Перелік страхових компаній, які мають право надавати забезпечення тендерних пропозицій»
Щодо внесення змін до Тендерної документації на закупівлю робіт
Дата подання: 17 травня 2019 09:54
Дата відповіді: 21 травня 2019 13:46
В Додатку № 1 "Календарний план виконання робіт" Основних умовах договору (Додаток 3 до ТД) термін виконання робіт прив’язаний до дати підписання договору. Оскільки Розілом 3 "Порядок і умови розрахунків" передбачено попередню (авансову) оплату, просимо внести зміни до основних умов договору в частині корегування Календарного плану виконання робіт до дати отримання авансового платежу у повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.05.2019 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо внесення змін до Тендерної документації на виконання робіт
Дата подання: 17 травня 2019 10:05
Дата відповіді: 21 травня 2019 13:47
Просимо розглянути можливість внесення змін до підпункту 4.4. "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" Розділу І Тендерної документації у зв’язку із тим, що згідно Календарного плану виконання робіт (Додаток 3 до ТД) терміни виконання перевищують зазначені строки поставки до 31.12.2019 р. Пропонуємо у підпункті 4.4. "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" зазначити відповідно до Календарного плану виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.05.2019 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Невідповідності в договорі на виконання робіт.
Дата подання: 17 травня 2019 13:34
Дата відповіді: 21 травня 2019 13:47
Невідповідності в договорі на виконання робіт, а саме в Додатку № 1 до договору зазначено Етап №1 (Постачання обладнання) Т1=Т0 + 3 місяці, де Т0 – Дата підписання Договору., Т1 – Термін виконання етапу, а в п. 1. 3.1.1. Попередня (авансова) оплата 50% вартості Договору – здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, протягом 30 календарних днів з моменту надання належного забезпечення повернення авансового платежу відповідно до п.3.4 цього Договору., тобто фактичне виконання умов Додатку № 1 до договору настає не з моменту підписання Договору, а з моменту отримання авансового платежу. Крім того не вказано терміни та частки авансових платежів, а також можливість перенесення термінів виконання робіт та придбання обладнання у випадку відсутності авансових платежів. Виходячи з цього, просимо внести зміни до тендерної документації в частині змін в Договорі на виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.05.2019 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Укрінформзв‘язок #35197268 |
Переможець |
40 780 020,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2023 14:54
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2021 11:30
|
Додаткова угода № 3.tif | зміни до договору |
07 вересня 2021 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2020 16:10
|
Додаткова угода № 2 (1).tif | зміни до договору |
02 червня 2020 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2019 08:55
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
31 липня 2019 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 11:59
|
58-003-01-19-01081.tif | укладений |
10 липня 2019 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 1 - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 58-003-01-19-01081 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика «Smarttender.biz» не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 2 щодо викладення у новій редакції календарного плану виконання робіт - була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 58-003-01-19-01081 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення у новій редакції календарного плану виконання робіт, п. 3.3 Договору, абз. 3 п. 5.3 Договору. Сума договору після внесення змін 40 780 020,00 грн. у т. ч. ПДВ. Обсяг виконання робіт після внесення змін - 1 робота. |
Номер договору про закупівлю: | 58-003-01-19-01081 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку 4 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 58-003-01-19-01081 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |