Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інженерні послуги різні (Коригування або розробка інвентаризації та обґрунтовуючих матеріалів для отримання дозволів на викиди для об’єктів філії "Оператор газосховищ України")
Очікувана вартість
262 500,00 UAH
UA-2019-04-12-000071-a ● e57cea5e178a4e2dba1fe27f544a31e0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 42601222 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ |
Контактна особа: |
Дмитришин Наталія Вікторівна (032) 234-93-65 dmitrishin-nv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2019 08:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 262 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 312,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7875 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000328-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Коригування або розробка інвентаризації та обґрунтовуючих матеріалів для отримання дозволів на викиди для об’єктів філії "Оператор газосховищ України"»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Інженерні послуги різні (Коригування або розробка інвентаризації та обґрунтовуючих матеріалів для отримання дозволів на викиди для об’єктів філії "Оператор газосховищ України")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 червня 2019
—
05 червня 2019
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2019 08:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2019 08:41 |
Додаток ІХ Опитувальник фізособа.xlsx | |
12 квітня 2019 08:41 |
Додаток VІII Опитувальник юрособи.xls | |
12 квітня 2019 08:41 |
Додаток VII Екоопитувальник.docx | |
12 квітня 2019 08:41 |
Додаток VI Гарантія договору.docx | |
12 квітня 2019 08:41 |
Додаток V Гарантія пропозиції.docx | |
12 квітня 2019 08:41 |
Додаток IV Проект договору.pdf | |
12 квітня 2019 08:41 |
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx | |
12 квітня 2019 08:41 |
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії.pdf | |
12 квітня 2019 08:41 |
Додаток 1-а до тех. вимог.docx | |
12 квітня 2019 08:41 |
Додаток І ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf | |
12 квітня 2019 08:41 |
ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000071-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42413794
Дата подання: 19 квітня 2019 11:09
Кваліфікаційні критерії до учасника 1
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
1. Завірена скан-копія свідоцтва про підвищення кваліфікації на розроблення документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, не менше 5 осіб.
Дана вимога була викладена згідно діючого на сьогодні Наказу № 475 від 01.10.2012 Мінекології «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України, а саме : «ІІ. Документи, які необхідно надати організації для занесення її до Переліку 2.1. Для внесення організації до Переліку необхідно надати такі документи: …дані про професійний і кваліфікаційний рівні керівника та працівників організації, необхідні для розробки документів, що обґрунтовують обсяги викидів, за формою, що наведена в додатку 2 до цього Порядку (освітній рівень - повна вища освіта; освітньо-кваліфікаційний рівень - спеціаліст, магістр із зазначенням відповідних документів у відповідній галузі). Кількість працівників, які працюють в організації у відповідній галузі, не може бути менше ніж 5 осіб (без урахування керівників);…»
Зважаючи, що в останні роки включення до вищевказаного переліку більшості організацій відбувалось з порушеннями і, на сьогодні, Мінекології , після перевірок та звернень, виключає багато організацій з даного переліку, постає питання до Замовника – як замовник законно перевірить відповідну кваліфікацію Учасника.
Згідно вимог Міжнародних фінансових організацій до НАК «Нафтогаз України» та АТ «УКРТРАНСГАЗ» в рамках підписаних додатків до міжнародних договорів у вигляді Плану еколого-соціальних дій, АТ «УКРТРАНСГАЗ» має відслідковувати увесь ланцюг від закупівлі та перевірки учасника до завершення надання послуг в напрямку екологічної безпеки.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути
Згорнути
1. Завірена скан-копія свідоцтва про підвищення кваліфікації на розроблення документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, не менше 5 осіб.
Дана вимога була викладена згідно діючого на сьогодні Наказу № 475 від 01.10.2012 Мінекології «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України, а саме : «ІІ. Документи, які необхідно надати організації для занесення її до Переліку 2.1. Для внесення організації до Переліку необхідно надати такі документи: …дані про професійний і кваліфікаційний рівні керівника та працівників організації, необхідні для розробки документів, що обґрунтовують обсяги викидів, за формою, що наведена в додатку 2 до цього Порядку (освітній рівень - повна вища освіта; освітньо-кваліфікаційний рівень - спеціаліст, магістр із зазначенням відповідних документів у відповідній галузі). Кількість працівників, які працюють в організації у відповідній галузі, не може бути менше ніж 5 осіб (без урахування керівників);…»
Зважаючи, що в останні роки включення до вищевказаного переліку більшості організацій відбувалось з порушеннями і, на сьогодні, Мінекології , після перевірок та звернень, виключає багато організацій з даного переліку, постає питання до Замовника – як замовник законно перевірить відповідну кваліфікацію Учасника.
Згідно вимог Міжнародних фінансових організацій до НАК «Нафтогаз України» та АТ «УКРТРАНСГАЗ» в рамках підписаних додатків до міжнародних договорів у вигляді Плану еколого-соціальних дій, АТ «УКРТРАНСГАЗ» має відслідковувати увесь ланцюг від закупівлі та перевірки учасника до завершення надання послуг в напрямку екологічної безпеки.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:49
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000071-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42413794
Дата подання: 19 квітня 2019 11:11
Кваліфікаційні критерії до учасника 2
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
2. Завірена скан-копія витягу зі статуту, який підтверджує, що одним із видів діяльності є роботи з розробки документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності.
Дана вимога була викладена згідно діючого на сьогодні Наказу № 475 від 01.10.2012 Мінекології «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України, а саме : «ІІ. Документи, які необхідно надати організації для занесення її до Переліку 2.1. Для внесення організації до Переліку необхідно надати такі документи: … засвідчену копію витягу зі статуту, який підтверджує, що одним із видів діяльності є роботи з розробки документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності;…»
Зважаючи, що в останні роки включення до вищевказаного переліку більшості організацій відбувалось з порушеннями і, на сьогодні, Мінекології , після перевірок та звернень, виключає багато організацій з даного переліку, постає питання до Замовника – як замовник законно перевірить відповідну кваліфікацію Учасника.
Згідно вимог Міжнародних фінансових організацій до НАК «Нафтогаз України» та АТ «УКРТРАНСГАЗ» в рамках підписаних додатків до міжнародних договорів у вигляді Плану еколого-соціальних дій, АТ «УКРТРАНСГАЗ» має відслідковувати увесь ланцюг від закупівлі та перевірки учасника до завершення надання послуг в напрямку екологічної безпеки.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути
Згорнути
2. Завірена скан-копія витягу зі статуту, який підтверджує, що одним із видів діяльності є роботи з розробки документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності.
Дана вимога була викладена згідно діючого на сьогодні Наказу № 475 від 01.10.2012 Мінекології «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України, а саме : «ІІ. Документи, які необхідно надати організації для занесення її до Переліку 2.1. Для внесення організації до Переліку необхідно надати такі документи: … засвідчену копію витягу зі статуту, який підтверджує, що одним із видів діяльності є роботи з розробки документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності;…»
Зважаючи, що в останні роки включення до вищевказаного переліку більшості організацій відбувалось з порушеннями і, на сьогодні, Мінекології , після перевірок та звернень, виключає багато організацій з даного переліку, постає питання до Замовника – як замовник законно перевірить відповідну кваліфікацію Учасника.
Згідно вимог Міжнародних фінансових організацій до НАК «Нафтогаз України» та АТ «УКРТРАНСГАЗ» в рамках підписаних додатків до міжнародних договорів у вигляді Плану еколого-соціальних дій, АТ «УКРТРАНСГАЗ» має відслідковувати увесь ланцюг від закупівлі та перевірки учасника до завершення надання послуг в напрямку екологічної безпеки.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:50
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000071-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42413794
Дата подання: 19 квітня 2019 11:14
Кваліфікаційні критерії до учасника 3
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
3. Завірена скан-копія, сертифікату відповідності системі екологічного керування ISO 14001 учасника процедури закупівлі та вказаного субпідрядника, якого планується залучати до проведення вимірювань, що виданий міжнародним органом сертифікації, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору.
Дана вимога була до сьогодні включена Замовником через те, що Замовник сертифікований по системі екологічного менеджменту ISO 14001, а також має екологічні зобов’язання за міжнародними кредитними угодами та пояснення міжнародних аудиторських компаній, щодо вимог до контрагентів бути сертифікованими по міжнародному стандарту екологічного менеджменту.
Усі вищеперераховані документи Учасник зобов’язаний мати для надання якісних, безпечних для довкілля та людей послуг …
Враховуючи вищевикладене всі документи, які вимагаються у складі тендерної документації відповідають чинним нормативно-правовим актам України.
Вищевказані пояснення замовник надавав до попередніх процедур, посилання на попередні відповіді Замовника:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-003327-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c
та інші
Окрім того, дана вимога була викладена згідно діючого на сьогодні Наказу № 475 від 01.10.2012 Мінекології «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України, а саме : «ІІ. Документи, які необхідно надати організації для занесення її до Переліку 2.1. Для внесення організації до Переліку необхідно надати такі документи: …копію свідоцтва та галузь про уповноваження (атестацію) відповідно до ДСТУ ISO 14001:2006…»
Зважаючи, що в останні роки включення до вищевказаного переліку більшості організацій відбувалось з порушеннями і, на сьогодні, Мінекології, після перевірок та звернень, виключає багато організацій з даного переліку, постає питання до Замовника – як замовник законно перевірить відповідну кваліфікацію Учасника.
Згідно вимог Міжнародних фінансових організацій до НАК «Нафтогаз України» та АТ «УКРТРАНСГАЗ» в рамках підписаних додатків до міжнародних договорів у вигляді Плану еколого-соціальних дій, АТ «УКРТРАНСГАЗ» має відслідковувати увесь ланцюг від закупівлі та перевірки учасника до завершення надання послуг в напрямку екологічної безпеки.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути
Згорнути
3. Завірена скан-копія, сертифікату відповідності системі екологічного керування ISO 14001 учасника процедури закупівлі та вказаного субпідрядника, якого планується залучати до проведення вимірювань, що виданий міжнародним органом сертифікації, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору.
Дана вимога була до сьогодні включена Замовником через те, що Замовник сертифікований по системі екологічного менеджменту ISO 14001, а також має екологічні зобов’язання за міжнародними кредитними угодами та пояснення міжнародних аудиторських компаній, щодо вимог до контрагентів бути сертифікованими по міжнародному стандарту екологічного менеджменту.
Усі вищеперераховані документи Учасник зобов’язаний мати для надання якісних, безпечних для довкілля та людей послуг …
Враховуючи вищевикладене всі документи, які вимагаються у складі тендерної документації відповідають чинним нормативно-правовим актам України.
Вищевказані пояснення замовник надавав до попередніх процедур, посилання на попередні відповіді Замовника:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-003327-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c
та інші
Окрім того, дана вимога була викладена згідно діючого на сьогодні Наказу № 475 від 01.10.2012 Мінекології «Про затвердження Порядку внесення установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обґрунтовують обсяги викидів для підприємств, установ, організацій та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності, до переліку Мінприроди України, а саме : «ІІ. Документи, які необхідно надати організації для занесення її до Переліку 2.1. Для внесення організації до Переліку необхідно надати такі документи: …копію свідоцтва та галузь про уповноваження (атестацію) відповідно до ДСТУ ISO 14001:2006…»
Зважаючи, що в останні роки включення до вищевказаного переліку більшості організацій відбувалось з порушеннями і, на сьогодні, Мінекології, після перевірок та звернень, виключає багато організацій з даного переліку, постає питання до Замовника – як замовник законно перевірить відповідну кваліфікацію Учасника.
Згідно вимог Міжнародних фінансових організацій до НАК «Нафтогаз України» та АТ «УКРТРАНСГАЗ» в рамках підписаних додатків до міжнародних договорів у вигляді Плану еколого-соціальних дій, АТ «УКРТРАНСГАЗ» має відслідковувати увесь ланцюг від закупівлі та перевірки учасника до завершення надання послуг в напрямку екологічної безпеки.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:50
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000071-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42413794
Дата подання: 19 квітня 2019 11:15
Кваліфікаційні критерії до учасника 4, 5
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
4. Завірена скан-копія свідоцтва (з усіма додатками) про атестацію щодо відповідності критеріям атестації й атестації на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі або його 21 структурним підрозділом (державним підприємством), яке підтверджує право на проведення вимірювань, або завірена скан-копія свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» виданого сюрвейером «Української системи добровільного оцінювання стану вимірювань» розробленої ДП «Харківстандартметрологія», або завірена скан-копія сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії, виданої ДП «Укрметртесстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору. Галузь показників аналізів на межі санітарно-захисної зони та організованих джерел викидів повинна покривати перелік речовин від джерел викидів.
Для надання послуг з інвентаризації викидів в атмосферне повітря стаціонарними джерелами викидів Учасником/Виконавцем необхідно буде здійснити ряд інструментальних замірів. Зважаючи на це, як Замовник буде законно перевіряти та контролювати, чи має право Учасник/Виконавець або субпідрядник право здійснювати відповідні заміри без вищевказаних документів, які видаються державними установами та підтверджують право виконувати відповідні інструментальні заміри?
5. Скан-копія дозволу на використання об'єктів і приміщень, призначених для провадження діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника.
Для здійснення замірів викидів, зокрема для акумуляторних станцій, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи.
До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути
Згорнути
4. Завірена скан-копія свідоцтва (з усіма додатками) про атестацію щодо відповідності критеріям атестації й атестації на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі або його 21 структурним підрозділом (державним підприємством), яке підтверджує право на проведення вимірювань, або завірена скан-копія свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» виданого сюрвейером «Української системи добровільного оцінювання стану вимірювань» розробленої ДП «Харківстандартметрологія», або завірена скан-копія сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії, виданої ДП «Укрметртесстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору. Галузь показників аналізів на межі санітарно-захисної зони та організованих джерел викидів повинна покривати перелік речовин від джерел викидів.
Для надання послуг з інвентаризації викидів в атмосферне повітря стаціонарними джерелами викидів Учасником/Виконавцем необхідно буде здійснити ряд інструментальних замірів. Зважаючи на це, як Замовник буде законно перевіряти та контролювати, чи має право Учасник/Виконавець або субпідрядник право здійснювати відповідні заміри без вищевказаних документів, які видаються державними установами та підтверджують право виконувати відповідні інструментальні заміри?
5. Скан-копія дозволу на використання об'єктів і приміщень, призначених для провадження діяльності, пов'язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника.
Для здійснення замірів викидів, зокрема для акумуляторних станцій, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи.
До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:50
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000071-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42413794
Дата подання: 19 квітня 2019 11:18
Кваліфікаційні критерії до учасника 6, 7
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
6. Документ на право провадження господарської діяльності з придбання, зберігання, використання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (Ліцензія Державної служби України з контролю за наркотиками по придбанню, зберіганню, використанню прекурсорів (таблиця 2 список IV) “Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів» учасника процедури закупівлі або залученого субпідрядника (скан-копія, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору) або скан-копія довідки (в довільній формі) учасника процедури закупівлі, або залученого субпідрядника про його наявність у Ліцензійному реєстру на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, на веб-порталі Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (за електронною адресою http://usuan.dls.gov.ua/).
Для здійснення замірів викидів, зокрема для акумуляторних станцій, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи.
До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація.
7. Завірена скан-копія дозволу Державної служби праці України або іншого Уповноваженого органу на застосування шкідливих та небезпечних речовин учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника або копію висновку експертизи, необхідну для отримання дозволу Державної служби праці України на застосування шкідливих та небезпечних речовин учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника та завірена скан-копії посвідчень з охорони праці не менше двох осіб про навчання та перевірку знань законодавчих, нормативно правових актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, НПАОП 0.00-1.15-07.
Для здійснення замірів викидів, зокрема для акумуляторних станцій, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи.
До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році).
Розгорнути
Згорнути
6. Документ на право провадження господарської діяльності з придбання, зберігання, використання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (Ліцензія Державної служби України з контролю за наркотиками по придбанню, зберіганню, використанню прекурсорів (таблиця 2 список IV) “Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів» учасника процедури закупівлі або залученого субпідрядника (скан-копія, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору) або скан-копія довідки (в довільній формі) учасника процедури закупівлі, або залученого субпідрядника про його наявність у Ліцензійному реєстру на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, на веб-порталі Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (за електронною адресою http://usuan.dls.gov.ua/).
Для здійснення замірів викидів, зокрема для акумуляторних станцій, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи.
До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація.
7. Завірена скан-копія дозволу Державної служби праці України або іншого Уповноваженого органу на застосування шкідливих та небезпечних речовин учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника або копію висновку експертизи, необхідну для отримання дозволу Державної служби праці України на застосування шкідливих та небезпечних речовин учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника та завірена скан-копії посвідчень з охорони праці не менше двох осіб про навчання та перевірку знань законодавчих, нормативно правових актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, НПАОП 0.00-1.15-07.
Для здійснення замірів викидів, зокрема для акумуляторних станцій, які є на об’єктах Замовника необхідно застосовувати небезпечні речовини, в тому числі прекурсори. Для застосування прекурсорів необхідно отримувати відповідні дозволи.
До цього часу Замовник вимагав скан-копію даного дозволу для виконання аналогічних робіт. Посилання на відповідь:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-000178-b
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, отримала усі необхідні дозволи, витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник буде перевіряти чи дійсно будуть здійснені відповідні заміри і чи є в наявності у Учасника/Виконавця усі необхідні дозволи, знання, досвід та кваліфікація.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:50
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000071-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42413794
Дата подання: 19 квітня 2019 11:19
Кваліфікаційні критерії до учасника 8, 9
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки настоював. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І коли ось коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:
8. Завірена скан-копія свідоцтва про підвищення кваліфікації на проведення інструментальнолабораторних вимірювань викидів від організованих джерел викидів учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника.
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, навчила спеціалістів витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник законно буде перевіряти кваліфікація Учасника/Виконавця який буде здійснювати інструментальні заміри на об’єктах Замовника?
9. Завірена скан-копію Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії Учасника, або вказаного субпідрядника, якого планується залучати до надання вказаних послуг.
Лабораторія Учасника/Виконавця не може працювати без Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії. У разі залучення лабораторії Учасника/Виконавця які працюють без Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії, протоколи вимірювань не будуть дійсними, а відповідно і Замовник не отримає дозволу, а у разі їх отримання з протоколами від лабораторії у якої немає дозволу, дозвіл буде анульовано.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути
Згорнути
8. Завірена скан-копія свідоцтва про підвищення кваліфікації на проведення інструментальнолабораторних вимірювань викидів від організованих джерел викидів учасника процедури закупівлі, або вказаного субпідрядника.
Наша компанія, спеціально для участі у закупівлях Учасника, навчила спеціалістів витративши на це більше року та велику кількість коштів. Тому постає питання, як учасник законно буде перевіряти кваліфікація Учасника/Виконавця який буде здійснювати інструментальні заміри на об’єктах Замовника?
9. Завірена скан-копію Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії Учасника, або вказаного субпідрядника, якого планується залучати до надання вказаних послуг.
Лабораторія Учасника/Виконавця не може працювати без Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії. У разі залучення лабораторії Учасника/Виконавця які працюють без Дозволу на викиди забруднюючих речовин від лабораторії, протоколи вимірювань не будуть дійсними, а відповідно і Замовник не отримає дозволу, а у разі їх отримання з протоколами від лабораторії у якої немає дозволу, дозвіл буде анульовано.
Тому вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до учасника, або надати ґрунтовну відповідь чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії, які не мають ані досвіду, ані відповідних дозволів на виконання послуг які закуповує Замовник.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:50
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-12-000071-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42413794
Дата подання: 22 квітня 2019 13:18
Вимоги щодо супроводу та санкцій
1. Вважаємо не правомірним та не законним внесення у проект договору пункту 4.7. У разі неотримання Замовником дозволу на викиди для будь-якого з об’єктів, для яких надаються послуги, до закінчення терміну дії попереднього дозволу на викиди Виконавець сплачує Замовнику 100 відсотків суми штрафних санкцій (збитків, тощо), нарахованих органами державного нагляду і контролю за весь час роботи без Дозволу. Сума нарахованих штрафних санкцій (збитків, тощо) може бути вирахувана Замовником.
Даний пункт ніяким чином не пов’язаний з надаваними послугами і Виконавець не може впливати на отримання Замовником дозволу на викиди. Після надання послуг з розробки відповідних документів, Замовник подає їх в дозвільний центр та з цього моменту несе повну відповідальність за отримання відповідного дозволу.
Вимагаємо прибрати пункту 4.7. Проекту Договору, як незаконний.
2. Вважаємо не правомірним та не законним включення у технічні і якісні характеристики пункту 4.2. Супровід узгодження документів (усунення зауважень, тощо) у відповідних підрозділах з питань екології та природних ресурсів обласних державних адміністрацій та територіальних органах Держпродспоживслужби до отримання дозволу на викиди.
Цей пункт дискримінаційний оскільки виконавець не має права після надання послуг супроводжувати документацію. Супроводом згідно нормативно-правових актів займається замовник через подачу документів в сервісні центри.
Вимагаємо прибрати пункту 4.2. Технічних та якісних характеристик, як незаконний.
Розгорнути
Згорнути
Даний пункт ніяким чином не пов’язаний з надаваними послугами і Виконавець не може впливати на отримання Замовником дозволу на викиди. Після надання послуг з розробки відповідних документів, Замовник подає їх в дозвільний центр та з цього моменту несе повну відповідальність за отримання відповідного дозволу.
Вимагаємо прибрати пункту 4.7. Проекту Договору, як незаконний.
2. Вважаємо не правомірним та не законним включення у технічні і якісні характеристики пункту 4.2. Супровід узгодження документів (усунення зауважень, тощо) у відповідних підрозділах з питань екології та природних ресурсів обласних державних адміністрацій та територіальних органах Держпродспоживслужби до отримання дозволу на викиди.
Цей пункт дискримінаційний оскільки виконавець не має права після надання послуг супроводжувати документацію. Супроводом згідно нормативно-правових актів займається замовник через подачу документів в сервісні центри.
Вимагаємо прибрати пункту 4.2. Технічних та якісних характеристик, як незаконний.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 10:50
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статті 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, при складанні тендерної документації замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ" #42413794 |
Рішення скасоване |
149 500,00
UAH
|
30 травня 2019 14:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ" #42413794 |
Відхилено |
149 500,00
UAH
|
30 травня 2019 14:51
|
ТОВ Екоренсінг #39251145 |
Переможець |
239 850,00
UAH
|
06 червня 2019 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 16:30
|
ДУ №1 (1) (1).pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 13:18
|
Договір.pdf | укладений |
25 червня 2019 13:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 1906000239 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |