Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2019 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 16:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 16:29 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 11:14 |
Очікувана вартість: | 4 192 186,13 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2019 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2019 16:25 |
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc | |
11 квітня 2019 16:25 |
истотні умови .doc | |
11 квітня 2019 16:25 |
Додаток 3 Технічні вимоги (бл.3).doc | |
11 квітня 2019 16:25 |
Договор линия вала.doc | |
11 квітня 2019 16:25 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
11 квітня 2019 16:25 |
Тендерна документація на закупівлю робіт зразок.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000051 ● 0c539bfa28a64178bb2a0bda16ba3b5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.05.2019 № 132
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-04-11-002940-a 11.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ 11.04.2019 р. тендерним комітетом ВП ЮУАЕС (далі – Замовником) було оголошено закупівлю робіт за темою: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт лінії валу турбіни К-1000-60/3000 енергоблоку №3)» по процедурі – відкриті торги, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-11-002940-a. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) визначено, що роботи — проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно Наказу №454 від 17.03.2016 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» частини III, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно 22 частини 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 р. №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування .Види ремонтів та перелік робіт», затверджених Наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Також повідомляємо, що Закон має вищу юридичну силу ніж підзаконні акти. Опираючись на визначення «роботи» у пункті 22 частини першої статті 1 Закону та користуючись Наказом №454 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт лінії валу турбіни К-1000-60/3000 енергоблоку №3» був вірно визначений як робота, про що зазначено у Висновку про результати моніторингу закупівлі (абзац 2 частини ІІ «Констатуюча частина»): цитата «2.Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої та частини четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.» Згідно частини 4 статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Оскільки очікувана вартість закупівлі, оголошеної Замовником, не перевищує суму 5150 тисяч євро, тому оприлюднювати оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до положень частини 4 статті 10 Закону не вимагається Законом. Додатково повідомляємо, що ВП ЮУАЕС у своїй діяльності бере до уваги досвід попередніх років та враховує зауваження державних контролюючих органів. Оскільки міжрегіональні територіальні органи Державної аудиторської служби є правонаступниками територіальних органів Державної фінансової інспекції (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 266), надаємо для інформації копію Повідомлення №114 (ІІ) головного контролера-ревізора Держфінінспекції в Одеській області Самокіш В.І., в якому зазначено, що капітальний ремонт обладнання – це роботи. Також повідомляємо, що у визначенні терміну «робота» в Законі України «Про здійснення державних закупівель» та Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні відмінності, тобто вони є однаковими.
2019-06-10 17:33:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
- UA-M-2019-06-12-000015 ● 59a1750d79fc4afb94a593552321c070
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 15:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2019 № 166
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.06.2019 № 166
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-04-11-002940-a 11.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ від 13 червня 2019. Щодо питання: «За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в тендерній пропозиції ІВП «Ременерго» у довідці про досвід виконання робіт не вказано дати аналогічних договорів, чим не дотримано вимоги підпункту 3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації», повідомляємо наступне: Умовами тендерної документації (далі – ТД) передбачено надання «Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору», та зазначено, що Учасник повинен вказати не менше 1 виконаного в повному обсязі аналогічного договору із зазначенням контрагента, а також предмету, номера та дати договору. В довідці, наданій інженерно-виробничим підприємством у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Ременерго» (далі – ІВП «Ременерго», Учасник) в п. 63 зазначений, як і вимагалось: контрагент, а також предмет, номер та дата договору. Ще в низці договорів дата договору зашифрована в номері. Крім того, частину зазначених договорів Учасник виконував для потреб ВП ЮУАЕС, тому замовнику апріорі відома дата договору. Також в ТД зазначено, що учасник може подавати будь-які документи, крім тих, що вимагає замовник, які вважає за потрібне по данній процедурі закупівлі. Розглянувши надану ІВП «Ременерго» довідку, Замовник дійшов висновку що довідка відповідає умовам ТД, а Учасник відповідає зазначеному кваліфікаційному критерію. Щодо питання: «Також встановлено, що у технічній пропозиції учасника ІВП «Ременерго» відсутня інформація про замовника робіт, адреса замовника та місце виконання робіт, що не відповідає умовам підпункту 6 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 4 до тендерної документації», повідомляємо наступне: Щодо адреси Замовника, в технічній пропозиції ІВП «Ременерго» відповідно до підпункту 6 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати відсканований файл свої «Загальні технічні вимоги щодо капітального ремонту лінії валу турбіни К-1000-60/3000 енергоблоку №3» складені у відповідності до додатку №4, але не сказано, що вони повинні бути ідентичні. Технічна частина документу відповідає вимогам Замовника, а також в пункті 3.1 вказано – «Роботи виконуються на виробничому проммайданчикуВП ЮУАЕС, а саме в машинному залі енергоблоку №3». Тим самим Замовник та місце виконання робіт зазначені. Щодо питання: «Крім того, у тендерній пропозиції ІВП «Ременерго» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідку про досвід виконання робіт, які не містять дати їх складання, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації», повідомляємо наступне: Згідно вимог статті 22 Закону ТД на дану закупівлю містить опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відсутність дати складання зазначених довідок – це формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Крім того, повідомляємо, що тендерна пропозиція ІВП «Ременерго» подана своєчасно. Розглянувши надані ІВП «Ременерго» зазначені довідки, Замовник дійшов висновку що вони відповідають умовам ТД. З урахуванням зазначеного, вважаємо, що тендерна пропозиція ІВП «Ременерго» відповідає вимогам ТД, а Замовник правомірно визначив ІВП «Ременерго» переможцем торгів. Додатково повідомляємо, що за результатами проведеного аукціону, пропозиція надана ІВП «Ременерго» є найнижчою за ціною.
2019-06-21 09:20:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено що станом на 01.07.2019 (виписка з протоколу від 01.07.2019 № 334) Замовник оприлюднив інформацію про відміну торгів, відповідно до вимог статті 31 Закону, а саме у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-07-05 11:36:31
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Інженерно-виробниче підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ременерго" |
4 191 167,16
UAH
|
4 111 167,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО" |
4 189 531,29
UAH
|
4 149 531,29
UAH
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО» |
4 191 901,48
UAH
|
4 191 901,48
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Інженерно-виробниче підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ременерго" #13810114 |
Переможець |
4 111 167,00
UAH
|
03 червня 2019 15:33
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 червня 2019 15:33
Учасник | Пропозиція | Документи |
Інженерно-виробниче підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ременерго" #13810114 |
4 111 167,00
UAH
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 01 липня 2019 14:49 |
Коментар щодо відміни: | згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
01 липня 2019 14:49
|
Виписка з протоколу №334 |