Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки ( Капітальний ремонт лінії валу турбіни К-1000-60/3000 енергоблоку №3).
Очікувана вартість
4 192 186,13 UAH
UA-2019-04-11-002940-a 6b77983dfccb454ba1ce68db7a31620f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 16:29
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 16:29
Початок аукціону: 03 травня 2019 11:14
Очікувана вартість: 4 192 186,13 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника З технічних питань: Начальник ЦРТУ ЕРП Янкул Віталій Віталійович, т.05136-4-25-88.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки ( Капітальний ремонт лінії валу турбіни К-1000-60/3000 енергоблоку №3).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, ВП ЮУАЕС. Строк виконання робіт: в період ППР – 2019 енергоблоку №3, орієнтовно з 16.05.2019 по 17.11.2019 року.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000051 ● 0c539bfa28a64178bb2a0bda16ba3b5c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

13.05.2019 № 132

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-04-11-002940-a 11.04.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ 11.04.2019 р. тендерним комітетом ВП ЮУАЕС (далі – Замовником) було оголошено закупівлю робіт за темою: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт лінії валу турбіни К-1000-60/3000 енергоблоку №3)» по процедурі – відкриті торги, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-11-002940-a. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) визначено, що роботи — проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно Наказу №454 від 17.03.2016 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» частини III, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно 22 частини 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 р. №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування .Види ремонтів та перелік робіт», затверджених Наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Також повідомляємо, що Закон має вищу юридичну силу ніж підзаконні акти. Опираючись на визначення «роботи» у пункті 22 частини першої статті 1 Закону та користуючись Наказом №454 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV 50530000-9 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Капітальний ремонт лінії валу турбіни К-1000-60/3000 енергоблоку №3» був вірно визначений як робота, про що зазначено у Висновку про результати моніторингу закупівлі (абзац 2 частини ІІ «Констатуюча частина»): цитата «2.Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої та частини четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.» Згідно частини 4 статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Оскільки очікувана вартість закупівлі, оголошеної Замовником, не перевищує суму 5150 тисяч євро, тому оприлюднювати оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до положень частини 4 статті 10 Закону не вимагається Законом. Додатково повідомляємо, що ВП ЮУАЕС у своїй діяльності бере до уваги досвід попередніх років та враховує зауваження державних контролюючих органів. Оскільки міжрегіональні територіальні органи Державної аудиторської служби є правонаступниками територіальних органів Державної фінансової інспекції (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 266), надаємо для інформації копію Повідомлення №114 (ІІ) головного контролера-ревізора Держфінінспекції в Одеській області Самокіш В.І., в якому зазначено, що капітальний ремонт обладнання – це роботи. Також повідомляємо, що у визначенні терміну «робота» в Законі України «Про здійснення державних закупівель» та Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні відмінності, тобто вони є однаковими.

2019-06-10 17:33:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

  • UA-M-2019-06-12-000015 ● 59a1750d79fc4afb94a593552321c070
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 15:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

12.06.2019 № 166

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.06.2019 № 166


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-04-11-002940-a 11.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ від 13 червня 2019. Щодо питання: «За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в тендерній пропозиції ІВП «Ременерго» у довідці про досвід виконання робіт не вказано дати аналогічних договорів, чим не дотримано вимоги підпункту 3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації», повідомляємо наступне: Умовами тендерної документації (далі – ТД) передбачено надання «Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору», та зазначено, що Учасник повинен вказати не менше 1 виконаного в повному обсязі аналогічного договору із зазначенням контрагента, а також предмету, номера та дати договору. В довідці, наданій інженерно-виробничим підприємством у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Ременерго» (далі – ІВП «Ременерго», Учасник) в п. 63 зазначений, як і вимагалось: контрагент, а також предмет, номер та дата договору. Ще в низці договорів дата договору зашифрована в номері. Крім того, частину зазначених договорів Учасник виконував для потреб ВП ЮУАЕС, тому замовнику апріорі відома дата договору. Також в ТД зазначено, що учасник може подавати будь-які документи, крім тих, що вимагає замовник, які вважає за потрібне по данній процедурі закупівлі. Розглянувши надану ІВП «Ременерго» довідку, Замовник дійшов висновку що довідка відповідає умовам ТД, а Учасник відповідає зазначеному кваліфікаційному критерію. Щодо питання: «Також встановлено, що у технічній пропозиції учасника ІВП «Ременерго» відсутня інформація про замовника робіт, адреса замовника та місце виконання робіт, що не відповідає умовам підпункту 6 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 4 до тендерної документації», повідомляємо наступне: Щодо адреси Замовника, в технічній пропозиції ІВП «Ременерго» відповідно до підпункту 6 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати відсканований файл свої «Загальні технічні вимоги щодо капітального ремонту лінії валу турбіни К-1000-60/3000 енергоблоку №3» складені у відповідності до додатку №4, але не сказано, що вони повинні бути ідентичні. Технічна частина документу відповідає вимогам Замовника, а також в пункті 3.1 вказано – «Роботи виконуються на виробничому проммайданчикуВП ЮУАЕС, а саме в машинному залі енергоблоку №3». Тим самим Замовник та місце виконання робіт зазначені. Щодо питання: «Крім того, у тендерній пропозиції ІВП «Ременерго» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідку про досвід виконання робіт, які не містять дати їх складання, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації», повідомляємо наступне: Згідно вимог статті 22 Закону ТД на дану закупівлю містить опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відсутність дати складання зазначених довідок – це формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Крім того, повідомляємо, що тендерна пропозиція ІВП «Ременерго» подана своєчасно. Розглянувши надані ІВП «Ременерго» зазначені довідки, Замовник дійшов висновку що вони відповідають умовам ТД. З урахуванням зазначеного, вважаємо, що тендерна пропозиція ІВП «Ременерго» відповідає вимогам ТД, а Замовник правомірно визначив ІВП «Ременерго» переможцем торгів. Додатково повідомляємо, що за результатами проведеного аукціону, пропозиція надана ІВП «Ременерго» є найнижчою за ціною.

2019-06-21 09:20:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено що станом на 01.07.2019 (виписка з протоколу від 01.07.2019 № 334) Замовник оприлюднив інформацію про відміну торгів, відповідно до вимог статті 31 Закону, а саме у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-07-05 11:36:31

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інженерно-виробниче підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ременерго" 4 191 167,16
UAH
4 111 167,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО" 4 189 531,29
UAH
4 149 531,29
UAH
Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО» 4 191 901,48
UAH
4 191 901,48
UAH
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 09:44
реєстр документів.pdf
05 червня 2019 09:44
5-довідка з ДФС.pdf
05 червня 2019 09:41
5-довідка з ДФС.pdf
05 червня 2019 09:41
реєстр документів.pdf
03 травня 2019 14:30
Кошторис.pdf
03 травня 2019 14:30
Цінова пропозиція.pdf
22 квітня 2019 10:31
8-технічна пропозиція.pdf
22 квітня 2019 10:31
17-про субпідрядника.pdf
22 квітня 2019 10:31
7-цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 17:07
Статут.pdf
26 квітня 2019 17:07
Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2019 17:07
Банківська гарантія.zip
26 квітня 2019 17:07
Довідка (ст.17).pdf
26 квітня 2019 17:07
Аналогічні договори.pdf
26 квітня 2019 17:07
Працівники.pdf
26 квітня 2019 17:07
Мат . - тех . база.pdf
26 квітня 2019 17:07
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 15:24
Технічна пропозиція.pdf
19 квітня 2019 15:24
Копія Статуту.pdf
19 квітня 2019 15:24
Договір страхування.pdf
19 квітня 2019 15:24
10960383 .pdf
19 квітня 2019 15:24
10960383 .pdf.(1).P7S
19 квітня 2019 15:24
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інженерно-виробниче підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ременерго"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО"

Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Інженерно-виробниче підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ременерго"
#13810114
Переможець 4 111 167,00
UAH
03 червня 2019 15:33

Документи

03 червня 2019 15:32
Електронний підпис
03 червня 2019 15:31
Протокол 68.pdf
08 травня 2019 14:13
Повідомлення 2.24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Інженерно-виробниче підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ременерго"
#13810114
4 111 167,00
UAH
Документи

Документи

03 червня 2019 15:32
Електронний підпис
03 червня 2019 15:31
Протокол 68.pdf
08 травня 2019 14:13
Повідомлення 2.24.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 липня 2019 14:49
Коментар щодо відміни: згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
01 липня 2019 14:49
Виписка з протоколу №334