"Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з корегування паспорту технічного стану причалу № 4, інв.№ 060301 Одеської філії ДП "АМПУ")
Очікувана вартість
149 250,00 UAH
UA-2019-04-11-002859-a d72e27e480a548b4a809ac893f0aad9b
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження замовника: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа замовника: Кіжаєва Анастасія Анатоліївна
+38(048)7294015
tender@ods.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 149 250,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 746,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 492,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК 021:2015 45000000-7
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Проектно-вишукувальні роботи з корегування паспорту технічного стану причалу № 4, інв.№ 060301 Одеської філії ДП "АМПУ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Площа Митна, 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після отримання Замовником технічної документації з проведених проектно-вишукувальних робіт та підписання Сторонами «Акту приймання – передачі виконаних робіт» за Договором, який здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку. Пiсляоплата 15 Банківські 70
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більше 30% від ціни договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця Аванс 15 Банківські 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 квітня 2019 16:15
Проект договору.pdf
11 квітня 2019 16:15
Перелік кваліфікаційних вимог.pdf
11 квітня 2019 16:15
Технічні вимоги.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо внесення змін в ТД
Дата подання: 17 квітня 2019 09:50
Дата відповіді: 19 квітня 2019 10:07
Вважаємо за доцільне внести наступні змини в редакцію до проекту Договору «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 5000000-7 (Проектно- вишукувальні роботи з корегування паспорту технічного стану причалу № 4, інв. № 060301 Одеської філії ДП "АМПУ): 1. П 4.3.4.читати в редакції: "Усунути за свій рахунок виявлені Замовником в ході розгляду технічної документації недоліки в результатах виконаних робіт межах Договору та Технічного завдання,." 2. П 5.3.читати в редакції: "У разі виявлення недоліків у розробленій технічній документації Виконавець на вимогу Замовника зобов’язаний безоплатно переробити розроблену технічну документацію, а також відшкодувати завдані збитки. Якщо Сторони не погодяться щодо виявлення недоліків у розробленій технічній документації, вони визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом." 3. П 6.1, 6.3 виключити. 4. П 7.2.1.читати в редакції:" У разі неякісного виконання робіт Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від суми неякісно виконаних Робіт; Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних (некомплектних) робіт, вона визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом." 5. П 7.3.читати в редакції: "Виконавець відповідає за недоліки проектно-вишукувальної документації вишукувальних робіт. У разі виявлення недоліків у проектно-вишукувальної документації або в вишукувальних роботах (в межах Договору та Технічного завдання), Виконавець на вимогу Замовника зобов’язаний безоплатно переробити у строк до 20 календарних днів проектно-вишукувальну документацію або здійснити необхідні додаткові вишукувальні роботи, а також відшкодувати завдані збитки."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вважаємо недоцільним внесення запропонованих учасником змін до проекту договору на закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Проектно-вишукувальні роботи з корегування паспорту технічного стану причалу № 4, інв.№ 060301 Одеської філії ДП "АМПУ")

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" 140 250,00
UAH
140 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 13:10
Цінова_пропозиція.pdf
25 квітня 2019 16:37
Цінова пропозиція (2).PDF
25 квітня 2019 16:31
Кошторис.pdf
25 квітня 2019 16:31
цінова пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
Переможець 140 250,00
UAH
16 травня 2019 17:29

Документи

16 травня 2019 17:29
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
140 250,00
UAH
Документи

Документи

16 травня 2019 17:29
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
2580-В-ОДФ-19.pdf укладений
27 травня 2019 15:28
2580-В-ОДФ-19 -1 від 01.07.2019 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2019 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2580-В-ОДФ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку