Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05537377 |
Місцезнаходження: | 67801, Україна , Одеська обл., смт Овідіополь, вул. Театральна, 3 |
Контактна особа: |
Ляшенко Світлана +380485131207,+380485131207 ptu_odessa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2019 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
23 квітня 2019 21:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2019 20:59 |
Додаток 4 оновлено.doc | |
23 квітня 2019 20:59 |
Зміни ТД.doc | |
23 квітня 2019 20:30 |
ЗТД АВТО 2019 2 лоти.doc | |
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 7.doc | |
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 6.doc | |
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 5.doc | |
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 8.doc | |
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 1.doc | |
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 3.doc | |
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 2.doc |
23 квітня 2019 21:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 квітня 2019 20:59 |
Додаток 4 оновлено.doc
|
||||||
23 квітня 2019 20:59 |
Зміни ТД.doc
|
||||||
23 квітня 2019 20:30 |
ЗТД АВТО 2019 2 лоти.doc
|
||||||
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 7.doc
|
||||||
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 6.doc
|
||||||
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 5.doc
|
||||||
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 8.doc
|
||||||
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 1.doc
|
||||||
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 3.doc
|
||||||
11 квітня 2019 16:00 |
Додаток 2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-18-000015 ● b8b855c3896f4b0389efe9c1719fbf6a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель
Кутафіна Р. від 17.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
2
Продовження додатка
1 2 3 4 5
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
3
Продовження додатка
1 2 3 4 5
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Внесено зміни до додатку та тендерної документації
2019-04-23 20:33:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Легкові автомобілі (Renault Trafic (або еквівалент) |
Опис предмету закупівлі: |
1 одиниця
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |