Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі (Renault Trafic (або еквівалент)) 2 лоти
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-04-11-002750-a 76d9005a0c094182bd805c9fa4d27b5f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Світлана

+380485131207
+380485131207
ptu_odessa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ"
Код ЄДРПОУ: 05537377
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., смт Овідіополь, вул. Театральна, 3
Контактна особа: Ляшенко Світлана
+380485131207,+380485131207
ptu_odessa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 20:00
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Тендерна документація

23 квітня 2019 21:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 20:59
Додаток 4 оновлено.doc
23 квітня 2019 20:59
Зміни ТД.doc
23 квітня 2019 20:30
ЗТД АВТО 2019 2 лоти.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 7.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 6.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 5.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 8.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 1.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 3.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 2.doc
23 квітня 2019 21:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 20:59
Додаток 4 оновлено.doc
23 квітня 2019 20:30
Додаток 4 оновлено.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 4.doc
23 квітня 2019 20:59
Зміни ТД.doc
23 квітня 2019 20:30
Зміни ТД.doc
23 квітня 2019 20:30
ЗТД АВТО 2019 2 лоти.doc
11 квітня 2019 16:00
ТД АВТО 2019 2 лоти.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 7.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 6.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 5.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 8.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 1.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 3.doc
11 квітня 2019 16:00
Додаток 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-18-000015 ● b8b855c3896f4b0389efe9c1719fbf6a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель
Кутафіна Р. від 17.04.2019.


Начальник О. МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.

2
Продовження додатка

1 2 3 4 5
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.



3
Продовження додатка

1 2 3 4 5
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.





Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесено зміни до додатку та тендерної документації

2019-04-23 20:33:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Легкові автомобілі (Renault Trafic (або еквівалент)
Опис предмету закупівлі:
1 одиниця
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 травня 2019 14:25
Закінчення: 02 травня 2019 14:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од
Легкові автомобілі (Renault Trafic (або еквівалент)
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт.Овідіополь, вул.Театральна, 3
Дата доставки: 30 червня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТО ГРУП + 889 098,00
UAH з ПДВ
889 098,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М МОТОРС" 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 15:11
Сертифікат типу.pdf
26 квітня 2019 15:11
ч 2 ст 17.pdf
26 квітня 2019 15:11
Статут.pdf
26 квітня 2019 15:11
Реєстр документів.pdf
26 квітня 2019 15:11
Проект договору.pdf
26 квітня 2019 15:11
про ліцензування.pdf
26 квітня 2019 15:11
про антикор програму.pdf
26 квітня 2019 15:11
п 9 ч 1 ст 17.pdf
26 квітня 2019 15:11
п 6 ч 1 ст 17.pdf
26 квітня 2019 15:11
п 4 ч 1 ст 17.pdf
26 квітня 2019 15:11
п 2 ч 1 ст 17.pdf
26 квітня 2019 15:11
Захист довкілля.pdf
26 квітня 2019 15:11
Загальні відомості.pdf
26 квітня 2019 15:11
досвід.pdf
26 квітня 2019 15:11
договір Тузла акт.pdf
26 квітня 2019 15:11
гарант лист Євро 5 лот 1.pdf
26 квітня 2019 15:11
відгук Тузла.pdf
26 квітня 2019 15:11
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 09:44
Електронний підпис
24 квітня 2019 09:42
технічніЛот2.pdf
24 квітня 2019 09:42
технічніЛот1.pdf
24 квітня 2019 09:42
проектДоговор.pdf
24 квітня 2019 09:42
листЗгодаПерсональні.pdf
24 квітня 2019 09:42
кваліфікаціяОновлена.pdf
24 квітня 2019 09:42
зразокСертифікат.pdf
24 квітня 2019 09:42
загальніВідомості.pdf
24 квітня 2019 09:42
ДокументиДиректор.pdf
24 квітня 2019 09:42
договорАналог.pdf
24 квітня 2019 09:42
дилер.pdf
24 квітня 2019 09:42
гарантійнийТехнічні.pdf
24 квітня 2019 09:42
гарантійнийІСТОТНІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТО ГРУП +

ТОВ "М МОТОРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВТО ГРУП +
#35880173
Відхилено 889 098,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 14:12
ТОВ "М МОТОРС"
#35639053
Відхилено 900 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2019 14:15

Документи

06 травня 2019 14:12
Електронний підпис

Документи

06 травня 2019 14:15
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
06 травня 2019 14:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі