Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Шевченка (від буд №55 до вул.Василя Вишиваного) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
2 214 212,00 UAH
UA-2019-04-11-002401-a 1b9fd721d47449a497fa6c344493c762
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 yulechkafedotova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2019 15:13
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2019 15:13
Початок аукціону: 02 травня 2019 12:03
Очікувана вартість: 2 214 212,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 071,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11071 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3619.7 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Шевченка (від буд №55 до вул.Василя Вишиваного) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вулиця Шевченка (від буд №55 до вул.Василя Вишиваного)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі не більше ніж 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 15:42
Перелік змін від 19.04.2019 до протоколу _ 76.doc
19 квітня 2019 15:42
Тендерна документація (зі змінами) від 19.04.2019.doc
19 квітня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 15:42
Перелік змін від 19.04.2019 до протоколу _ 76.doc
19 квітня 2019 15:42
Тендерна документація (зі змінами) від 19.04.2019.doc
11 квітня 2019 15:09
Тендерна документація від 11.04.2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 191 215,00
UAH з ПДВ
2 191 215,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Токмак-ФЕМ 2 214 000,00
UAH з ПДВ
2 214 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 14:09
Електронний підпис
06 травня 2019 14:07
копія паспорту.pdf
02 травня 2019 14:15
Електронний підпис
02 травня 2019 14:13
відомість об_ємів.pdf
02 травня 2019 14:13
локальний кошторис.pdf
02 травня 2019 13:15
Електронний підпис
02 травня 2019 13:11
договірна ціна.pdf
02 травня 2019 13:11
локальний кошторис.pdf
02 травня 2019 13:11
відомість об_ємів.pdf
02 травня 2019 13:10
тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 16:49
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:56
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:55
копія паспорту.pdf
23 квітня 2019 15:38
Електронний підпис
23 квітня 2019 15:30
тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2019 17:01
Електронний підпис
19 квітня 2019 16:58
Гарантия 9919.zip
19 квітня 2019 16:58
копія паспорту.pdf
19 квітня 2019 16:58
тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2019 16:58
Довіреність 40.zip

Публічні документи

22 квітня 2019 09:27
Електронний підпис
17 квітня 2019 11:03
Електронний підпис
17 квітня 2019 11:01
20.Лист-згода.pdf
17 квітня 2019 11:00
6. копія виписки.pdf
17 квітня 2019 11:00
5. Статут.pdf
17 квітня 2019 11:00
4.5 АКТ2-64-18-01.pdf
17 квітня 2019 11:00
4.4 АКТ1- 64-18-01.pdf
17 квітня 2019 11:00
4.3 Договір 64-18.pdf
17 квітня 2019 11:00
4.2 Акт КБ2 к Дог.150.pdf
17 квітня 2019 11:00
4.1 Договір 150 18.pdf
17 квітня 2019 11:00
2.Список працівників.pdf
17 квітня 2019 11:00
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ПП Токмак-ФЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2832308957
Переможець 2 191 215,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 15:03

Документи

03 травня 2019 15:03
Електронний підпис
03 травня 2019 15:00
Протокол від 03.05.2019

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2832308957
2 191 215,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2019 15:03
Електронний підпис
03 травня 2019 15:00
Протокол від 03.05.2019

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:03
Акт виконаних робіт від 17.12.2019 укладений
21 грудня 2019 13:01
Акт виконаних робіт від 21.11.2019 укладений
21 грудня 2019 13:01
Акт виконаних робіт від 19.08.2019 укладений
21 грудня 2019 13:01
Акт виконаних робіт від 02.08.2019 укладений
21 грудня 2019 13:01
Акт виконаних робіт від 12.06.2019 укладений
21 грудня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:42
Додаткова угода від 16.12.2019.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 16:37
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 10:32
Додаткова угода 26.07.2019.pdf зміни до договору
26 липня 2019 10:30
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 10:25
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 15:18
Договір від 16.05.2019 укладений
16 травня 2019 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з поетапним виділенням фінансування по об’єкту та для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, відповідно пп.3 п.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник - Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди внести наступні зміни до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 48/19 від 16.05.2019р.: 1) викласти пункт 3.1 в новій редакції; 2) внести зміни до додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт» та додатку 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх в нових редакціях, які додаються; відповідно Додаток 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» та додаток 4 «План фінансування виконаних робіт» до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 48/19 від 16.05.2019р. вважати такими, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 48/19 від 16.05.2019р. зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цю Додаткову угоду. 13. Номер додаткової угоди: 1. 14. Сума договору після внесення змін: 2191215,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 3619,7 м. кв.
Номер договору про закупівлю: 48/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 48/19 від 16.05.2019 внести наступні зміни: 1) викласти пункти 3.1 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, яка додається. Додаток 1 «Договірна ціна», додаток 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», додаток 4 «План фінансування виконаних робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 48/19 від 16.05.2019 вважати такими, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 48/19 від 16.05.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 2057272,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 3694 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 48/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2019 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 057 272,00
UAH