Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

товар - код CPV 30120000-6 по ДК 021-2015 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Витратні матеріали і запчастини до оргтехніки)
Очікувана вартість
111 318,10 UAH
UA-2019-04-11-000209-c bef5a07efab649b5b04a04505ce45443
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2019 11:23
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 11:23
Початок аукціону: 10 травня 2019 14:54
Очікувана вартість: 111 318,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Ворушило Сергій Федорович, тел. (05136)4-40-88 ел. пошта s_vorushilo@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 шт
Витратні матеріали і запчастини до оргтехніки – 28 шт. (пункт РПЗ – 9.297).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство». Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на протязі 60 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 30.11.2019
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 11:33
п 297-Перелік змін.docx
25 квітня 2019 11:33
Додаток 3 - Істотні умови до договору.doc
11 квітня 2019 11:19
Додаток 3 - Істотні умови до договору.doc
25 квітня 2019 11:33
Додаток 2 - Проект договору на постачання товару.doc
11 квітня 2019 11:19
Додаток 2 - Проект договору.doc
25 квітня 2019 11:33
п.297 -Зміни до ТД .doc
11 квітня 2019 11:19
Тендерна документація .doc
11 квітня 2019 11:19
Додаток 4 - Картка-заявка.docx
11 квітня 2019 11:19
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 квітня 2019 07:44
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасник має право запропонувати еквівалентну продукцію. Технічною комісією буде розглянуто відповідність запропонованої продукції та прийнято рішення, щодо еквівалентності продукції під час оцінки пропозиції учасника закупівлі. Стосовно приймання участі у закупівлі товару повідомляємо, що згідно чинного законодавства України будь який учасник має право приймати участь у процедури закупівлі. Стосовно оцінки пропозиції торгів повідомляємо що порядок оцінки пропозиції викладено у розділі «оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації
Закупівля
Дата подання: 18 квітня 2019 12:32
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:00
Доброго дня! Просимо внести зміни до проекту договору та істотних умов до договору до пункту 3.2 щодо надання "копія сертифікату міжнародного зразка про наявність у постачальника процедури закупівлі системи екологічного менеджменту ISO14001:2015 дійсної на момент розкриття пропозицій". Даний документ відсутній у переліку документів тендерної документації. Просимо вилучити даний пункт. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до ТД будуть внесені відповідно до чинного законодавства України

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 88 413,00
UAH
83 400,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс 111 315,00
UAH
83 600,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 100 352,50
UAH
100 352,50
UAH
Документи

Публічні документи

07 травня 2019 14:25
Електронний підпис
07 травня 2019 11:47
13.Довідка про санкції.pdf
07 травня 2019 11:47
7.ISO 9001.pdf
07 травня 2019 11:47
4.Статут .pdf
07 травня 2019 11:47
2.Витяг з ЄДРПОУ завір.pdf
07 травня 2019 11:47
1.Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 13:46
Електронний підпис
26 квітня 2019 13:45
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Відхилено 83 400,00
UAH
15 травня 2019 15:34
Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс
#37100998
Відхилено 83 600,00
UAH
21 травня 2019 10:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 100 352,50
UAH
03 червня 2019 16:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 травня 2019 15:33
Електронний підпис
15 травня 2019 15:31
Протокол 185

Документи

21 травня 2019 10:08
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

03 червня 2019 16:32
Електронний підпис
03 червня 2019 16:29
Протокол 209.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
03 червня 2019 16:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі