Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
товар - код CPV 30120000-6 по ДК 021-2015 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Витратні матеріали і запчастини до оргтехніки)
Очікувана вартість
111 318,10 UAH
UA-2019-04-11-000209-c ● bef5a07efab649b5b04a04505ce45443
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2019 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2019 11:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2019 11:23 |
Початок аукціону: | 10 травня 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 111 318,10 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,08% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Ворушило Сергій Федорович, тел. (05136)4-40-88 ел. пошта s_vorushilo@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 шт
Витратні матеріали і запчастини до оргтехніки – 28 шт. (пункт РПЗ – 9.297).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55002, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство». Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на протязі 60 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 30.11.2019
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2019 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2019 11:33 |
п 297-Перелік змін.docx | |
25 квітня 2019 11:33 |
Додаток 3 - Істотні умови до договору.doc | |
25 квітня 2019 11:33 |
Додаток 2 - Проект договору на постачання товару.doc | |
25 квітня 2019 11:33 |
п.297 -Зміни до ТД .doc | |
11 квітня 2019 11:19 |
Додаток 4 - Картка-заявка.docx | |
11 квітня 2019 11:19 |
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls |
25 квітня 2019 11:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 квітня 2019 11:33 |
п 297-Перелік змін.docx
|
|||
25 квітня 2019 11:33 |
Додаток 3 - Істотні умови до договору.doc
|
|||
25 квітня 2019 11:33 |
Додаток 2 - Проект договору на постачання товару.doc
|
|||
25 квітня 2019 11:33 |
п.297 -Зміни до ТД .doc
|
|||
11 квітня 2019 11:19 |
Додаток 4 - Картка-заявка.docx
|
|||
11 квітня 2019 11:19 |
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 квітня 2019 07:44
Дата відповіді: 15 квітня 2019 09:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасник має право запропонувати еквівалентну продукцію. Технічною комісією буде розглянуто відповідність запропонованої продукції та прийнято рішення, щодо еквівалентності продукції під час оцінки пропозиції учасника закупівлі. Стосовно приймання участі у закупівлі товару повідомляємо, що згідно чинного законодавства України будь який учасник має право приймати участь у процедури закупівлі. Стосовно оцінки пропозиції торгів повідомляємо що порядок оцінки пропозиції викладено у розділі «оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації
Закупівля
Дата подання: 18 квітня 2019 12:32
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:00
Доброго дня! Просимо внести зміни до проекту договору та істотних умов до договору до пункту 3.2 щодо надання "копія сертифікату міжнародного зразка про наявність у постачальника процедури закупівлі системи екологічного менеджменту ISO14001:2015 дійсної на момент розкриття пропозицій". Даний документ відсутній у переліку документів тендерної документації. Просимо вилучити даний пункт. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до ТД будуть внесені відповідно до чинного законодавства України
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
88 413,00
UAH
|
83 400,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс |
111 315,00
UAH
|
83 600,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
100 352,50
UAH
|
100 352,50
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" #40744685 |
Відхилено |
83 400,00
UAH
|
15 травня 2019 15:34
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Олмакс Сістемс #37100998 |
Відхилено |
83 600,00
UAH
|
21 травня 2019 10:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
100 352,50
UAH
|
03 червня 2019 16:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
03 червня 2019 16:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі