Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги пов'язані з видаленням небезпечних та інших відходів (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше) для об'єктів філії УМГ "Прикарпаттрансгаз")
Очікувана вартість
421 888,88 UAH
UA-2019-04-11-000101-a cf6df87c734345488816d06d8ab632de
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяків Оксана Іванівна

(0342) 78-43-02 dyakiv-oi@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Управління магістральних газопроводів "Прикарпаттрансгаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 00153133
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 48
Контактна особа: Дяків Оксана Іванівна
(0342) 78-43-02
dyakiv-oi@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 15 травня 2019 11:19
Очікувана вартість: 421 888,88 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 109,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000542-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги пов'язані з видаленням небезпечних та інших відходів (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше) для об'єктів філії УМГ "Прикарпаттрансгаз"»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги пов'язані з видаленням небезпечних та інших відходів (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше) для об'єктів філії УМГ "Прикарпаттрансгаз"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2019 15:30
Електронний цифровий підпис
11 квітня 2019 08:57
Електронний цифровий підпис
06 травня 2019 15:30
Додаток VI - Розрахунок вартості послуг.docx
11 квітня 2019 08:56
Додаток VI - Розрахунок вартості послуг.docx
06 травня 2019 15:30
Додаток IV - Проект договору.docx
11 квітня 2019 08:56
Додаток IV - Проект Договору.docx
06 травня 2019 15:30
Зміни до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ =2019.docx
11 квітня 2019 08:56
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ =2019 (1).docx
06 травня 2019 15:30
Додаток I - Технічні вимоги.docx
11 квітня 2019 08:56
Додаток I -Технічні вимоги.docx
06 травня 2019 15:30
перелік змін.docx
11 квітня 2019 08:56
Додаток V-а - Опитувальник юридичної особи..pdf
11 квітня 2019 08:56
Додаток V-б - Опитувальник фізичної особи..pdf
11 квітня 2019 08:56
Додаток V-в - Питальник екологічно-соціальної політики..pdf
11 квітня 2019 08:56
Додаток II - Кваліфікаційні критерії.docx
11 квітня 2019 08:56
Додаток III - Вимоги при наданні пакету документів переможцем торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії до Учасників торгів.
Дата подання: 25 квітня 2019 16:17
Дата відповіді: 03 травня 2019 09:09
У додатку II до Тендерної документації у пунктах 1.1. - 1.2. зазанчено, що учасник має надати довідку про виконання аналогічного договору та сканкопію данного договору. *Аналогічний договір (для послуг) – це договір ідентичний за типом, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі. 1) Чи вважатиметься аналогічним догвір предметом якого є "Послуги по прийманню на зберігання відходів для подальшої передачі на утилізацію" , чи формулювання має бути виключно таким як наведено у тендерній документації: "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги пов'язані з видаленням небезпечних та інших відходів (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше)"? 2) Чи має перелік відходів та місце надання послуги у аналогічному договорі на 100% співпадати з переліком зазначеним у Додатку І до Тендерної документації Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику торгів. Повідомляємо, що : 1)Учасник має надати довідку про виконання аналогічного договору та сканкопію данного договору, який би підтвердив, що Учасник вже надавав послуги, які забезпечили видалення відходів з об‘єктів Замовника та їх подальшу утилізацію.
2) Перелік відходів та місце надання послуги у аналогічному договорі не обов‘язково повинен збігатись з переліком зазначеним у Додатку І до Тендерної документації Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-11-000101-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:20
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось, коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Скан-копія документу/-ів, що підтверджує наявність у Учасника права виконувати роботи з підвищеної небезпеки копію дозволу з додатками (при наявності) відповідного органу ДЕРЖПРАЦІ та /або ДЕРЖГІРПРОМНАГЛЯДУ, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких дозволів);

Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки пунктом 6. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. Об’єкти АТ «УКРТРАНСГАЗ», в тому числі і Підземні сховища газу є вибухопожежонебезпечними об’єктами, тому ми не розуміємо підстав виключення даної вимоги з кваліфікації до учасника.
Попередні вимоги до аналогічних тендерів та роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-09-000661-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c

У разі не включення даної вимоги, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ», яка допустить наших робітників на вибухопожежонебезпечний об’єкт без вищевказаного дозволу, щоб у випадку надзвичайної ситуації уся відповідальність була покладена на посадову особу Замовника.

Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.

Виключення даних вимог, призведе до значного погіршення надання якості послуг і укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, для підвищення якості надання послуг, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь, чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.

В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», у яких відсутній досвід та відповідні дозвільні документи на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 13:56
Шановний Учаснику торгів. Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статтей 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації Замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо Учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000101-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:24
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось, коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Скан-копія титульної сторінки висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Технологічний Регламент (що технологія поводження (знешкодження/утилізація) з залишками одоранту/етилмеркаптану відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України)
У відповідності до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Одорант - це небезпечна хімічна речовина - 2 класу небезпеки. Тому для нейтралізацій, обробки або знешкодження тари з-під одоранту у Учасника має бути технологія, на яку згідно вищевказаного Закону необхідно отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. В іншому разі поводження з даним видом небезпечної речовини та небезпечним відходом, може призвести до негативних наслідків на безпеку для здоров'я і життя людини, а це вже відповідальність згідно Кримінального Кодексу України
Окрім того в Законі України «Про відходи» чітко прописано вимоги до технологій поводження з небезпечними відходами, які повністю корелюються з вимогами Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"
Попередні вимоги до аналогічних тендерів та роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-09-000661-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c

У разі не включення даної вимоги, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ», яка прийняла рішення про виключення даної вимоги з Тендерної документації, щоб у випадку надзвичайної ситуації з неналежним поводженням з тарою з-під одоранту уся відповідальність була покладена на посадову особу Замовника.
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.
Виключення даних вимог, призведе до значного погіршення надання якості послуг і укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, для підвищення якості надання послуг, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасників
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 13:56
Шановний Учаснику торгів. Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статтей 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації Замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо Учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000101-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:26
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось, коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копія Ліцензії Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, або копію витягу Укртрансбезпеки.

Учаснику для перевезення небезпечних відходів Замовника необхідно мати Ліцензію Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом згідно наступних діючих документів:
1) Закон України "Про ліцензування видів господарської діяльності"
Стаття 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню
1. Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:
24) перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів річковим, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом;
2) Постанова кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами"
3) Постанова Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом"

Попередні вимоги до аналогічних тендерів та роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-09-000661-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.
Виключення даних вимог, призведе до значного погіршення надання якості послуг і укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, для підвищення якості надання послуг, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь, чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», у яких відсутній досвід та відповідні дозвільні документи на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 14:05
Шановний Учаснику торгів. Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статтей 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації Замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо Учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000101-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:29
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось, коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Завірена скан-копія, сертифікату відповідності системі екологічного керування ISO 14001 учасника процедури закупівлі та вказаного субпідрядника, якого планується залучати до проведення вимірювань, що виданий міжнародним органом сертифікації, з терміном дії не меншим, ніж термін дії договору.

Дана вимога була до сьогодні включена Замовником через те, що Замовник сертифікований по системі екологічного менеджменту ISO 14001, а також має екологічні зобов’язання за міжнародними кредитними угодами та пояснення міжнародних аудиторських компаній, щодо вимог до контрагентів бути сертифікованими по міжнародному стандарту екологічного менеджменту.
Усі вищеперераховані документи Учасник зобов’язаний мати для надання якісних, безпечних для довкілля та людей послуг …
Враховуючи вищевикладене всі документи, які вимагаються у складі тендерної документації відповідають чинним нормативно-правовим актам України.

Попередні вимоги до аналогічних тендерів та роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-09-000661-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c
та інші
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.
Виключення даних вимог, призведе до значного погіршення надання якості послуг і укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, для підвищення якості надання послуг, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь, чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», у яких відсутній досвід та відповідні дозвільні документи на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 14:05
Шановний Учаснику торгів. Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статтей 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації Замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо Учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000101-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:32
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось, коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копії посвідчень, не менше двох, Держпраці про проходження посадовими особами навчання та перевірки знань з питань охорони праці та пожежної безпеки НПАОП

Працівники Учасника для надання послуг з поводження з небезпечними відходами мають бути відповідно навчені по охороні праці, пожежній безпеці та техніці безпеки. Підтвердженням проходження відповідного навчання є посвідчення про проходження навчання по відповідним НПАОП.
Дане навчання регламентується Наказом N15 від 26.01.2005 Держнаглядохоронпраці України, а саме пунктами 4 та 5:
4. Спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці.
4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб
5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
У разі не включення даної вимоги, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ», яка допустить наших робітників на вибухопожежонебезпечний об’єкт без посвідчень про проходження навчань згідно НПАОП, щоб у випадку надзвичайної ситуації уся відповідальність була покладена на посадову особу Замовника.
Попередні вимоги до аналогічних тендерів та роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-09-000661-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.
Виключення даних вимог, призведе до значного погіршення надання якості послуг і укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, для підвищення якості надання послуг, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь, чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 14:05
Шановний Учаснику торгів. Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статтей 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації Замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо Учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000101-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:33
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось, коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копія договору обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.

На автомобілі Учасника які плануються для надання послуги згідно постанови кабінету Міністрів України № 1001 від 2 грудня 2015 р. "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом" аб.6 п.21необхідно обов’язково мати страхування відповідальності на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів та (або) небезпечних відходів

Попередні вимоги до аналогічних тендерів та роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-09-000661-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c

У разі не включення даної вимоги, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ», яка надасть дозвіл на перевезення небезпечних відходів по території замовника та поза її межами без страховки, а у випадку надзвичайної ситуації уся відповідальність буде покладена на посадову особу Замовника.
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.
Виключення даних вимог, призведе до значного погіршення надання якості послуг і укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, для підвищення якості надання послуг, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь, чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», у яких відсутній досвід та відповідні дозвільні документи на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 14:06
Шановний Учаснику торгів. Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статтей 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації Замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо Учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000101-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:35
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось, коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копія свідоцтв(-а) про допущення транспортного(- их) засобів (які необхідні для виконання умов Замовника) до перевезення небезпечних вантажів, які видані територіальними підрозділами Державтоінспекції та/або територіальними (регіональними) сервісними центрами МВС України

Автомобілі Учасника які плануються для надання послуги мають мати свідоцтв(-а) про допущення транспортного(- их) засобів до перевезення небезпечних вантажів, які видані територіальними підрозділами Державтоінспекції та/або територіальними (регіональними) сервісними центрами МВС України згідно Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів" Стаття 19. Вимоги до транспортних засобів, якими перевозяться небезпечні вантажі «Транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам державних стандартів, безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідні свідоцтва, згідно з законодавством, видаються територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України.»

Попередні вимоги до аналогічних тендерів та роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-09-000661-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c

У разі не включення даної вимоги, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ», яка надасть дозвіл на перевезення небезпечних відходів по території замовника та поза її межами без свідоцтв(-а) про допущення транспортного(- их) засобів до перевезення небезпечних вантажів, які видані територіальними підрозділами Державтоінспекції та/або територіальними (регіональними) сервісними центрами МВС України згідно Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів".
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.
Виключення даних вимог, призведе до значного погіршення надання якості послуг і укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, для підвищення якості надання послуг, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь, чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та ЗУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 14:06
Шановний Учаснику торгів. Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статтей 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації Замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо Учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000101-a.b8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:36
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось, коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копія документів, що підтверджують право власності на виробничі (та/або складські) приміщення, або договір(-и) оренди таких приміщень та висновок(-ки) СЕС для даних приміщень щодо операцій поводження з небезпечними відходами.

Згідно Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи…. об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;

Попередні вимоги до аналогічних тендерів та роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-09-000661-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c

У разі не включення вимоги щодо надання документів, що підтверджують право власності на виробничі (та/або складські) приміщення, або договір(-и) оренди таких приміщень та висновок(-ки) СЕС для даних приміщень щодо операцій поводження з небезпечними відходами , просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ» та її посаду, яка надасть дозвіл на перевезення небезпечних відходів на склад Учасника/Виконавця який не має відповідних документів.
Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.
Виключення даних вимог, призведе до значного погіршення надання якості послуг і укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, для підвищення якості надання послуг, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь, чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 14:06
Шановний Учаснику торгів. Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статтей 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації Замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо Учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-04-11-000101-a.a9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Екоренсінг, Код ЄДРПОУ:39251145
Дата подання: 22 квітня 2019 15:37
Кваліфікація учасників
Наша компанія має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник виключив вимоги до кваліфікації Учасника, на яких останні два роки наполягав. Наша компанія витратила багато зусиль та фінансових ресурсів, щоб відповідати даним вимогам. І ось, коли усі вимоги ми виконали, Замовник прибирає їх. А саме:

- Копію рішення (листа) територіального органу ДСНС України, щодо результату ідентифікації потенційно небезпечного об'єкту, та копію «Повідомлення про результати ідентифікації» Учасника або копію рішення (листа) територіального органу ДСНС України, що об’єкт не є потенційно небезпечним.

Учаснику необхідно мати даний лист відповідно до:
1) Закону України "Про об'єкти підвищеної небезпеки "
2) Наказу N 98 від 23.02.2006 Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій «Про затвердження Методики ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів»

Попередні вимоги до аналогічних тендерів та роз’яснення Замовника стосовно даних вимог за посиланнями:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-09-000661-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-21-002838-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-20-000011-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-28-000088-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-18-000062-c

У разі не включення вимоги щодо вищевказаних документів, просимо повідомити прізвище ім’я та по-батькові відповідальної посадової особи АТ «УКРТРАНСГАЗ» та її посаду, яка надасть дозвіл на перевезення небезпечних відходів на склад Учасника/Виконавця який не має відповідних документів.

Усі вищевикладені вимоги до учасника закупівлі по даному предмету закупівлі законодавчо прописані. Більшість порядних, сумлінних компаній, які реально та якісно надають послуги з поводження з небезпечними відходами на Україні мають увесь вищевикладений перелік документів, так як він необхідний для законного надання послуг з поводження з небезпечними відходами.
Виключення даних вимог, призведе до значного погіршення надання якості послуг і укладання угод на поводження з небезпечними відходами з «фірмами-одноднєвками», які призначені для відмивання коштів, в результаті чого усі небезпечні відходи Замовника будуть вивезені на полігони твердих побутових відходів (що заборонено законодавством), а в гіршому випадку – скинуті у найближчій лісосмузі, як в останні роки неодноразово було виявлено на території України.
Враховуючи вищевикладене, для підвищення якості надання послуг, вимагаємо повернути дані вимоги до кваліфікаційних критеріїв до Учасника, або надати ґрунтовну відповідь, чому в даній процедурі вищевикладені вимоги не були включені у Тендерну документацію та вказати відповідальну посадову особу, а саме прізвище ім’я та по-батькові та посаду людини, яка прийняла дане рішення.
В цьому разі ми будемо звертатись до НАК «Нафтогаз України», міжнародних фінансових організацій (в т.ч. ЄБРР) та до правоохоронних органів (в частині прийняття неправомірного рішення, щодо включення вищевказаних вимог у 2018 році, або неправомірного рішення про їх виключення у 2019 році) для притягнення до відповідальності посадових осіб, які не виконують вимоги міжнародних угод та законодавства України, або прописують документацію під конкретні компанії для відмивання коштів АТ «УКРТРАНСГАЗ», у яких відсутній досвід та відповідні дозвільні документи на виконання послуг які закуповує Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 14:07
Шановний Учаснику торгів. Повідомляємо, що тендерна документація розроблена у відповідності до положень статтей 3,22 закону України «Про публічні закупівлі» і в неї закладені основні принципи закупівлі, а саме прозорість і відкритість на всіх стадіях закупівель, недискримінація Учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При цьому, при складанні тендерної документації Замовник скористався своїм правом, передбаченим п.3 статті 22 закону України «Про публічні закупівлі», а також встановив кваліфікаційні критерії щодо Учасників закупівлі згідно статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАРЕГОРОДЦЕВ ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 225 843,79
UAH з ПДВ
176 074,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО" 398 791,78
UAH з ПДВ
176 075,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Екоренсінг 312 138,91
UAH з ПДВ
299 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХІД-ТЕХНОМЕДБУД" 379 983,79
UAH з ПДВ
299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ "УКРЕКОПРОЕКТ" 411 371,12
UAH з ПДВ
342 846,35
UAH з ПДВ
Документи
"УТІЛЬВТОРПРОМ" 375 003,38
UAH з ПДВ
375 003,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 20:16
Зразок підпису.pdf
13 травня 2019 20:16
Додаток_1 - Тех вимоги.pdf
13 травня 2019 20:16
Гарантійний лист.pdf
13 травня 2019 20:16
1.2.5_Паспорт_ІНН.pdf
13 травня 2019 20:16
1.2.5_Довідка_статут.pdf
13 травня 2019 20:16
1.2.5_Довідка_ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2019 20:16
1.2.5_Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 16:34
Технічні вимоги.pdf
06 травня 2019 14:26
ISO14001.pdf
06 травня 2019 14:26
ISO 9001.pdf
06 травня 2019 14:26
Технічні вимоги.pdf
06 травня 2019 14:26
Статут.PDF
06 травня 2019 14:26
Протокол №1.PDF
06 травня 2019 14:26
Протокол 2016.PDF
06 травня 2019 14:26
Паспорт Чуприна С.О..pdf
06 травня 2019 14:26
Ліцензія Укрекопроект.pdf
06 травня 2019 14:26
Лист-підтвердження.PDF
06 травня 2019 14:26
Договір Укрекопроект.PDF
06 травня 2019 14:26
Відгук ОЛЕСТАС ЕКО.PDF
06 травня 2019 14:26
Витяг ЄДРПОУ 2019.pdf
06 травня 2019 14:26
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

31 травня 2019 16:07
Проект Договору.pdf
31 травня 2019 16:07
2.3.4.Укртрансбезпека.pdf
31 травня 2019 16:07
2.3.4.Ліцензія відходи.pdf
31 травня 2019 16:06
2.3.3.Екоопитувальник.pdf
31 травня 2019 16:06
2.3.1.Розрахунок ціни.pdf
31 травня 2019 16:06
2.2.2.Довідка ДФС.pdf
31 травня 2019 16:06
2.1.1.Довідка_МВС.pdf
31 травня 2019 16:06
1. Підтвердження.pdf
14 травня 2019 14:23
Сертифікат Степаненко.pdf
14 травня 2019 14:23
Сертифікат Лелик.pdf
14 травня 2019 14:23
Свідоцтво ADR Лелик.pdf
14 травня 2019 14:23
Свідоцтво шлюб Лелик.pdf
14 травня 2019 14:23
Посвідчення Слюсар.pdf
14 травня 2019 14:23
Посвідчення Назарко.pdf
14 травня 2019 14:23
Посвідчення Лелик.pdf
14 травня 2019 14:23
НПАОП Слюсар.pdf
14 травня 2019 14:23
НПАОП 2 Слюсар.pdf
14 травня 2019 14:23
Наказ Степаненко.pdf
14 травня 2019 14:23
Наказ Слюсар.pdf
14 травня 2019 14:22
Наказ Назарко.pdf
14 травня 2019 14:22
Наказ Лелик.pdf
14 травня 2019 14:22
Дод4- Проект договору.pdf
14 травня 2019 14:22
Диплом Суходольський.pdf
14 травня 2019 14:22
Диплом Степаненко.pdf
14 травня 2019 14:22
Диплом Слюсар.pdf
14 травня 2019 14:22
Диплом Ніколаєв.pdf
14 травня 2019 14:22
Диплом Назарко.pdf
14 травня 2019 14:22
Диплом Лелик.pdf
14 травня 2019 14:22
Гарантійний лист.pdf
14 травня 2019 14:22
Відсутність підстав.pdf
14 травня 2019 14:22
1.3 Ліцензія відходи.pdf
14 травня 2019 14:22
1.2.5. Статут.pdf
14 травня 2019 14:22
1.2.2.Дод2 п.1.3. Відгук.pdf
14 травня 2019 14:22
1.2.2.Дод2 п.1.3. Відгук 2.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 23:34
41709348_2909700693_DS181212120627.ZS2
14 травня 2019 23:34
цінова пропозиція.pdf
14 травня 2019 23:34
ДОЗВІЛ ,демонтаж.pdf
14 травня 2019 23:34
довідка субпідрядник.pdf
14 травня 2019 23:34
договір субпідряду.pdf
14 травня 2019 23:34
Атестат виробництва.pdf
14 травня 2019 23:34
Ліцензія ДСЛ.pdf
14 травня 2019 23:34
витяг.pdf
14 травня 2019 23:34
Наказ про директора.pdf
14 травня 2019 23:34
ПДВ.pdf
14 травня 2019 23:34
Сертифікат_9001.pdf
14 травня 2019 23:34
Сертифікат_14001.pdf
14 травня 2019 23:34
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
14 травня 2019 23:34
Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2019 23:34
статут Scan.pdf
14 травня 2019 23:34
Рішення Scan.pdf
14 травня 2019 23:34
наказ Scan.pdf
14 травня 2019 23:34
зразок підпису.pdf
14 травня 2019 23:34
гарантійний лист ст. 4.pdf
14 травня 2019 23:34
гарантійний лист ст. 17.pdf
14 травня 2019 23:34
опитувальник юр.особи.pdf
14 травня 2019 23:34
лист відгук.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 15:54
СТАТУТ (ПДФ)(копія).pdf
14 травня 2019 15:54
Дозвільні документи.pdf
14 травня 2019 15:54
Довідка 17ст.pdf
14 травня 2019 15:54
Витяг ЄДР (копія).pdf
14 травня 2019 15:54
9. Довідка транспорт.pdf
14 травня 2019 15:54
8. Ліцензія.pdf
14 травня 2019 15:54
7. Довідка субпідряд.pdf
14 травня 2019 15:54
5. Опитувальник.pdf
14 травня 2019 15:54
4. Розрахунок вартості.pdf
14 травня 2019 15:54
3.1. Договір Укрграфіт.pdf
14 травня 2019 15:54
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Підстави для відмови в участі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАРЕГОРОДЦЕВ ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

Критерій Вимога Підтвердження

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ Екоренсінг

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ЗАХІД-ТЕХНОМЕДБУД"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ "УКРЕКОПРОЕКТ"

Критерій Вимога Підтвердження

"УТІЛЬВТОРПРОМ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦАРЕГОРОДЦЕВ ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#3151314338
Відхилено 176 074,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 08:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Відхилено 176 075,91
UAH з ПДВ
23 травня 2019 17:56
ТОВ Екоренсінг
#39251145
Переможець 299 998,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 09:18

Документи

21 травня 2019 08:42
sign.p7s

Документи

23 травня 2019 17:56
sign.p7s
23 травня 2019 17:55
68.1-р-вдх..pdf

Документи

30 травня 2019 09:18
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Екоренсінг
#39251145
299 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 09:18
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 червня 2019 15:17
_1_Договір Відходи_ОГТС_підписаний.pdf укладений
13 червня 2019 15:17
sign.p7s зміни до договору
22 листопада 2019 13:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 339,89
UAH (в тому числі ПДВ 12 389,98 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку