Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 32580000-2 Інформаційне обладнання (Система зберігання даних)
Очікувана вартість
105 800,00 UAH
UA-2019-04-10-002140-a 4892c524d3974c939b2b94a09f3d9b80
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Костянтин Володимирович Мордаков

+380567670298
+380502764457
kpdgst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА СТУДІЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19149153
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Костянтин Володимирович Мордаков
+380567670298,+380502764457
kpdgst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 13:08
Очікувана вартість: 105 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 529,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система зберігання даних (сховище NAS QnapTS-863U-RP) з накопичувачами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, 3 поверх, офіс №18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2019
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 квітня 2019 21:19
Дата відповіді: 11 квітня 2019 10:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги і еквіваленти товару не допускаються. 2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники податку ПДВ. Система автоматично визначає найкращу цінову пропозицію без будь-якого додавання. Якщо учасник не є платником ПДВ, його ціна зазначається без ПДВ.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 квітня 2019 10:40
Коментар щодо відміни: Була допущенна технічна помилка виправити яку неможливо на етапі Прийому пропозиції (очікувана вартість в ЕСЗ вказана без ПДВ)
Документи:
18 квітня 2019 10:40
Протокол ТК 18.04.2019 скасуванн.PDF