Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15 (81DC00XGRA))
Очікувана вартість
104 000,00 UAH
UA-2019-04-10-001886-a ● 2dc3636e17e84c5ab8e954e0963bee3e
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142365 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а |
Контактна особа: |
Відділ освіти Павлоградської міськради +380563240567,+380563263444 gorono0714@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2019 23:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2019 23:55 |
Очікувана вартість: | 104 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Більш детально в Оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15 (81DC00XGRA))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, в Оголошенні п. 3.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2019 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2019 15:03 |
Договір куплі-продажу-2019.docx | |
10 квітня 2019 15:03 |
СПЕЦИФІКАЦИЯ до договору куплі -продажу-2019.XLS | |
10 квітня 2019 15:03 |
ноутбук для рес.комн..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 квітня 2019 22:29
Дата відповіді: 11 квітня 2019 11:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На питання, щодо: 1) аналоги - розглядатися не будуть 2) згідно чинного законодавства не платники ПДВ мають право брати участь в торгах. В Оголошенні вказана очікувана вартість з урахуванням ПДВ, учасники повинні врахувати податок, який сплачують (ПДВ чи єдиний податок). Система Прозорро обирає переможця за критерієм "ціна", яка є остаточною і до якою додаватися нічого не повинно.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 15 квітня 2019 09:18 |
Коментар щодо відміни: | В звя"зку з додатково виділеними коштами. |
Документи:
15 квітня 2019 09:18
|
Електронний підпис |