Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
845 000,00 UAH
UA-2019-04-10-000782-b 8e78311f357d4e6aa03bfe6e02046197
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воробель Оксана Миколаївна

380322587102 emergencyhospital_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука 9
Контактна особа: Воробель Оксана Миколаївна
380322587102
emergencyhospital_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 845 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Тендерна документація

10 квітня 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 12:56
Проект договору.docx
10 квітня 2019 12:55
МТВ.docx
10 квітня 2019 12:55
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-10-000782-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 11 квітня 2019 14:00
Вимога!
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, зазначений PH для хлорвмісткого засобу ( Жарт?), вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними! Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 квітня 2019 11:46
Відповідно до вимог пп.3 п.2 Статті 22 Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація у розділі «Медико-технічні вимоги» містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, а саме: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі, їхні технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічна специфікація згідно вимог цього ж пункту Закону не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, ми не порушуємо Закон в частині, що регламентує опис предмету закупівлі, а тому не створюємо жодних перепон учасникам брати участь у торгах і пропонувати нам дезінфекційні засоби, що відповідають нашим вимогам.
Щодо вимоги про наявність листа-авторизації (гарантійного листа) від товаровиробника (або його офіційного представника в Україні). Ця вимога надає гарантії поставки дезінфекційних засобів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він продукує). Очевидно, що при складанні документації тендерний комітет керувався перш за все принципами публічних закупівель, однак метою проведення процедури є отримання найбільш економічно вигідної пропозиції (обрано єдиний критерій оцінки - ціна), а також забезпечення умов виконання договору з метою виконання основного завдання Замовника – забезпечення належного рівня надання медичних послуг. Слід зазначити, що виробник (або його представник в Україні), може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, для участі в торгах або одній уповноваженій фірмі, або декільком уповноваженим фірмам, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого товару або ж за умови проведення попередніх переговорів. Відтак, вважаємо, що ці вимоги документації відповідають чинному законодавству та не обмежують коло Учасників торгів. Частиною 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено наше право на таку вимогу, бо «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», така вимога є перш за все вимогою щодо документального підтвердження гарантій поставки учасником, оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі для безперебійного функціонування медичного закладу, тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників.
Визначення конкретного виду продукції у цій процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Окрім того, не зайвим буде зауважити, що конкретна продукція, яка запитується за даною Процедурою закупівлі, - вітчизняного виробництва, відтак Замовник у повній мірі реалізує загальнодержавну програму з захисту національного товаровиробника (в межах взятих Україною міжнародно-правових зобов’язань) та один з пріоритетних публічних інтересів – досягнення раціонального, ефективного використання державних коштів.
Отже, з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а з іншого, встановлені в даній процедурі закупівлі умови повністю відповідають нормам законодавства. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Номер вимоги: UA-2019-04-10-000782-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 14 травня 2019 11:22
Вимога!
Знахабнілий хабарник та розкрадач бюджетних коштів все ж таки вирішив дискваліфікувати економічно найвигіднішу пропозицію. За нашими даними керівникі хабарника вимагають від постачальниів 40% хабаря. Аргументацію відхилення здорова людина не може сприйняти, бо написане пона нісенітниця. Стосовно ненадання порівняльної таблиці у разі подання еквіваленту. Хабарнику, еквіваленту чого? У вас не зазначені торгові марки засобів в документації, тому ніякі еквіваленти ми не подавали! Вороваті вуха сторчать корупціонерів, бо вже ж до торгів знали, хто буде переможець і з якою специфікацією. Щодо ненадання гарантійного листа від виробника на деяку продукцію. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника є дискримінційною, визнана такою АМКУ в багатьох рішеннях, також визнана такою Міністерством економічного розвитку в публічних статтях посадових осіб, є публікації Макса Нефьодова, що вимагати гарантійні листи від виробників про гарантію поставки - справа протизаконна. Ця вимога замовниками вноситься штучно, бо виробникі надають гарантійні листи тільки певним "своїм" учасникам, а іншим зась. Стосовно невідповідності запропонованої продукції по складу. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Стосовно перекрученого трактування Наказу №236. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):

“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.

Враховуючи вищевикладене, вимагаємо негайно повернути нашу пропозицію до розгляду, в іншому випадку ми направляємо листи до АМКУ, Державної аудиторської служби України , Національної поліції та представникам Громадських організацій з метою перешкоджання корупціному дерібану бюджетних коштів та притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб-корупціонерів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2019 14:40
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу № UA-2019-04-10-000782-b.a4 від 14.05.2019 та за результатами розгляду повідомляємо наступне.
В рішенні щодо кваліфікації Вашої тендерної пропозиції від 10.05.2019 р. детально описано аргументовані підстави відхилення пропозиції згідно з ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Визначення Вас переможцем щодо даної закупівлі може бути оскаржене іншими учасниками. Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає.
Додатково повідомляємо, що за безпідставні звинувачення та наклеп законодавством передбачена кримінальна відповідальність.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-10-000782-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ДЕЗОМАГ", Код ЄДРПОУ:42021494
Дата подання: 13 травня 2019 16:45
Скарга
СКАРГА щодо незаконності дій тендерного комітету Відповідно до оголошення №UA-2019-04-10-000782-b, яке розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 10.04.2019р. Комунальним некомерційним підприємством "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" оголошено відкриті торги на закупівлю «ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (CPV) (Дезінфекційні засоби)» 2 лоти. Замовником було прийнято рішення згідно Рішення тендерного комітету від 10.05.2019р. що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII. Щодо Рішення тендерного комітету від 10.05.2019р. (далі – Рішення) Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника положень Закону України "Про публічні закупівлі» при прийнятті рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ» згідно Рішення що доводиться наступним. 1. В Рішенні Замовник вказав, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. ТОВ «ДЕЗОМАГ» запропонував дезінфікуючі засоби Лагоцид 300 та Лагоцид 100, що є повними аналогами предмету закупівлі. Більше того, пропозиція ТОВ «ДЕЗОМАГ» за своїми характеристиками, такими як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання набагато ефективніша та якісніша. А що саме головне – дешевша. Крім того, хочемо зазначити, що одним з основних принципів встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Таким чином, Рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ» суперечить основним принципам встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто, відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ» є незаконним та необґрунтованим, що в свою чергу зобов’язує Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" відмінити своє Рішення та визнати переможцем закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (CPV) (Дезінфекційні засоби)» 2 лоти, згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-04-10-000782-b ТОВ «ДЕЗОМАГ». На підставі викладеного, ВИМАГАЄМО: 1) Відмінити Рішення тендерного комітету від 10.05.2019р. щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 15.05.2019 № 5976.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 10:46

Документи подані скаржником

13 травня 2019 16:44
Скарга

Документи Органу Оскарження

16 травня 2019 10:46
Рішення від 15.05.2019 № 5976.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - Дезінфекційні засоби
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю 3 одиниці слід розуміти 3 найменування згідно технічних вимог Додатку 3
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 300,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 квітня 2019 15:45
Закінчення: 26 квітня 2019 16:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 од
Дезінфекційні засоби
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Дата доставки: 30 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-04-10-000782-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ДЕЗОМАГ", Код ЄДРПОУ:42021494
Дата подання: 13 травня 2019 16:45
Скарга
СКАРГА щодо незаконності дій тендерного комітету Відповідно до оголошення №UA-2019-04-10-000782-b, яке розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 10.04.2019р. Комунальним некомерційним підприємством "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" оголошено відкриті торги на закупівлю «ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (CPV) (Дезінфекційні засоби)» 2 лоти. Замовником було прийнято рішення згідно Рішення тендерного комітету від 10.05.2019р. що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII. Щодо Рішення тендерного комітету від 10.05.2019р. (далі – Рішення) Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника положень Закону України "Про публічні закупівлі» при прийнятті рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ» згідно Рішення що доводиться наступним. 1. В Рішенні Замовник вказав, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. ТОВ «ДЕЗОМАГ» запропонував дезінфікуючі засоби Лагоцид 300 та Лагоцид 100, що є повними аналогами предмету закупівлі. Більше того, пропозиція ТОВ «ДЕЗОМАГ» за своїми характеристиками, такими як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання набагато ефективніша та якісніша. А що саме головне – дешевша. Крім того, хочемо зазначити, що одним з основних принципів встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Таким чином, Рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ» суперечить основним принципам встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто, відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ» є незаконним та необґрунтованим, що в свою чергу зобов’язує Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" відмінити своє Рішення та визнати переможцем закупівлі «ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (CPV) (Дезінфекційні засоби)» 2 лоти, згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-04-10-000782-b ТОВ «ДЕЗОМАГ». На підставі викладеного, ВИМАГАЄМО: 1) Відмінити Рішення тендерного комітету від 10.05.2019р. щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДЕЗОМАГ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 15.05.2019 № 5976.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 10:46

Документи подані скаржником

13 травня 2019 16:44
Скарга

Документи Органу Оскарження

16 травня 2019 10:46
Рішення від 15.05.2019 № 5976.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЗОМАГ" 224 400,00
UAH з ПДВ
224 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СаноМарк" 248 600,00
UAH з ПДВ
248 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олач Олеся Олексіївна 250 050,00
UAH з ПДВ
250 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕПІЛАЙФ" 258 060,00
UAH з ПДВ
258 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 17:02
Інші документи.pdf
23 квітня 2019 17:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 квітня 2019 17:02
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
23 квітня 2019 17:02
ВІДПОВІДНІСТЬ ст 17.pdf
23 квітня 2019 17:02
Кваліфікація.pdf
23 квітня 2019 17:02
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 13:56
продукція.rar
24 квітня 2019 13:56
кваліфікація.rar
24 квітня 2019 13:56
проект договору.pdf
24 квітня 2019 13:56
пропозиція.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 16:37
ІНШЕ.pdf
23 квітня 2019 16:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 квітня 2019 16:37
СТ 17.pdf
23 квітня 2019 16:37
КВАЛІФІКАЦІЯ СТ16.pdf
23 квітня 2019 16:37
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕЗОМАГ"

ТОВ "СаноМарк"

ФОП Олач Олеся Олексіївна

ТОВ "ЕПІЛАЙФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕЗОМАГ"
#42021494
Відхилено 224 400,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 16:10
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
Переможець 248 600,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 16:15

Документи

10 травня 2019 16:09
Електронний підпис
10 травня 2019 16:05
лот 1 відхилення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СаноМарк"
#33213544
248 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 20:57
сано марк.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 20:56
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 10:27
сано марк.pdf зміни до договору
16 січня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:24
саномарк 49-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:23
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 16:24
деззасоби.PDF укладений
21 травня 2019 16:24
деззасоби.PDF укладений
21 травня 2019 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 49/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, із зазначенням суми в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 49/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторна публікація додаткової угоди з метою усунення некоректної роботи електронного майданчика та технічної можливості внесення суми оплати за договором
Номер договору про закупівлю: 49/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 298 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 501,87 UAH)