Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Тернопільський міський лікувально-діагностичний центр" Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40242851 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Руська, 47 |
Контактна особа: |
Рогів Зоряна Володимирівна +380352522368 vkl.ternopil@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2019 16:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2019 16:37 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2019 15:31 |
Очікувана вартість: | 1 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2019 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2019 16:32 |
Тендерна комплексу АРМ з додатками |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-23-000052 ● 56d83165be6e475eab35cce67f3acfa2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2019 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.04.2019 №25
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.04.2019 №25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-04-09-002514-a від 09.04.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи результати моніторингу повідомляємо наступне: 1. У Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» встановлено вимогу щодо подачі для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, завіреного учасником і виданого не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій. Водночас, у Додатку 1 вказано, що "Вимога щодо наявності відбитків печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції." ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки, інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань міститься у відкритих джерелах, доступ до яких є вільним, то відповідно, дана вимога носить рекомендаційних характер і не є на думку Замовника підставою для відхилення пропозицій учасником за цим критерієм, про що і зазначено в тендерній документації. 2. В порушення пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Щодо цього повідомляємо, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції міститься у тендерній документації замовника, таким строком є дата та час який визначає портал prozorro в автоматичному режимі з урахуванням мінімального строку для подання тендерних пропозицій та становить: 25 квітня 2019 року 16 год. 37 хв.
2019-05-02 15:09:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ФІЦАК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА #2735716661 |
Переможець |
1 677 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2019 11:24
|
Специфікація | укладений |
20 травня 2019 11:20
|
Специфікація | укладений |
20 травня 2019 11:20
|
Договір | укладений |
20 травня 2019 11:20
|
Договір | укладений |
20 травня 2019 11:20
|
Договір | укладений |
20 травня 2019 11:20
|