Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс автоматизованих робочих місць
Очікувана вартість
1 680 000,00 UAH
UA-2019-04-09-002514-a 26916d2c20e642bfb15019668630795f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогів Зоряна Володимирівна

+380352522368 vkl.ternopil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Тернопільський міський лікувально-діагностичний центр" Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40242851
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Руська, 47
Контактна особа: Рогів Зоряна Володимирівна
+380352522368
vkl.ternopil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 16:37
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 16:37
Початок аукціону: 26 квітня 2019 15:31
Очікувана вартість: 1 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 комплекти
Комплекс автоматизованих робочих місць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул.Руська,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 16:32
Тендерна комплексу АРМ з додатками

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-23-000052 ● 56d83165be6e475eab35cce67f3acfa2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
23.04.2019 №25
Тернопіль


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.04.2019 №25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2019-04-09-002514-a від 09.04.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи результати моніторингу повідомляємо наступне: 1. У Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» встановлено вимогу щодо подачі для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, завіреного учасником і виданого не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій. Водночас, у Додатку 1 вказано, що "Вимога щодо наявності відбитків печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції." ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки, інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань міститься у відкритих джерелах, доступ до яких є вільним, то відповідно, дана вимога носить рекомендаційних характер і не є на думку Замовника підставою для відхилення пропозицій учасником за цим критерієм, про що і зазначено в тендерній документації. 2. В порушення пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Щодо цього повідомляємо, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції міститься у тендерній документації замовника, таким строком є дата та час який визначає портал prozorro в автоматичному режимі з урахуванням мінімального строку для подання тендерних пропозицій та становить: 25 квітня 2019 року 16 год. 37 хв.

2019-05-02 15:09:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ФІЦАК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА 1 677 000,00
UAH з ПДВ
1 677 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АТАМАНЧУК ЮЛІЯ ПРОКОПІВНА 1 680 000,00
UAH з ПДВ
1 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 14:27
Електронний підпис
25 квітня 2019 14:08
Договір1.pdf
25 квітня 2019 14:08
ЦП.pdf
25 квітня 2019 14:08
Презентация_МС31.pptx

Публічні документи

25 квітня 2019 09:07
Атаманчук тендер 24.04.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ФІЦАК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА

АТАМАНЧУК ЮЛІЯ ПРОКОПІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ФІЦАК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА
#2735716661
Переможець 1 677 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 15:30

Документи

02 травня 2019 15:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ФІЦАК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА
#2735716661
1 677 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 15:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 11:24
Специфікація укладений
20 травня 2019 11:20
Специфікація укладений
20 травня 2019 11:20
Договір укладений
20 травня 2019 11:20
Договір укладений
20 травня 2019 11:20
Договір укладений
20 травня 2019 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 677 000,00
UAH