Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20204696 |
Місцезнаходження: | 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А |
Контактна особа: |
Любов Павлівна Ісматуллаєва +380564620199 schoolinternat8@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2019 12:51 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2019 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2019 14:58 |
ТД 2019 ВТ Шкільні меблі.doc | |
09 квітня 2019 14:58 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000018 ● c04bdd70134b4086bb9d965fcf457bca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 16:34 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-04-09-001855-а 09.04.2019 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня школа №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-15 10:29:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Шкільні меблі» за ДК 021:2015-39160000-1 «Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-04-09-001855-а) очікуваною вартістю 300 000,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно з абзацем першим частини першої статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю.
Частиною першою статті 10 Закону передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Аналізом встановлено, що відповідно до протоколу №33 від 06.05.2019 засідання тендерного комітету КЗО «Криворізька загальноосвітня санаторна школа – інтернат №8 І-ІІ ступенів ДОР», опублікованому на веб – порталі Уповноваженого органу 06.05.2019, переможцем процедури закупівлі визначено ФОП Ульяхова С.І. та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем та оприлюднити його на сайті Уповноваженогго органу у терміни, визначені Законом.
Просимо пояснити, чому на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі у терміни, передбачені частиною 1 статті 32 та частиною 1 статті 10 Закону?
2. Згідно з пунктом 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом встановлено, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 26.04.2019, 06.05.2019 визначено переможця та прийнято рішення про намір укласти договір, яке не було опубліковано на сайті Уповноваженого органу у визначені законодавством терміни, а 17.05.2019 розміщено протокол про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, тобто термін розгляду пропозиції Ульяхова С.І. склав 12 робочих днів.
Просимо пояснити, чому розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції без аргументованого подовження відбувся з порушенням термінів, визначених пунктом 4 статті 28 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-17 16:04:49
Відповідь
Тендерний комітет за результатами розгляду звернення від 15.07.2019 р. від Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) надає пояснення за ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі на суму 300 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-09-001855-а).
Тендерним комітетом КЗО « Криворізької загальноосвітної санаторної школи-інтернат № 8 І-ІІ ст.»ДОР» ( код ЄДРПОУ 20204696) на виконання статті 4 Закону України « Про публічні закупівлі» 15.03.2019 року оприлюдненно річний план закупівель на закупівлю ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі на суму 300 000,00 грн., планова дата старту процедури: квітень, 2019, КЕКВ 3110 (публічне посилання на план https://zakupki.prom.ua/gov/plans/UA-P-2019-03-15-005850-a,ID: UA-P-2019-03-15-005850-a).
Відповідно до річного плану закупівель тендерних комітетом була розпочата процедура закупівлі відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015:39160000-1 Шкільні меблі на суму 300 000,00 грн.( ID: UA-2019-04-09-001855-a).
В відкритих торгах взяло участь чотири учасника:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП Ульяхов Сергій Іванович 250536,50 175000,00
ФОП Біда Олена Борисівна 299000,00 200000,00
ТОВ « Меблі-Техностиль» 243000,00 209990,00
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич 298300,00 210000,00
За результатами аукціону найбільш економічно вигідної пропозиціє була пропозиція ФОП Ульяхова Сергій Івановича. Замовником протоколом № 33 від 06.05.2019 р. визначено переможцем тендерну пропозицію ФОП Ульяхов С.І. та прийнято рішення про намір укласти договір, яке електронною системою Prozorro автоматично сформовано в повідомлення про намір укласти договір (додається ).
При поверненні учасника 17.05.2019 на кваліфікацію технічним функціоналом електронного майданчика zakupki.prom.ua не передбачено збереження попереднього повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України «Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.»
Строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ульяхов С.І. не перевищив п’яти робочих днів (2,3,6.05.2019 р.; 17.05.2019 р.).
Виходячи з вище наведеного перебіг строків розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ульяхов С.І. почався з 02.05.2019 до 06.05.2019 р. та тоді коли повернули учасника на кваліфікацію 17.05.2019 р.
У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 11 Закону об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків тендерного комітету або уповноваженої особи.
В своїй роботі тендерний комітет керується чинним законодавством.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ |
250 536,50
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Біда Олена Борисівна |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
243 000,00
UAH з ПДВ
|
209 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич |
298 300,00
UAH з ПДВ
|
210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ #2453801919 |
Рішення скасоване |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 11:16
|
УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ #2453801919 |
Відхилено |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 11:19
|
ФОП Біда Олена Борисівна #3088823784 |
Відхилено |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 14:29
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
209 990,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 10:03
|
Договір №001855-а.pdf | укладений |
28 травня 2019 10:02
|